Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ!
ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Κόψε-Ράψε: Χαμένοι στη συζήτηση

*
Ο Λεωνίδας Μαστέλλος χαίρεται για την ευκαιρία που είχε να συζητήσει σοβαρά για τα videogames. Γκρινιάζει και λίγο για τα refunds του Cyberpunk 2077, αλλά μόνο λίγο. Στο νέο Κόψε-Ράψε.

Ήθελα πολύ να ασχοληθώ με τον κακό χαμό που προκάλεσε η κυκλοφορία του Cyberpunk 2077 και κυρίως με το μπέρδεμα που παίζει ακόμη με τις επιστροφές χρημάτων, όχι μόνο για το συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά γενικότερα στο χώρο των videogames. Δυστυχώς, βλέπω ότι η κατάσταση είναι πιο περίπλοκη από όσο θα έπρεπε, οι πολιτικές επιστροφής χρημάτων δεν διευκολύνουν την κατάσταση, κάθε άλλο μάλιστα, και χαμένος φυσικά βγαίνει ο καταναλωτής. Πολλές φορές νιώθω ότι έτσι κι αγοράσει κάποιος ένα παιχνίδι, τελείωσε το «παντρεύτηκε». Η ταλαιπωρία επιστροφής του είναι συνήθως τεράστια, τόσο που πραγματικά δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς.

Αλλά όπως είπα, δεν θα ασχοληθώ με αυτό το ζήτημα στη συγκεκριμένη στήλη. Θα ασχοληθώ με ένα κάπως πιο προσωπικό ζήτημα, το οποίο με έκανε να συνειδητοποιήσω διάφορα. Πριν από λίγες ημέρες έτυχε να βρεθώ σε συζήτηση για τα videogames με δύο καλούς φίλους η οποία φυσικά εξελίχθηκε υπέροχα. Είχα πολύ καιρό να συζητήσω σε βαθύτερο επίπεδο για τα videogames και συνειδητοποίησα πόσο μου λείπει. Μου λείπει η συζήτηση που ξεφεύγει από τα κλασικά (έπαιξες το τάδε; Πώς σου φάνηκε; κ.λπ.), η συζήτηση που ξεκινάει από το Α, προσπαθεί να φτάσει στο Β αλλά κάνει μια βόλτα πρώτα από το Γ και το Δ. Μια ζωντανή συζήτηση για θέματα που δεν προβληματίζουν πολλούς, όπως είναι τα νοήματα πίσω από το The Last of Us Part II, οι θεωρίες περί γραφής κειμένων, οι απόψεις για την κριτική στα videogames και πολλά άλλα.

Η συνειδητοποίηση ότι μου λείπει κάτι τέτοιο δεν σταματά σε προσωπικό επίπεδο. Αποτελεί ένδειξη ότι τέτοιου είδους προβληματισμοί δεν απασχολούν πολλούς. Οι περισσότεροι σταματούν στην επιφάνεια, πράγμα όχι απαραίτητα κακό, σίγουρα όμως εμένα προσωπικά έχει πάψει να με καλύπτει εδώ και πολλά χρόνια. Τόσο που πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να προσεγγίζει τίτλους πιο… εσωτερικά, χωρίς να εκδηλώνω απόψεις και θέσεις, κυρίως γιατί δεν πιστεύω ότι υπάρχει το κατάλληλο ακροατήριο.

Αν και η προηγούμενη φράση είναι αρκετά απαισιόδοξη, δεν είναι απαραίτητα λανθασμένη. Αλήθεια, πόσες φορές είχατε την ευκαιρία να συζητήσετε φέτος (ή όποτε) σοβαρά για ένα videogame ή για τον χώρο γενικότερα; Πόσες φορές μια συζήτηση για τα videogames σας οδήγησε σε νέους προβληματισμούς και σκέψεις, σας έκανε να αναθεωρήσετε απόψεις, να μάθετε κάτι καινούργιο ή να δείτε και την άλλη πλευρά του νομίσματος;

Εικάζω όχι πολλές. Και ξαναλέω, δεν είναι κακό, μια συνειδητοποίηση είναι. Απλώς εμένα με ενοχλεί περισσότερο, ίσως γιατί όταν παρακολουθείς έναν χώρο σχεδόν από τα γεννοφάσκια του (μα πόσο γέρος πια;) κάποια στιγμή χρειάζεται να τα δεις και διαφορετικά.

Για αυτό και η πρόσφατη συζήτηση που είχα με έκανε να νιώσω έντονα πόσο μου έλειπε κάτι τέτοιο τόσο καιρό. Αν μη τι άλλο, μου πήρε την κούραση που νιώθω τελευταία για το κομμάτι της συγγραφής αλλά και τα videogames γενικότερα.
 
Αυτό το τελευταίο είναι πολύ πιο σημαντικό από όσο ακούγεται.

 
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!