Ο υπεύθυνος της ομάδας PES Jon Murphy επιβεβαίωσε πως στις 15 Μαρτίου θα διατεθεί μέσω των αντίστοιχων υπηρεσιών αναβάθμιση για τον ποδοσφαιρικό τίτλο στις εκδόσεις του για PlayStation 3, Xbox 360 και PC. Όπως έχει ανακοινωθεί επίσημα από την Konami, η νέα αυτή αναβάθμιση θα προσφέρει ανανεώσεις στα ρόστερ των ομάδων, νέες εμφανίσεις και αρκετές βελτιώσεις σε διάφορους τομείς.

Αξίζει μάλιστα να υπενθυμίσουμε στους φίλους και στις φίλες του Enternity πως η ιαπωνική εταιρία έχει δηλώσει από τον Ιανουάριο πως στοχεύει να φέρει την τρισδιάστατη απεικόνιση στα οικιακά συστήματα ψυχαγωγίας και τα PC, οπότε ίσως μέσα στους επόμενους μήνες να αναμένουμε και ένα εξίσου σημαντικό update (για όσες εκδόσεις μπορούν να υποστηρίξουν αυτή την τεχνολογία).
PS6: Καθυστερεί η κυκλοφορία του;
με τιποτα δε θα πληρωνα για dlc :/
για τους Έλληνες, που είναι φανατικοί με το pro, αποτελεί ένα πολύ καλό νέο!
Ναι τρελάθηκαν απο την χαρά τους τώρα οι κάτοχοι της pc έκδοσης... Αν δει η ΚΟΝΑΜΙ την δουλειά που έχει κάνει το wehellas για το ελληνικό πρωτάθλημα (και οχι μόνο), θα πάρει τις εμφανισούλες της και θα βάλει τα κλάματα...
Υπάρχει ακόμα αυτό το παιχνίδι; (Πλάκα κάνω παίδες, μην αρχίσει κάνα flame από το πουθενά.)
ΤΟ PRO ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ 3D ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ PC
to pro exei xalasei para poly dysthxws...