Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Γραμμόφωνο: Τα soundtracks που αγαπήσαμε - Contra

Άλλη μία Παρασκευή η στήλη Γραμμόφωνο: Τα soundtracks που αγαπήσαμε είναι κοντά σας για να σας ταξιδέψει πίσω στο χρόνο. Αυτή τη φορά, στο επίκεντρο το Contra ή Gryzor όπως έγινε γνωστό στην Ευρώπη. Στην επιλογή της μουσικής ο Νικήτας Καβουκλής.

Το Contra είναι ένα ακόμα παιχνίδι που συστήθηκε στους gamers μέσω των arcades. Αποτελεί δημιουργία της Konami και οι καμπίνες του ξεκίνησαν να δέχονται νομίσματα από τις 20 Φεβρουαρίου 1987. Λίγους μήνες μετά μεταφέρθηκε στο Nintendo Entertainment System (NES) και ακολούθησαν εκδόσεις για τους υπολογιστές 8-bit της εποχής εκείνης. Τη διανομή τους στην Ευρώπη ανέλαβε η Ocean Software, όμως το παιχνίδι κυκλοφόρησε όχι με το αρχικό του όνομα, αλλά ως Gryzor, για Amstrad CPC, Commodore 64 και ZX Spectrum.


Τα γεγονότα του Contra διαδραματίζονται σε μια εποχή που απέχει αρκετούς αιώνες από το παρόν, στο έτος 2633 μ.Χ. Η διαβολική Red Falcon Organization έχει δημιουργήσει μια βάση στο φανταστικό αρχιπέλαγο Galuga κοντά στη Νέα Ζηλανδία, με σκοπό να εξαφανίσει κάθε ίχνος της ανθρωπότητας. Δύο commandos, οι Bill Rizer και Lance Bean, μέλη της ομάδας Contra της Earth Marine Corp στέλνονται στη νησί, με αποστολή να καταστρέψουν την εχθρική βάση και να αποκαλύψουν τη φύση της εξωγήινης οντότητας που την ελέγχει.

Η σειρά έμεινε στην ιστορία ως μια από τις πλέον εμβληματικές δημιουργίες της Konami και μέχρι σήμερα απαριθμεί 12 τίτλους.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*