Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ! ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Control Denied

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατά τη διάρκεια των εορτασμών του καινούριου εκθέματος “The Art of Video Games”, στο ινστιτούτο Smithsonian, ένα πάνελ από developers (Ken Levine, Paul Barnett, Mark DeLoura, Kellee Santiago) συζήτησαν πάνω στον έλεγχο που πρέπει να έχουν οι δημιουργοί πάνω στους τίτλους τους και τον τρόπο που αυτοί τελειώνουν. Κατά πόσο όμως ισχύει κάτι τέτοιο; Μέχρι που εκτείνεται ο έλεγχος της ομάδας ανάπτυξης - και πιο σημαντικά, κατά ποσό οι προτιμήσεις του κοινού μπορούν να επηρεάσουν τη δημιουργία ενός video game;

Φυσικά, εξαρτάται από ποια σκοπιά το εξετάζει κανείς. Κάποιος θα μπορούσε να πει πως τα video games είναι έργο των δημιουργών τους και θα έπρεπε αυτοί να ορίζουν το πως και πότε αυτά τελειώνουν. Όπως αναφέρει ο Paul Barnett (Senior Creative Director της BioWare Mythic): «εάν τα video games είναι τέχνη, τότε συμφωνώ απόλυτα με το γεγονός ότι ο δημιουργός θα πρέπει να έχει τον κύριο λόγο πάνω σε αυτό που ο ίδιος πιστεύει πως πρέπει να γίνει. Ακριβώς όπως η J.K. Rowling μπορεί να βάλει ένα τέλος στα βιβλία της και να πει πως αυτό είναι το τέλος του Harry Potter. Δε νομίζω πως μπορεί κανείς να την αναγκάσει να γράψει κάτι επιπλέον».

Που διαφέρει η βιομηχανία των video games από αυτές των άλλων μορφών ψυχαγωγίας; Η απάντηση δεν είναι τόσο ξεκάθαρη όσο θα περίμενε κανείς. Μια φανερή διαφορά είναι το γεγονός πως οι gamers ζουν την περιπέτεια που έχουν δημιουργήσει οι developers και -σε περιπτώσεις όπως αυτές του Mass Effect 3- έχουν κάνει μια σειρά επιλογών, ούτως ώστε να διαμορφώσουν οι ίδιοι το τελικό αποτέλεσμα. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει -τουλάχιστον ακόμα- στα βιβλία ή στις κινηματογραφικές παραγωγές, αφού σε αυτές τις περιπτώσεις οι αναγνώστες/θεατές διαβάζουν/παρακολουθούν τις περιπέτειες κάποιου/κάποιων, σε ένα προκαθορισμένο σενάριο, με μια προκαθορισμένη κατάληξη. Οπότε είναι απολύτως λογικό το κοινό των gamers να απαιτεί το τέλος που αυτό επιθυμεί. Ιδίως στο Mass Effect 3, όπου μιλάμε για το τέλος μιας ολόκληρης τριλογίας, με επιλογές -και συνέπειες- που εκτείνονται και στους τρεις τίτλους. Έχουν όμως το δικαίωμα να επεμβαίνουν στη δημιουργία - ή τον τερματισμό ενός τίτλου, ακόμα σαν κι αυτόν; Και αν δε τους αρέσει, μπορούν να απαξιώνουν και να χλευάζουν το έργο κάποιων ανθρώπων με τόση ευκολία;

Ας δούμε τα πράγματα από τη πλευρά των δημιουργών. Τα τελευταία χρόνια, η άνθηση που έχουν γνωρίσει τα video games και η ολοένα αυξανόμενη βάση χρηστών, τους έχει φέρει σε μια εξαιρετικά δεινή θέση. Από τη μία έχουν ένα κοινό το οποίο πρέπει να ικανοποιήσουν, λαμβάνοντας υπόψιν το feedback του και τη γενικότερη τάση της αγοράς. Από την άλλη έχουν να κάνουν με τους publishers (η θέση των οποίων έχει αναβαθμιστεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια), οι οποίοι τους θέτουν deadlines και όρους, πάντα έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού τους το τελικό αποτέλεσμα - και πως αυτό μεταφράζεται σε αριθμούς. Σε όλο το εύρος των παραγωγών οι developers αφιερώνουν ώρες, ημέρες, μήνες προσπάθειας και -κυρίως στους “blockbuster” τίτλους- διακινδυνεύουν την καριέρα τους πάνω σε ένα project, δεχόμενοι πιέσεις από παντού.

Δεν είναι λοιπόν λογικό η ομάδα αυτή να έχει το δικαίωμα να καθορίζει την παραγωγή της σύμφωνα με τα δικές της προτιμήσεις; Όταν βλέπει κάποιος παραγωγές σαν το Mass Effect, η ποιότητα των οποίων είναι -αν μη τι άλλο- αδιαμφισβήτητη, μπορεί να ακυρώνει τη προσπάθεια της ομάδας πίσω από τον τίτλο, μόνο και μόνο για τον τερματισμό που αυτή επέλεξε; Αυτό και μόνο είναι αρκετό για να εξουσιοδοτήσει τους gamers να αλλάξουν την ιστορία του και να τη διαμορφώσουν σύμφωνα με τις επιταγές τους, κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του καθενός; Η ολιγωρία ή παράλειψη των δημιουργών είναι αρκετή για να απαξιωθεί η δουλειά που έχουν ήδη καταβάλει;

Το πρωτοφανές περιστατικό του Mass Effect 3 θεωρώ πως είναι μόνο η αρχή. Ανάμεσα σε συζητήσεις επί συζητήσεων, όπου οι μεν υπερασπίζονται και οι δε κατακεραυνώνουν τις επιλογές της BioWare για το κλείσιμο της τριλογίας, o Ken Levine (ιδρυτής της Irrational Games) ίσως να έχει δώσει την πιο ενδιαφέρουσα τοποθέτηση. Μετά τη συζήτηση που αναφέρθηκε στην αρχή, το πάνελ απάντησε σε ερωτήσεις του κοινού, με μια από αυτές να απευθύνεται στον Paul Bernett και να ζητάει τις σκέψεις του πάνω «[...] στην όλη ιδέα όπου η κοινότητα έχει επιρροή στη δημιουργία της ιστορίας [...] μετά το φιάσκο που συμβαίνει με το τέλος του Mass Effect».

Μετά την απάντηση του Bernett, ο Levine πήρε το μικρόφωνο και θέλησε να κοινοποιήσει τη δική του θέση, καθώς ο ίδιος πιστεύει πως αυτή «είναι μια σημαντική στιγμή». Έτσι λοιπόν, δήλωσε: «Πιστεύω πως αν αυτοί οι άνθρωποι τελικά έπαιρναν αυτό που ζητούσαν και (η BioWare) έγραφε το τέλος που αυτοί ήθελαν, θα ήταν πολύ απογοητευμένοι με το συναίσθημα που θα αποκόμιζαν επειδή... δεν το δημιούργησαν πραγματικά αυτοί...» και συνέχισε σημειώνοντας πως «όλη αυτή η κατάσταση με στενοχωρεί, γιατί νομίζω πως κανείς δε θα έπαιρνε αυτό που πραγματικά θέλει εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο».

Οι ιθύνοντες της BioWare φαίνεται πως είναι σε θέση να κάνουν συμβιβασμούς και να δώσουν σε μια μερίδα του κοινού, αυτό που ζητάει με τέτοιο πρωτοφανή ζήλο. Ας αναλογιστούμε όμως το εξής: αν κάθε φορά που ορισμένοι δεν συμφωνούσαν με τον τερματισμό και τελικά αυτός άλλαζε, ή έστω επεκτείνονταν, θα είχαμε την ίδια άποψη για το Fallout; Τα Silent Hill; Το Red Dead Redemption;
 
10 ΣΧΟΛΙΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • G3n3raL86
    • Πολύ καλό το άρθρο και ήταν κάτι που σκεφτόμουν εδώ και καιρό, όσο αναφορά τα endings σε ένα videogame.

      Προσωπικά, αυτό που θα κάνει-έκανε η Bio, δηλαδή να αλλάξει το τέλος του ΜΕ3 δε με βρίσκει σύμφωνο. Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε στην τελευταία παράγραφο, πόσα και πόσα games έχουμε παίξει που το τέλος αυτών δεν μας άρεσε. Πιστεύω ότι η εκάστοτε εταιρία έχει τον σκοπό της για τα ανάλογα endings που βλέπουμε,είτε μας αρέσουν, είτε όχι.

      Επίσης, υπάρχουν και αρκετές σκηνές κατά τη διάρκεια ενός games που μας δυσαρέστησαν, όχι μόνο τα endings...

      Τέλος, πολύ σωστά αναφέρθηκε ο ρόλος των publishers. Ειδικά στην περίπτωση του ΜΕ3, με μία ΕΑ από πίσω, η οποία έχει σαν στόχο το χρήμα και την μεγαλήτερη πελατεία, θα έπαιξε σημαντικό ρόλο στην αλλαγή του τέλους του game, προκειμένου να ικανοποιήσουν τους fans και να έχουν και αυτοί το κεφάλι τους ήσυχο.

    • Tobajaras
    • Μερικές παρατηρήσεις πάνω στο θέμα και όχι τόσο πάνω στο κείμενο.

      Βλέπω την όλη συζήτηση να διαστρέφεται τεχνηέντως από παράγοντες της αγοράς, είτε PRίτες είτε developers, όπως οι παραπάνω. Οι fans δεν αντιδρούν τόσο έντονα επειδή το φινάλε απλά είναι κακό/ δεν τους γουστάρει/ πεθαίνει ο Shepard/whatever, αντιδρούν επειδή είναι ΕΛΛΙΠΕΣ και κατά συνέπεια κακό. Το να ζητάς να ΑΛΛΑΞΕΙ μια εταιρία το φινάλε είναι αλαζονικό, ανάγωγο και το θέλει μόνο μια μικρή μερίδα. Η μεγάλη πλειοψηφία όμως δε ζητά αυτό - ζητά από τη Bioware να το ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ. Να δώσει εξηγήσεις. Να μείνει ίδιο και απαράλλαχτο το υλικό και να μπουν πχ 10 λεπτά νέα cutscenes. Στην όλη συζήτηση περί υπεράσπισης της ελευθερίας του δημιουργού και των δικαιωμάτων του πάνω στο έργο του απέναντι σε ένα κτητικό κοινό, αυτό το στοιχείο παραγνωρίζεται και πιστεύω όχι τυχαία. Και παρόλα αυτά, η ευρύτερη fan base θα ήταν ικανοποιημένη από μια τέτοια εξέλιξη.

      Με βάση αυτό, οι δηλώσεις του Levine είναι παγερά αδιάφορες και εκτός θέματος. Δε μπορεί να προδικάσει το αποτέλεσμα μιας τέτοιας ενέργειας και επίσης αν έχει άντερα ας δώσει στο Bioshock Infinite ένα ανάλογο τέλος και ας μιλήσει μετά για απογοήτευση (ποιού ακριβώς? του developer ή του κοινού?) και απόλαυση. Με τον ίδιο τρόπο επίσης, οι δηλώσεις του Barnett είναι η απόλυτη διαστροφή. Όντως, κανείς δε μπορεί να αναγκάσει τη Bioware να κάνει κάτι που δε θέλει. Πρώτον, όμως, μπορεί να τιν κρίνει και αυτό κάνει ο κόσμος. Δεύτερον, μιλάμε για ένα κομμάτι του παιχνιδιού που αντιτίθεται με το υπόλοιπο παιχνίδι (τον εαυτό του δηλαδή), όχι κάποιο πλατωνικό μέτρο, οπότε οι υπεύθυνοι χαντάκωσαν οι ίδιοι τη δουλειά τους. Τρίτον και κυριότερο, αν κρίνει ΑΥΤΟ το τέλος όπως είναι τώρα στο ME3 σαν το κατάλληλο για ΑΥΤΗ την ιστορία, σηκώνω ψηλά τα χέρια, τα πόδια και τα αυτιά και πάω να παίξω Tetris που έχει και user-created level design. Στέκονται λοιπόν στο κομμάτι που τους βολεύει αγνοώντας το σημαντικότερο μήνυμα του κόσμου - "σεβαστείτε μας".

      Συνοψίζοντας, ο μόνος τρόπος να υπερασπιστεί η Bioware το δημιούργημά της, όπως έχει δικαιωμα και (ΙΣΩΣ, αμφιβάλλω προσωπικά) υποχρέωση να κάνει, είναι να το συμπληρώσει. Τότε θα μπορούμε να το δούμε ολόκληρο, θα είμαστε υποχρεωμένοι να το δεχτούμε και να μιλήσουμε επί της ουσίας για τα πραγματικά και μη προβλήματα και προσωπικές μας ενστάσεις. Πρέπει να το ΑΛΛΑΞΕΙ? Να βάλει δηλαδή το Shepard να σπάει στο ξύλο το Harbinger πχ? ΌΧΙ. Αυτό την εκθέτει ανεπανόρθωτα (συμφωνώ σε αυτό με το blog), δεν έχει δικαίωμα το κοινό να ζητά κάτι τέτοιο και μάλιστα δημιουργεί ένα πολύ επικίνδυνο δεδομένο.

      Ο κάθε σχεδιαστής που θέλει να γράψει κάτι διαφορετικό ή προκλητικό να συμβιβάζεται από φόβο με τα ασαφή θέλω μιας αόρατης μάζας, είτε είναι το ευρύτερο κοινό είτε 10 hipster gamers, και απλά να το γλείφει.

      Ιστορικά, υπάρχει το προηγούμενο του Conan Doyle και του Sherlock Holmes. Όταν θέλησε να τον σκοτώσει οι αναγνώστες του αντέδρασαν τόσο οργισμένα που αναγκάστηκε όχι μόνο να γράψει κι άλλα βιβλία αλλά...να τον αναστήσει!

    • Connie GR
    • Δεν θυμάμαι προσωπικά να έχει γίνει τόσο μεγάλος ντόρος για τον τερματισμό ενός video game, όπως με το Mass Effect. Το θέμα -για μένα- δεν είναι τι έγινε/δεν έγινε, αλλά τι γίνεται από εδώ και πέρα. Αυτό που θέλω να πω είναι πως δεν εξετάζω το αν έπραξε σωστά ή λάθος η BioWare με τον τερματισμό που αποφάσισε να δώσει στο ME 3, αλλά να επιχειρήσω μια διαφορετική προσέγγιση.

      Όσον αφορά τις δηλώσεις του Barnett, μπορώ να τις δικαιολογήσω, γιατί οι αντιρρήσεις που εκφράστηκαν από το κοινό ξεπερνάνε την απλή "κριτική".

      O Ken Levine θεωρώ πως έχει ένα πολύ σημαντικό point, από την άποψη ότι οι δημιουργοί έκαναν αυτό που θεώρησαν καλύτερο. Από τη στιγμή που δεν αρέσει στον κόσμο, οι developers θα λάβουν υπ'όψιν τους το feedback και θα πράξουν αναλόγως στο μέλλον. Είτε αυτό είναι ένα DLC, είτε ένα ένα ME 4, είτε... οτιδήποτε. Το να απαξιώνεται και να κακολογείται τόσο έντονα η δουλειά τόσων ανθρώπων, είναι απλά ανούσιο γιατί δε γίνεται να μείνουν όλοι ικανοποιημένοι, ακόμα και αν αλλάξει/επεκταθεί ο τερματισμός. Το κοινό δεν έφτιαξε τον τίτλο και οι δημιουργοί του ήθελαν να παρουσιάσουν ένα αποτέλεσμα έτσι όπως το σκέφτηκαν αυτοί. Αν επεκταθεί το αποτέλεσμα αυτό, το κοινό δε θα το έχει φτιάξει και οι δημιουργοί θα αλλάξουν αυτό που είχαν στο μυαλό τους. Δε θα είναι η ίδια ικανοποίηση, για κανέναν.

      Τέλος, πιστεύω πως η BioWare έχει σεβαστεί το κοινό της, τουλάχιστον όσον αφορά το Mass Effect, παραδίδοντας μια εξαιρετική τριλογία. Το να επιτίθεται τόσος κόσμος με τέτοιο μένος, περισσότερο σημαίνει πως αυτοί δε σέβονται τον κόπο τους, παρά το αντίθετο.

    • Shepard
    • Όπως και να είναι ο τερματισμός ενός παιχνιδιού, δεν πρέπει μια μικρή ομάδα ατόμων να είναι σε θέση να σέρνει από την μύτη ολόκληρη εταιρία για να αλλάξει/συμπληρωσει κάποια κενά ίσως!

      Αφού η Βιο επέλεξε τον δρόμο της αλλαγής του τέλους είναι δικαίωμά της! Αλλά δεν θα πρέπει να γίνει στάνταρ αυτό το φαινόμενο στον χώρο του παιχνιδιού!

      Στην τελική, είναι θέμα ελευθερίας του εκάστοτε dev να φτιάξει όπως αυτός θέλει την αρχή, τη μέση και το τέλος!

    • angelotti
    • Δεν έχω καταλάβει γιατί γίνεται τόση φασαρία. Δεν έχω παίξει κανένα ΜΕ αλλά θα σας πω πως το βλέπω.

      Η ομάδα ανάπτυξης μπορεί να τελειώσει το παιχνίδι όπως θέλει, όμως αν αυτό ικανοποιήσει το κοινό είναι άλλη ιστορία.

      Τώρα αν ένα παιχνιδι φήμιζεται για το ότι οι επιλογές του πάικτη μπορούν να καθορίσουν ανάλογα το τέλος, όπως δηλαδή το ΜΕ, θα πρέπει η οι δημιουργοί του να προβλέψουν 2,3..10 διαφορετικά τέλη ανάλογα το πόσο περίπλοκα έχουν καταφέρει να κάνουν να επιδρούν αυτές οι αποφάσεις στον κόσμο(του παιχνιδιού). Αυτός δεν είναι άλλωστε και ο στόχος? Να δημιουργήσουν ένα όσο το δυνατό πιο ζωντανό, αληθοφανή και αλλήλεπιδραστικο κόσμο?

      Αν όμως τελικά αποδειχτεί ότι όλα τα τέλειωματα είναι ίδια ή μας πουλούσαν φούμαρα ή δεν κατάφεραν να πετυχουν αυτό που ήθελαν.

      Από ότι κατάλαβα το τέλειωμα του ΜΕ όποια έκβαση κ αν έχει είναι κάπως αποτόμο, χωρίς να συμβαδίζει με τις επιλογές του παίκτη και χωρίς να δίνει εξηγήσεις γιατί τέλειωσε έτσι. Που είναι η ομάδα ανάπτυξης σαν να βάζει αυτογκόλ στο 90' κ τελικά να χάνουν

    • Dimcar
    • παρόλο που το ME3 δε με τραβάει όσο τα δυο πρώτα, εντούτοις θα κάτσω να το τελειώσω μόνο και μόνο για να δω αυτό το τέλος για το οποίο τόσα έχω ακούσει...
      όπως και να έχει πάντως, το να πέφτει στη λούμπα της ικανοποιήησης του κοινού της η Bioware κάνει μέγιστο σφάλμα. ένα παιχνίδι κυκλοφόρησε πλήρες και χωρίς bugs, όπως οι δημιουργοί του θα το ήθελαν (πιθανώς). μένει εκεί, το λάθος -αν είναι- δεν επαναλαμβάνεται και μια χαρά είμαστε. το να ανοίγεις προσωπικό διάλογο με ένα σωρό καμμένους που κάνουν ακόμα και μήνυση, είναι σφάλμα. γιατί όπως λέει μια παροινία "δε μπορείς να τα βάλεις με τον ηλίθιο"

    • Erufailon
    • Προσωπικά έχω παίξει μόνο το πρώτο Mass Effect γιατί το PC μου δεν αντέχει να παίξει σε αξιόλογη ανάλυση ούτε το 2 ούτε και το 3. Η γνώμη μου είναι πως όταν ένα παιχνίδι έχει βγει στην αγορά όποιο τέλος και να έχει καλό/κακό/μέτριο δεν πρέπει να αλλάζει διότι θα δημιουργήσει ένα προηγούμενο πολύ επικίνδυνο για τα μελλοντικά παιχνίδια όπου ο κάθε developer θα πρέπει να ζητάει τη γνώμη του κάθε... gamer για να φτιάξει την αρχή, μέση και το τέλος του κάθε παιχνιδιού. Δεν νομίζω πως είναι προς τη σωστή κατεύθυνση η αλλαγή τέλους. Ίσως θα ήταν καλύτερο η κυκλοφορία ενός DLC (ίσως και δωρεάν, με τη μορφή update) το οποίο θα συμπληρώνει ή/και θα επεξηγεί τις όποιες ελλείψεις στο σενάριο.

    • Scott_Pilgrim
    • Η Βio όντως έχει κάθε δικαίωμα να φτιάξει αυτή όπως θέλει το παιχνίδι της αλλά μετά από τόσες υποσχέσεις, να φτιάχνεις ένα τέλος γεμάτο τρύπες είναι λογικό ο άλλος που σου έσκασε τα 50 ευρώ να μην μένει ικανοποιημένος.

      Μέχρι να κυκλοφορήσει το παιχνίδι, έβγαινε ο Hudson και έλεγε το τέλος θα σας αρέσει πολύ, θα είναι το κάτι άλλο κλπ κλπ. Συνέβη ακριβώς το αντίθετο όμως. Ο λόγος; 3 μήνες πριν κυκλοφορήσει ο τίτλος, αλλάξανε σεναριογράφο και από ένα σημείο και μετά ο τίτλος ήταν διαφορετικός. Κανονικά ο Javik θα ήταν μέσα στο κανονικό παιχνίδι και όχι san DLC.. Τέλος πάντων, μας είπαν πως θα έχουμε νέα αυτό το μήνα..

    • Helloween81
    • Πιο γενικα μιλωντας ειμαι της αποψης οτι οι devs πρεπει να τολμουν και να παιρνουν ρισκα στα παιχνιδια τους γιατι μονο τοτε θα εχουμε ελπιδες για κατι μοναδικο. Και οταν λεω να τολμουν δεν εννοω μονο στο τελος αλλα και στο gameplay. Δημιουργικα νοιωθουν καταπισεμενοι οταν προσπαθουν να εισαγουν στοιχεια απο αλλα γνωστα και εμπορικα επιτυχημενα παιχνιδια η εκει περιμενει το δολλαριο και ολα ειναι καλυτερα?

      Για το τελος του ME δεν εχω πειστει ακομα οτι προκειτε για δημιουργικη επιλογη..Ειμαι της αποψης οτι μπορει το τελος να ηταν οπως ηταν για μετεπειτα εκμεταλευση του ονοματος της σειρας. Αυτο ομως θα δειξει. Γενικα ομως ειναι καλο ενα παιχνιδι που τραβηξε τοσο πολυ να δωσει οσο το δυνατον περισσοτερες απαντησεις στους ΕΝΕΡΓΟΥΣ θεατες κατι που οπως ειπε και ο Κωστας αποτελει ειδοποιο διαφορα αναμεσα στις ταινιες και στα βιντεοπαιχνιδια.

      Απο εκει και περα πιστευω οτι οι devs θα πρεπει να κανουν και λιγο αυτοκριτκη καθως γενικα ειχμε αρκετα letdown την προηγουμενη χρονια.

    • Chased
    • Παλικάρια, υπάρχει μια διαφορά! Άλλο "σε κάποιους δεν άρεσε" και άλλο "στο 99% των παικτών δεν άρεσε"...

      Συμφωνώ στην υπεράσπιση της Bioware σε σχέση με το έργο της αλλά όχι σε αυτό το σημείο...

      Στην τελική σε τί ακριβώς διαφέρει από τις σεζόν σε τηλεοπτικές σειρές? Πόσες και πόσες δεν άλλαξαν για να ικανοποιήσουν θεατές?

      Είναι μια λεπτή γραμμή και μια αρκετά ευαίσθητη κατάσταση που όμως προσωπικά για αυτή τη φορά τουλάχιστον με βρίσκει σύμφωνο με τους παίκτες και όχι την εταιρεία!

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!