Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κόψε-Ράψε: Νέος παίκτης στο χορό

*
Ο Λεωνίδας Μαστέλλος καταγράφει στο νέο κείμενο της στήλης "Κόψε-Ράψε" τις σκέψεις του για την υπηρεσία Apple Arcade.

Μάλλον θα το πήρε το μάτι σας τις τελευταίες εβδομάδες. Ο χώρος των videogames θα υποδεχτεί σύντομα έναν ακόμα παίκτη. Έναν παίκτη που ναι μεν έπαιζε και παλαιότερα, αλλά τώρα φαίνεται να το παίρνει στα σοβαρά. Και αυτός δεν είναι άλλος από την Apple.


Η αμερικανική εταιρεία ποτέ δεν είχε δει ζεστά το θέμα του gaming, όμως η ανακοίνωση της νέας υπηρεσίας Apple Arcade, μάλλον δείχνει μια στροφή στη φιλοσοφία της. Άλλωστε, τα παιχνίδια στο App Store κάθε άλλο παρά αμελητέα ποσότητα είναι.

Τι πρόκειται να καταφέρει η θεόρατη εταιρεία κανείς δεν ξέρει. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι μπαίνει δυναμικά. Ήδη οι φήμες λένε ότι ετοιμάζεται να επενδύσει πάνω από μισό δις δολάρια στην υπηρεσία, ποσό μάλλον τρομακτικό στο άκουσμά του. Μπορεί να μην έχει εμπειρία όπως άλλοι, όμως δείχνει να είναι έτοιμη να κάνει αυτό που ξέρει να κάνει καλά. Να επενδύει πολλά χρήματα για να προσφέρει αυτό που έχει οραματιστεί.

Θα μου πείτε, ποιος ασχολείται με mobile gaming. Πρώτον, πάρα πολλοί και ας μην θέλουμε να το παραδεχτούμε και, δεύτερον, η ανακοίνωση της υπηρεσίας δεν περιορίστηκε σε παραδοσιακές εταιρείες του mobile gaming, αλλά περιείχε και ηχηρά ονόματα που σίγουρα τράβηξαν/θα τραβήξουν την προσοχή και των πιο hardcore.

Εννοείται ότι υπάρχουν πολλά κενά ακόμη. Δεν ξέρουμε πόσο θα κοστίζει, τι θα παίξει με τις αποκλειστικότητες (τις λεπτομέρειες δηλαδή, γιατί ξέρουμε ότι οι τίτλοι θα διατίθενται αποκλειστικά), πότε ακριβώς θα κυκλοφορήσει (το φθινόπωρο δεν μας αρκεί), αλλά και αν η εταιρεία θα καταφέρει να ξεπεράσει κολλήματα όπως αυτό που σχετίζεται με την υποστήριξη χειριστηρίων. Ναι, υπάρχουν τα λεγόμενα MFi, αλλά μήπως ήρθε η ώρα να υποστηρίξει και αυτά των παραδοσιακών κονσολών; Τεχνικώς, από όσο γνωρίζω, γίνεται.

Ό,τι και αν καταφέρει πάντως, ένα είναι σίγουρα το θετικό της όλης υπόθεσης. Τα χρήματα που σκοπεύει να επενδύσει (μέρος των οποίων θα τροφοδοτήσουν άμεσα και την ανάπτυξη τίτλων) έχουν ήδη βοηθήσει (και λογικά θα συνεχίσουν και στο μέλλον) διάφορους δημιουργούς να κάνουν το όραμά τους πραγματικότητα, να αναπτύξουν δηλαδή και σύντομα να κυκλοφορήσουν τον τίτλο που τόσο καιρό ήθελαν, αλλά ίσως να μην τολμούσαν. Αυτό από μόνο του είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Χωρίς την υποστήριξη της Apple (τα χρήματα ντε!) και την ύπαρξη της νέας υπηρεσίας, οι δημιουργοί μπορεί να μην έκαναν το απαραίτητο βήμα, μπορεί να έβαζαν στο πλάι την όποια ιδέα τους.

Φυσικά δεν θα είναι όλα ρόδινα. Το συνδρομητικό μοντέλο έχει ακόμη πολλά προβλήματα και έχουν ήδη αρχίσει να ακούγονται οι πρώτες γκρίνιες από εδώ και από εκεί. Πώς θα πληρώνονται οι δημιουργοί μετά τη διάθεση του τίτλου; Πόσα θα παίρνουν; Τι είδους αποκλειστικότητα θα επιβάλει το Apple Arcade;

Ακόμη και με αυτά τα προβλήματα, τα ερωτήματα και τις απορίες, η Apple φαίνεται αποφασισμένη να πατήσει γερά και οργανωμένα στον χώρο των videogames. Η επιτυχία της δεν είναι φυσικά βέβαιη, αλλά ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός σε επίπεδο εταιρειών δεν έβλαψε ποτέ κανέναν χρήστη. Σίγουρα μαζευόμαστε πολλοί, μιας και δεν πρέπει να ξεχνάμε και την Google με το Stadia (άλλου είδους υπηρεσία, αλλά το ίδιο φρέσκια με αυτήν της Apple), σίγουρα θα πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε με όλες αυτές τις συνδρομές που πρέπει να διαχειριστούμε, αλλά το ίδιο σίγουρο είναι ότι το μέλλον φαίνεται ότι θα έχει το ενδιαφέρον του.

Η τσέπη μας από την άλλη δεν ξέρω τι μέλλον θα έχει. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*