Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Bulletstorm

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    People Can Fly

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Η κατηγορία των first person shooters αποτελεί μία από τις πιο εμπορικές της σύγχρονης εποχής των video games και κατά καιρούς έχουν κάνει την εμφάνισή τους πολλές και ενδιαφέρουσες προτάσεις, εστιάζοντας άλλες φορές στον τεχνικό τομέα, άλλες φορές στην τεχνητή νοημοσύνη συμμάχων και αντιπάλων και άλλες φορές στο multiplayer. Με δεδομένο το γεγονός ότι και το 2011 θα δοθούν στην κυκλοφορία πολλά και διαφορετικά games αυτού του στιλ, θα ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να ξεχωρίζει μια νέα παραγωγή ακολουθώντας απλά την πεπατημένη. Έτσι, Epic Games και People Can Fly ετοίμασαν για λογαριασμό της EA ένα νέο shooter που δε βασίζεται απλά στην κλασική δράση, αλλά στον τρόπο με τον οποίο ο παίκτης εξοντώνει τους αντιπάλους.

Bulletstorm Image 01

Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από τον στρατιώτη Grayson Hunt, ο οποίος ανακαλύπτει ότι ο στρατηγός του Sarrano, κατά τη διάρκεια που πολεμούσαν στην ίδια πλευρά, είχε χρησιμοποιήσει τη μυστική ομάδα δράσης Dead Echo για να εξοντώσει ομάδες αθώων ανθρώπων. Αρκετά χρόνια μετά, ο ήρωας (ταλαιπωρημένος, μεθυσμένος και έχοντας χάσει κάθε όρεξη για δράση), καταλήγει στον ίδιο πλανήτη με το στρατηγό που τον «πρόδωσε» και ταυτόχρονα με τον αγώνα για εκδίκηση, προσπαθεί να ξεφύγει από τη νέα αυτή τοποθεσία, αντιμετωπίζοντας αμέτρητους εχθρούς. Στο πλευρό του βρίσκεται ο Ishi, ένας πρώην σύμμαχός του που αγωνίζεται ταυτόχρονα να κρατήσει τον εγκέφαλό του ανεπηρέαστο από ένα σετ μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης που του έχουν τοποθετηθεί. Οι δυο τους, εκτός από το γεγονός ότι προστατεύουν ο ένας τον άλλο στο πεδίο της μάχης, δε σταματούν να μιλούν «βρώμικα», να προσβάλλουν και να βρίζουν με την παραμικρή ευκαιρία που θα τους δοθεί.

Bulletstorm Image 02

Η δράση στο Bulletstorm ακολουθεί την πεπατημένη, όσον αφορά τη γενικότερη φιλοσοφία του gameplay. Ο ήρωας κινείται σε ένα σχεδόν γραμμικό κόσμο, προσπαθώντας να εξοντώσει εχθρούς και να φτάσει στον τελικό του προορισμό. Στη διάθεσή του έχει τόσο μία μεγάλη γκάμα όπλων (3 εκ των οποίων μπορεί να κουβαλάει ταυτόχρονα) που μπορούν να εκτοξεύσουν κανονικά και ενισχυμένα πυρά, όσο και ένα ενεργειακό λάσο που του δίνει τη δυνατότητα τόσο να φέρει αντικείμενα κοντά του, όσο και να εκτοξεύσει στον αέρα εχθρούς, οι οποίοι κατευθύνονται (με αυτό τον τρόπο) προς το μέρος του σε αργούς ρυθμούς. Έτσι, αποκτά την ευκαιρία να τους εξοντώσει πολύ πιο άνετα, εφευρίσκοντας νέους τρόπους εκτέλεσης και εκμεταλλευόμενος το περιβάλλον.

Bulletstorm Image 03

Όσο πιο πρωτότυπος είναι ένας τρόπος εξόντωσης, τόσο περισσότερα skillpoints μαζεύει ο Grayson. Με αυτούς τους πόντους, ο παίκτης μπορεί στη συνέχεια τόσο να αγοράσει πυρομαχικά από τα ειδικά dropkits που θα συναντήσει, όσο και να ενισχύσει τα όπλα που έχει αποκτήσει μέχρι εκείνη τη στιγμή και να βελτιώσει την απόδοσή τους. Η παραπάνω διαδικασία επιτρέπει τόσο την κλασική ροή της δράσης, με την ακατάπαυστη χρήση πυρομαχικών και τα συνεχόμενα πλήγματα στους αντιπάλους, από την άλλη δίνει στον ήρωα τη δυνατότητα να αξιοποιήσει τζάμια, μπαλκόνια, καρφιά, σίδερα, καλώδια με ρεύμα και οτιδήποτε άλλο βρίσκεται στον περιβάλλοντα χώρο, στέλνοντας εκεί κάθε αντίπαλο που είτε θα έχει σηκώσει πρώτα στον αέρα, είτε θα τύχει να βρεθεί στο δρόμο του και να γνωρίσει για τα καλά το κάτω μέρος της μπότας του!

Bulletstorm Image 04

Ανάλογα με την κατάληξη κάθε χτυπήματος, στο σημείο εξόντωσης του αντιπάλου προβάλλεται ο αριθμός των πόντων που κερδήθηκε από τον παίκτη, ενώ μέσα από ένα ειδικό menu (που εμφανίζεται όταν συναντάτε ένα dropkit), υπάρχει η δυνατότητα απεικόνισης μιας λίστας με όλα τα διαθέσιμα skillshots που προσφέρονται από το Bulletstorm. Η ποικιλία του περιβάλλοντος δε, θα εξάψει τη φαντασία του παίκτη, αφού μπορεί να τον κάνει να χρησιμοποιήσει ειδικά δηλητηριώδη φυτά, ενεργειακές κάψουλες που εκρήγνυνται μετά από λίγα δευτερόλεπτα ή ακόμη και δοχεία με οξύ που μπορούν να διαλύσουν το σώμα των εχθρών μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Πόντοι, τέλος, προσφέρονται ακόμη όταν ο παίκτης παρακολουθήσει ένα ειδικό περιστατικό που θα του υποδειχτεί από τον τίτλο, όσο και όταν καταφέρει να σκαρφαλώσει ή να διασχίσει κρεμασμένος από μία σιδεριά ένα διάδρομο, ολοκληρώνοντας ένα -τρόπον τινά- QTE με τα shoulder buttons.

Πέραν των κλασικών κινήσεων, ο ήρωας μπορεί είτε να τρέξει προς μία κατεύθυνση, είτε να γλιστρήσει προς μία πλευρά του χώρου, έτσι ώστε και να μπορέσει να τοποθετήσει το σώμα του Grayson σε καλύτερο σημείο (από πλευράς τακτικής), αλλά και για να κάνει… τάκλιν σε αντιπάλους που σηκώνονται στον αέρα σε slow motion και είναι έτοιμοι να γευτούν τα πυρά του. Η ταχύτητα της δράσης είναι ιδανική τόσο για το ρυθμό, όσο και για τη σωματοδομή των χαρακτήρων, ωστόσο η αδυναμία άλματος του ήρωα (μπορεί να περάσει μόνο πάνω από συγκεκριμένα σημεία με το πάτημα ενός πλήκτρου) σε συνεργασία με το πλήθος των εχθρών που θα τον περιβάλλουν σε κάθε μάχη, ίσως οδηγήσουν ορισμένους σε μία πιο… νευρική κατάσταση.

Bulletstorm Image 05

Παρόλα αυτά, οι εχθροί φροντίζουν έτσι ώστε να σας δίνουν πάντα αντικείμενο ενασχόλησης και πάρα πολλές φορές (ακόμη και στο normal επίπεδο δυσκολίας), θα χρειαστεί να σκεφτείτε έξυπνα και να εκμεταλλευτείτε οτιδήποτε υπάρχει γύρω σας, από το να προτιμήσετε να ξοδεύετε ακατάπαυστα τα πυρομαχικά σας. Είναι δε σημαντικό να σημειωθεί πως ακόμη και αν υπάρχουν συνεχώς dropkits σε πολλά σημεία κάθε act, είναι πολύ πιθανό να μείνετε από σφαίρες αν τις ξοδεύετε χωρίς σκέψη. Η τεχνητή νοημοσύνη των αντιπάλων κινείται σε αναμενόμενα επίπεδα, έχοντας όμως πάντα στο επίκεντρο τη σκέψη να κυνηγήσουν τον ήρωα με κάθε τρόπο, ακόμη κι αν βλέπουν ότι πηγαίνουν σε… αποστολή αυτοκτονίας. Από την άλλη, οι σύμμαχοι που θα διασχίσουν με το Grayson τα διάφορα επίπεδα δεν καταφέρνουν να ξεχωρίσουν για τις αντιδράσεις τους (δεν μπορούν δηλαδή να αντιμετωπίσουν μία ομάδα αντιπάλων χωρίς τη συμμετοχή του παίκτη), ωστόσο δείχνουν αρκετά «ζωντανοί».

Bulletstorm Image 06

Το αίμα και οι ακρωτηριασμοί είναι το βασικό χαρακτηριστικό του νέου τίτλου της People Can Fly και αυτό φαίνεται από τα πρώτα λεπτά. Η απεικόνιση κάθε μάχης γίνεται με ρεαλιστικό τρόπο, τα μοντέλα των χαρακτήρων είναι λεπτομερή και δείχνουν να ταιριάζουν απόλυτα με το ποικιλόμορφο περιβάλλον, ενώ και η ροή της δράσης είναι συνεχής. Η Unreal Engine δείχνει ότι τα καταφέρνει εξαιρετικά, ακόμη και όταν στον ίδιο χώρο βρίσκονται πάνω από 20 χαρακτήρες που αντιδρούν ο καθένας ξεχωριστά. Ο ηχητικός τομέας είναι μοναδικής αισθητικής, αφού τόσο τα όπλα προκαλούν πολλά και διαφορετικά εφέ, όσο και η βαριά ανάσα του πρωταγωνιστή αποδίδεται από τα περιφερειακά κανάλια με κάθε δυνατή λεπτομέρεια.

Bulletstorm Image 07

Για όσους ολοκληρώσουν την κεντρική ιστορία του τίτλου που απαιτεί περί τις 7-8 ώρες δράσης, υπάρχει και ένα multiplayer τμήμα που δεν προσφέρει μεν όσα θα περιμέναμε, αλλά υπάρχει δε διαθέσιμο για να συμπληρώσει το πακέτο αγοράς. Ο λόγος για το Anarchy mode, όπου ο παίκτης μπορεί να συνεργαστεί με έως και τρεις άλλους player-controlled χαρακτήρες και να αντιμετωπίσει ορδές τερατόμορφων που έρχονται προς το μέρος του. Η συνεργασία παίζει μεγάλο ρόλο στη μεγαλύτερη δυνατή συλλογή πόντων, ενώ κάθε γύρος καλεί τους συμμετέχοντες να επιζήσουν, να εφοδιαστούν εκ νέου και να συνεχίσουν στον επόμενο. Ακόμη, το Echoes mode επιτρέπει στους παίκτες να ξαναζήσουν ορισμένα σημεία του κεντρικού campaign, με απώτερο στόχο την επίτευξη του όσο δυνατόν καλύτερου χρόνου.



Η πρόταση της People Can Fly καταφέρνει να τοποθετηθεί στην αγορά, προσφέροντας ένα πακέτο δράσης που δεν είχαμε συναντήσει μέχρι σήμερα. Αν και μετά τις πρώτες 2-3 ώρες, η φαντασία του παίκτη αρχίζει να περιορίζεται ως προς τους τρόπους εξόντωσης, ο πανέμορφος κόσμος, το σχετικά ενδιαφέρον storyline, οι ιδιόμορφοι σύμμαχοι, το «βρώμικο» λεξιλόγιο και η πληθώρα τεράτων είναι ικανά να διασκεδάσουν στο έπακρο όποιον αποφασίσει να επενδύσει στο Bullestorm. Αν μπορούσαμε να περιγράψουμε με λίγα λόγια το νέο τίτλο της EA, θα λέγαμε ότι έχουμε μπροστά μας ένα fpk (first person kafrila) game…
 

8.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
31 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Dimcar
    • καφρίλα στο max φίλε Παύλο!

    • Manos112
    • 7-8 ωρες σε καθαρη διαρκεια (χωρις να χασεις κτλπ)? Οπως και να'χει το game φαινεται πολυ εθιστικο και καφρικο, το μονο που με προβληματιζει ειναι η διαρκεια αλλα και το "ισως" φτωχο multiplayer που εχει...ειναι δυνατον να λειπουν ολα τα σημαντικα multiplayer modes και να υπαρχει μονο το co-op? Τσαμπα το hype που εριξαν στον κοσμο, αν και για να λεμε την αληθεια προσφερει οτι ειχε πει εξαρχης...game μιας μερας, θα παει για νοικιασμα...
      Πολυ καλο το review κ.Παυλο...

    • Manos112
    • @Darkaris7: 25 του μηνος κυκλοφορει επισημα στα ελληνικα καταστηματα...

    • ViLb
    • πολύ μικρή διάρκεια όμως για ένα fps δίχως multiplayer. κρίμα.
      θα το δοκιμάσω στα σίγουρα, αλλά πιθανά θα μείνουμε σε ενοικίαση.

    • Mr.Brainiac
    • Μικρη διαρκεια, ανυπαρκτο multi-player, αδιαφορη ιστορια. Το μονο που μενει ειναι η ''καφριλα'',η οποια για μενα δεν αξιζει το 60 ευρω στο οποιο πλασαρεται το παιχνιδι.

    • nfs_maniac
    • can't wait... Βέβαια 60-70 ευρώ δεν πρόκειται να τα δώσω με την καμία για τον συγκεκριμένο τίτλο, οπότε υπομονή να πέσει η τιμούλα, και εδώ είμαστε...

    • petroscy13
    • hahahahha fpk kafrila epiko teos... wreo pexnidaki tha paei gia enikiasi mias ke exume killzone 3 mprosta mas ;)

    • Naked Snake
    • Παύλο μια ερώτηση,ή μάλλον μια επιβεβαίωση : Μόνο σ'εμένα αφήνει μια ψιλή "αύρα" απο Serious Sam?Χωρίς να κάθομαι να σκεφτώ,το game είναι υβρίδιο,και τουλάχιστον μία πλευρά του χαρακτήρα του μου φαίνεται ότι είναι μνεία στο επικό fps της Croteam.Ίσως να κάνω και λάθος βέβαια,αλλά με μια πρώτη ματιά αυτή την εντύπωση μου αφήνει.

    • Scott_Pilgrim
    • Συγχαρητήρια για το review Παύλο!! μια ερωτησούλα μόνο... 7-8 ώρες στο normal;;; Γιατί τα ξένα sites έκαναν λόγο για 5ωρο single...

    • Sephiroth
    • Naked Snake, αν μπορούσα να το παρομοιάσω με ένα μείγμα τίτλων, θα έλεγα ότι έχει λίγο από Gears και λίγο από Serious Sam.

      Από την Scott, θέλω να κάνω ένα blog post για το ζήτημα, γιατί τον τελευτάιο καιρό και με το Killzone 3 και με το Bulletstorm έχει χαθεί η μπάλα. Όπως θα έχετε δει, το Enternity δεν μπαίνει στο τρυπάκι να παρουσιάσει με τρέλα ένα παιχνίδι πρώτο και και και... Μας ενδιαφέρει να ασχοληθούμε με ένα τίτλο, όπως ακριβώς θα απασχολούταν και ένας καταναλωτής. Προσωπικά, δεν έχω κανένα φίλο (καμμένο ή μη) που να παίρνει ένα game και να κάθεται να σαπίζει για να το τελειώσει σε μία μέρα. Χάνεται το νόημα της διασκέδασης. Εγώ τόσο το Killzone όσο και το Bulletstorm τα προχώρησα και τα τελείωσα με την ησυχία μου, παίζοντας συγκεκριμένο αριθμό ωρών ανά ημέρα. Ναι, ίσως με αυτή τη λογική ο τίτλος να μεγαλώνει λίγο σε διάρκεια, αλλά από την άλλη, το να κάτσω να το πάρω σερί και να έχω το χρονόμετρο στο χέρι το βλέπω λίγο τραγικό. Με αυτή τη λογική έγραψα ότι προσφέρει 7-8 ώρες...

    • Scott_Pilgrim
    • Καταρχάς Παύλο είμαι αγόρι όχι κορίτσι :P Συμφωνώ σε όσα λες, αλλά όταν εγώ το πάρω, σαν ανυποψίαστος καταναλωτής το αγοράσω το παιχνίδι, και την πρώτη μέρα θέλω να παίξω, και δω την ίδια μέρα τους τίτλους τέλους τότε τι κάνω;;;; Το παιχνίδι με μου άρεσε υπρβολικά πολύ από το demo. Επίσης ένας develper είχε πει πως μπορούσαν να το κάνουν 5, 8 ή ακόμα και 15 ώρες. Γιατί κύριοι developers; Τόσο καιρό τι κάνατε;; Ούτε οnline έχει να πείτε πως ασχολούσασταν και με αυτό. Μας πετάτε και ένα DLC που περιέχει single player ναι καλά ακούσατε παιδιά single player χάρτες! Γιατί έτσι;; Είμαι σύμφωνος σε αυτό που λες, ότι έκατσες και ασχολήθηκες μέχρι κάποιες ώρες την ημέρα, αεπειδή έτσι το απολάμβανες περισσότερο, αλλά gamers είμαστε, εε καμιά φορά θα ασχοληθούμε παραπάνω...

    • Sephiroth
    • Λάθος στην πληκτρολόγηση Scott, εννοείται ότι με τέτοιο nick θα ήσουν αγόρι :P

      Για μένα, η διάρκεια ενός game θα πρέπει να είναι τέτοια που να δικαιολογεί στο μέσο gamer (εκεί απευθύνονται όλες οι εταιρίες πλέον, καλώς η κακώς) τις ώρες που θα ασχοληθεί. Για μένα πχ. δεν μετράει το οnline γιατί δεν παίζω online. Δε θα αγόραζα δηλαδή ποτέ τίτλο που θα ήταν 3 ώρες single player, εμπλουτισμένο με 600 online modes.

    • buzzer
    • Από τα παιχνίδια που σε πείθουν από το demo ότι θα είναι fun. Day 1 για μένα. Μάλλον Day -1 αφού ήδη κυκλοφορεί στα καταστήματα.

    • FonikhSoupia
    • Ωραίο το review!!! Το παιχνιδάκι θα το προσθέσω στη συλλογή μου σίγουρα, αλλά μόλις πέσει λίγο η τιμή του!

    • KoulisHHH
    • KafrilaStorm!! and time to kick some a$$ :) δεν μπορώ να περιμένω!! άυριο βγαίνει!!!

    • WolfRathmA
    • Καλό και διασκεδαστικό παιχνιδάκι, αλλα προηγείται πρώτα το Killzone 3! Ίσως όταν πέσει η τιμή του να το τιμήσω!

    • padelices
    • Θα το πάρω και άνετα.Συμφωνώ σε ότι λέει ο Παύλος και εγώ έτσι τα παίζω. Τα απολαμβάνω και προσπαθώ να μην αγχώνομαι με το πόση ώρα θα μου πάρει κτλ κτλ κτλ.

    • jesE
    • Μου θυμίζει έντονα Gears of War 2. Ίδιοι χαρακτήρες, Τα ερείπια σε κάποια σημεία μοιάζουν ίδια με τον άλλο τίτλο της Epic, η χρωματική παλέτα μου φαίνεται ίδια επίσης.

    • Maelrain
    • Συμφωνο και εγω με εσας[padelices , Sephiroth(Παυλος)] δεν εχει νοημα να αγορασεις ενα game με υπερβολικα μικρο single ...

    • evan0070
    • Παιδες γουστα ειναι αυτα. Μην ξεχναμε ποσος λαος περνει τα CoD για ενα online kαι μονο. Εγω παντος θα το δοκιμασω οταν πεσει η τιμη..Δεν φαινεται ασχημο.

    • Phoenix13848
    • Να περάσει ο διαγωνισμός και αν είμαι τυχερός..αλλιώς πάω για αγορά!

    • Jim P
    • Εμένα παντως δεν μου έκανε κλικ, δεν θα ήθελα να παίξω ενα FPS και να έχω στο μυαλό μου πως να μαζεύω πόντους...

    • TheBlackDogGR
    • νταξει αλλα σε καθε shoot em up στο multi μονο ποντους μαζευεις :P!! Θα μου πεις αλλο, single και αλλο multi..

    • karlat89
    • Ενα ακόμα ευχαριστο στο PS+ που εδωσε την δυνατοτη τα να γνωρισω το συγκεκριμενο παιχνιδι

    • MrDododi
    • Κατατοπιστικότατο το review σου Παύλο! Από τα καλύτερα FPS που έχω παίξει! Καφρίλα, χιούμορ και το κακό συναπάντημα, όλα εδώ! Εντυπωσιακότατο!

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!