Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κόψε-Ράψε: Gaming σαν άνθρωποι

*
Ο Λεωνίδας Μαστέλλος σχολιάζει στο νέο του κείμενο για τη στήλη "Κόψε-Ράψε" την απόφαση της Apple να προσφέρει ελευθερία στο θέμα του χειρισμού για το Apple Arcade και το πως πλέον θα μπορούμε να παίζουμε πιο σύνθετα παιχνίδια...σαν άνθρωποι!

Αν και θα έπρεπε, δεν θα ασχοληθώ με την Ε3. Πρώτον γιατί τρέχει ακόμα και δεύτερον γιατί ήταν αδιάφορη. Όχι όλη, αλλά εντάξει. Νύστα.


Θα την αγνοήσω λοιπόν προς το παρόν και θα ασχοληθώ με κάτι στο οποίο είχα αναφερθεί πριν από περίπου έναν μήνα. Μιλάω για το Apple Arcade, την υπηρεσία της Apple που ανακοινώθηκε πριν από καιρό και θα τη δούμε σχετικά σύντομα από κοντά. Τότε έλεγα ότι η Apple μπαίνει δυναμικά στο χορό αλλά υπήρχε κάτι που με ενοχλούσε. Και με ενοχλεί χρόνια τώρα, κυρίως γιατί δεν έβλεπα το λόγο. Οι συσκευές της Apple υποστηρίζουν συγκεκριμένα χειριστήρια, ακριβά για αυτό που προσφέρουν, κόλλημα που δεν της επιτρέπει να κάνει το κάτι παραπάνω στον χώρο του gaming.

Φαίνεται όμως ότι η νέα υπηρεσία που ανακοίνωσε η εταιρεία τάραξε τα λιμνάζοντα νερά. Στις αρχές του μήνα η Apple ανακοίνωσε ότι με την έλευση των νέων λειτουργικών, οι συσκευές (και οι υπολογιστές) της θα υποστηρίζουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τα χειριστήρια του Xbox και του PS4. Η ανακοίνωση φαίνεται να χάνεται, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πόσες αλλαγές ανακοίνωσαν στην παρουσίαση για κάθε OS, όμως για τους gamers έχει σημασία. Αυτόματα το Apple Arcade αποκτά περισσότερο νόημα. Η εταιρεία έχει την ευκαιρία να απλωθεί σε παραγωγές που ξεφεύγουν από τα στενά όρια του mobile gaming (ειδικά στο Apple TV που με αυτόν τον τρόπο μετατρέπεται -μεταξύ άλλων- σε μίνι κονσόλα, αλλά και στο iPad), να εκμεταλλευτεί πλήρως τα ονόματα των δημιουργών που ανακοίνωσε, να μας κάνει να πάψουμε να αναρωτιόμαστε πώς στο καλό θα απολαύσουμε το νέο Oceanhorn.

Η επιλογή των χειριστηρίων ήταν φυσικά η προφανής. Ειδικά το DualShock 4 είναι η πιο κατάλληλη επιλογή για την Ελλάδα (όπου οι περισσότεροι έχουν «πλεηστέσιο»), αλλά και το χειριστήριο του Xbox One θα βολέψει πολλούς, μιας και είναι αρκετοί αυτοί που το χρησιμοποιούν στο PC. Μικρή παρατήρηση ότι θα υποστηρίζεται η έκδοση που εμφανίστηκε με τον ερχομό του Xbox One S, που διαθέτει Bluetooth.

Θα μου πείτε τώρα ποιος θα ασχοληθεί με πιο περίπλοκες παραγωγές σε κινητές συσκευές, αλλά το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι ότι η εταιρεία δίνει επιτέλους τη δυνατότητα. Την ελευθερία να παίξει κανείς αυτό που θέλει, όπως τον βολεύει, βάζοντας παράλληλα ένα τέλος στην παράνοια των χειριστηρίων MFi, που για αδιανόητους λόγους ήταν ακριβά και πολύ κατώτερα από τις προτάσεις των Sony και Microsoft.

Εννοείται ότι η κίνηση αυτή δεν έλυσε όλα τα προβλήματα, δεν απαντά σε όλα τα ερωτήματα αυτόματα. Μένει να δούμε πόσο πραγματικά θα υποστηριχτούν τα χειριστήρια, αν η υπηρεσία αλλά και γενικότερα οι developers θα ανταποκριθούν με ενημερώσεις που θα προσθέτουν την υποστήριξη των χειριστηρίων, αν θα αξίζει τελικά η πρόταση της εταιρείας συνολικά.

Δεν ξέρω, φυσικά, αλλά τουλάχιστον η Apple έκανε ένα μεγάλο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Μένει τώρα να μην χάσει το στόχο της. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • mysterious
    • Συμφωνω 100% και μακαρι να εκανε και η google κατι τετοιο.Τρομερη λυση για τον κοσμο που ασχολειται απκλειστικα με παιχνιδια κινητων/ταμπλετ και εχει κουραστει απο τον σπαστικο χειρισμο αφης.Χωρια που και η οθονη θα ειναι ολη ελευθερη και δε θα καλυβεται μεγαλο μερος της απο τα δαχτυλα.

*