Το Nintendo Switch σίγουρα έχει καταφέρει το στόχο του και αυτό φαίνεται από την τάση της αγοράς. Εκεί που το Wii U έμενε στην απ’ έξω, το Nintendo Switch φαίνεται να κάνει την εμφάνισή του στις περισσότερες ανακοινώσεις νέων τίτλων (φυσικά όχι με την ένταση που εμφανίζεται το PS4 ή το Xbox One), απολαμβάνοντας ξεκάθαρα μια ευρύτερη υποστήριξη από third parties. Ναι, η δύναμή του εξακολουθεί να πηγάζει από τους τίτλους της Nintendo, αλλά η τάση είναι ξεκάθαρη. Το Nintendo Switch δείχνει να ξεφεύγει από την κακή κληρονομιά του προκατόχου του.
Φυσικά και όλα δεν πρόκειται να είναι ρόδινα από εδώ και στο εξής. Το μηχάνημα μπορεί να άλλαξε γνώμες, όμως πολλοί αντιστέκονται ακόμη, είτε γιατί την έπαθαν με το Wii U είτε γιατί θεωρούν το μηχάνημα αδύναμο τεχνικά για τις φιλοδοξίες τους. Ή μάλλον, όλοι περιμένουν να δουν αν οι πωλήσεις του third-party software δικαιολογούν την όποια ενασχόληση μαζί του.
Εννοείται πως μεγάλο στοίχημα παραμένει το online, κομμάτι που παραδοσιακά η Nintendo δεν το ‘χει. Η καθυστέρηση της κυκλοφορίας της υπηρεσίας μπορεί να δείχνει μια αλλαγή προσέγγισης ή την ύπαρξη προβλημάτων που δεν είχαν προβλεφθεί. Δεδομένου ότι οι κινήσεις της εταιρείας κατά το παρελθόν δεν είναι υπέρ της (άλλωστε όλοι έχουμε καλομάθει από τις αντίστοιχες υπηρεσίες του ανταγωνισμού) και η κυκλοφορία του app για κινητές συσκευές δεν ενθουσίασε ιδιαίτερα, η Nintendo μάλλον πρέπει να προσπαθήσει πολύ για να ικανοποιήσει τις προσδοκίες.
Επίσης, θα πρέπει να καλυφθούν ελλείψεις του λειτουργικού της κονσόλας, να προστεθούν δυνατότητες που κάνουν αισθητή την απουσία τους (π.χ. δυνατότητα μεταφοράς των saves σε άλλη κονσόλα σε περίπτωση ζημιάς της πρώτης), να βελτιωθεί το e-shop που η ίδια η εταιρεία θέλει να υποστηρίξει περισσότερο (π.χ. οι παίκτες αποκτούν περισσότερα gold points με ψηφιακές αγορές), ώστε το σύστημα να προσφέρει τις βάσεις ή καλύτερα τα βασικά, μιας σύγχρονης εμπειρίας gaming.
Δεν χρειάζεται να πούμε ότι ο ρυθμός των κυκλοφοριών θα πρέπει να παραμείνει σε ικανοποιητικά επίπεδα. Δεν χρειάζεται να πούμε ότι πρέπει να δούμε κι άλλες μεγάλες παραγωγές. Δεν χρειάζεται να πούμε ότι η εταιρεία πρέπει να κερδίσει και τους τελευταίους third-party publishers. Δεν χρειάζεται να πούμε ότι πρέπει να γίνουν κι άλλες «περίεργες» κινήσεις τύπου Labo, που αποτελούν σήμα κατατεθέν της ιαπωνικής εταιρείας.
Δεν χρειάζεται. Ή μήπως χρειάζεται;
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity