Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Bundles για PS4



Πλέον είναι διαθέσιμα τα bundles για το PS4 και σας δίνουν ό,τι χρειάζεστε για να ξεκινήσετε άμεσα το παιχνίδι! Θέλετε απλά ένα bundle με ένα επιπλέον παιχνίδι ή το «τούμπανο» με 2 gamepads και camera και παιχνίδι; Στο Πλαίσιο πάντως θα τα βρείτε και τα δύο. Προπαραγγείλτε τα όσο υπάρχει ακόμα stock!


Bundle #1 PS4 Console + Killzone Shadow Fall


Bundle #2 PS4 Console + Camera + 2x Dualshock 4 + Killzone Shadow Fall


Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
19 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • gamelover
    • και εδώ μάλλον είναι μία απο τις περιπτώσεις που η ισοτιμία ευρώ δολλαρίου δεν ισχύει....
      κατι για 499 δολλάρια θυμόμουν το δεύτερο πακέτο..... γιατί έχει γίνει 510 στο euro.....;
      (μάλλον θα γίνει 499 τα χριστούγεννα.....)

    • Spyros13
    • εχω ηδη αναβαθμιση την προ-παραγγελια μου σε αυτη με τα 499 ευρω(και οχι 509 γιατι ειχα κανει κρατηση με παλια τιμη) και εχω προσθεση και fifa14!Οταν θα παω να παραλαβω μαλλον θα προστεθει και το nba 2k14 οποτε για αρχη ειμαι υπερ πληρης! 49 μερουλες παιδες!

    • spiros_rom
    • Μερική ζουν μάλλον σε άλλη Ελλάδα! σιγά μην τα πάρουν όλα, όλη έχουν 500 ευρώ πρόχειρα και θα τα εξαφανίσουν όλα.
      Εγώ βλέπω τους γύρο μου να λένε τώρα είναι ευκαιρία να πάρουμε ps3 μπας και πέσει λίγο η τιμή του.

    • Spyros13
    • Συνονόματε ελπίζω το μήνυμα σου να μην πηγαίνει για μένα. Αν παρόλα αυτά απευθύνεσαι σε εμένα να σου πω πως εχω δική μου δύσκολη δουλειά και βγαζω καλά λεφτά για την εποχή που ζούμε!Απο κει και πέρα ο καθένας είτε έχει λεφτά τα διαθέτει όπου και πως θέλει ειτε αν θέλει κάτι και δεν είναι τοσο καλά οικονομικά κάνει τα κουμαντα του αρκετους μήνες πριν και μαζεύει το 500αρικο όπως λες.Οσο για τους γνωστούς σου που περιμένουν ευκαιρία για το ps3 συμφωνώ όπως οτι στης 13/12 στην Ελλάδα της κρίσης θα γίνει χαμός απο πωλήσεις του ps4..δεν το λεω εγω οι προ παραγγελίες των μεγάλων καταστημάτων. .

    • ninty
    • και τι λενε οι προπαραγγελιες σπυρο?ενα μεγαλο ΤΙΠΟΤΑ η πλειοψηφια των ατομων εχει κανει σε 3-4 μαγαζια για να σιγουρευτει οτι θα εχει τελικα ενα και σε ξενα φορουμ και ελλαδα αυτο βλεπω...οι πωλησεις θα μιλησουν οχι οι προπαραγγελιες

    • Spyros13
    • Εγω δεν μιλάω για της προ παραγγελίες της πλάκας σε διάφορα μαγαζιά μιλάω σε προ παραγγελιες στο πλαίσιο που έχουν δώσει και προκαταβολή,οταν βγει το ps4 στην Ελλάδα θα με θυμηθείς. .

    • ninty
    • μακαρι χρηστο θελουμε και οι 3 κονσολες να πανε καλα...η προκαταβολη δε μου λεει τιποτα...τα χρηματα δεν τα χανεις και αν δε θες να παρεις το προιον παιρνεις κατι αλλο...

    • spiros_rom
    • Όχι Σπύρο δεν πάει σε κανένα αυτό το μην φυσικά όποιος μπορεί φυσικά και να το πάρει! αλλά να μην λένε και το παράλογο και τρέχουν όλη χωρίς λόγο, όλη θα βρουν το πακέτο που θέλουν.

    • spiros_rom
    • Α και μην ακούτε τι λένε τα καταστήματα, είναι ένα ψυχολογικό παιχνίδι θα το έλεγα εγώ για να προκαλούν πανικό ότι και καλά δεν θα έχουμε πολλά κομμάτια, γενικά για κάθε επιτυχημένο προϊόν γίνετε αυτό, για να τρέχουν όλη για να πάρουν και να φοβούνται ότι δεν θα βρουν ποιο μετά η καταναλωτές.

    • kalymnos07
    • Εμενα πάντως ο υπάλληλος στο πλαίσιο δεν προκάλεσε πανικό κάθε άλλο μου είπε οτι προς το όσον δεν υπάρχει θέμα γιατι η σονυ ΕΛΛΑΣ τους ειπαν οτι θα τους δώσουν όσα κομμάτια ζητήσουν.
      Σπυρο13 τι έκανες και γιατι το πήρες 499 και όχι 509;;;

    • Spyros13
    • Kalymnos07 σου εχω στηλει pm για το τι θα κάνεις!
      Εντάξει δεν θα γίνει και ο πανικός που είχε γίνει με ps3-xbox360 αλλα γενικά ακόμα και με κρίση θα φυγουν πολλά κομμάτια. .εδω στην Ελλάδα γίνεται χαμος με κινητά των 740 ευρώ δεν θα γίνει με κονσόλα των 400?

*