Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Dark Souls

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Μερικές φορές χάρη στη δύναμη του λόγου, έχουν γίνει γνωστές εξαιρετικές παραγωγές στην βιομηχανία των video games, τις οποίες ίσως και να μην γνωρίζαμε ποτέ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Demon's Souls, το οποίο και κυκλοφόρησε το 2009 αποκλειστικά για το οικιακό σύστημα ψυχαγωγίας της Sony. Ο λόγος που το Demon's Souls ξεχώρισε τόσο πολύ ήταν η αίσθηση της πρόκλησης που προσέφερε στους παίκτες, κάτι που λείπει από αρκετά games της γενιάς που διανύουμε. Μία μεγάλη μερίδα παικτών αναγκάστηκε να προμηθευτεί τον τίτλο από online καταστήματα καθώς μέχρι τον Ιούνιο του 2010 ήταν διαθέσιμος μόνο στην Ιαπωνία, ώσπου η Namco Bandai Games ανέλαβε τη διανομή του στην αγορά της Ευρώπης. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν απροσδόκητα μεγάλη και η From Software δεν επαναπαύτηκε, ανακοινώνοντας τον πνευματικό διάδοχο του Demon's Souls, το Dark Souls.

Dark Souls Image 01

Στα πρώτα στάδια παραγωγής δημιουργήθηκαν υποψίες για τις σχέσεις της εταιρίας με την Sony, όταν ανακοινώθηκε πως ο τίτλος θα διατεθεί και στο Xbox 360, αλλά όπως αποδείχτηκε η ομάδα ανάπτυξης επιθυμούσε την επέκταση του franchise και στο σύστημα της Microsoft. Έχοντας λοιπόν στο νου, τη θερμή ανταπόκριση που έτυχε το Demon's Souls από τον Τύπο και τους χρήστες, το Dark Souls βρίσκεται εδώ για να συνεχίσει την παράδοση. Αν σε κάτι παρουσιάζει έλλειψη η παραγωγή είναι το σενάριο, καθώς η μοναδική πληροφορία που γίνεται γνωστή είναι ότι η μοίρα του χαρακτήρα μας είναι να βοηθήσει τον κόσμο στον οποίο βρίσκεται, σκοτώνοντας τους δαίμονες που τον κατακλύζουν. Βέβαια, εξαρχής το Dark Souls δεν δίνει καμία σημασία στην ιστορία και το μόνο που προσπαθεί είναι να τραβήξει τον χρήστη στον κόσμο του. Κάτι που το καταφέρνει με μεγάλη επιτυχία.

Dark Souls Image 02

Δημιουργώντας ένα χαρακτήρα από το μηδέν μέσω ενός λεπτομερέστατου συστήματος Character Creation, είναι εμφανές ότι υπήρξαν προσθήκες στις διαθέσιμες classes και αφαιρέθηκαν κάποιες άλλες. Οι Cleric, Deprived, Pyromancer και Bandit είναι οι τέσσερις νέες, με την κάθε μία να έρχεται με τα δικά της πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Η επιλογή μίας class στο Dark Souls -σε σύγκριση με άλλα RPG- δεν είναι καθοριστική για την επίδοση του χρήστη στο game, αλλά επηρρεάζει καθαρά το στιλ δράσης του καθενός και την ικανότητα του. Για παράδειγμα, η επιλογή του Knight επιφέρει αρκετά μεγαλύτερη άμυνα και ένα πιο αργό gameplay σε σχέση με τις άλλες classes, επειδή παρέχει από την αρχή πολύ καλό και βαρύ εξοπλισμό. Αυτή θα είναι η επιλογή ενός παίκτη που επιθυμεί αυτό το είδος gameplay και τακτικής. Με λίγα λόγια, η class αποτελεί μία αφετηρία για την συνολική εμπειρία που αποκομίζει κάποιος μόνο για τις πρώτες ώρες παιχνιδιού, καθώς οι παίκτες θα διαλέξουν να παραμετροποιήσουν και να επενδύσουν σε συγκεκριμένα στατιστικά του χαρακτήρα τους με βάση το πώς θέλουν να προχωρήσουν στις μάχες. Η ελευθερία είναι τόσο μεγάλη που επιτρέπει ακόμα και σε ένα ιππότη να εξελιχθεί σε μάγο.

Dark Souls Image 03

Όπως και στο Demon's Souls, το νόμισμα που χρησιμοποιεί το game για την ενδυνάμωση του παίκτη, την αγορά εξοπλισμού και αντικειμένων από διάφορους εμπόρους ή Blacksmiths είναι οι ψυχές. Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που παρουσιάζονται, στο νέο πόνημα της From Software, είναι τα Bonfires. Αυτά λειτουργούν ως checkpoints στο ταξίδι που κάνει ο χρήστης, ενώ παράλληλα αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας για την συνέχεια της περιπέτειας του. Εδώ, οι παίκτες ξεκουράζονται έχοντας την δυνατότητα να αναβαθμίσουν τον χαρακτήρα τους, να αυξήσουν τον αριθμό των Estus Flasks που μπορούν να κουβαλήσουν, να επιδιορθώσουν την πανοπλία, τα όπλα τους, να γεμίσουν την μπάρα υγείας του σε περίπτωση που τραυματίστηκαν ή να οργανώσουν τα διαθέσιμα μαγικά τους, αλλά και να επιστρέψουν ξανά σε ανθρώπινη μορφή. Όλα τα παραπάνω αντικρούονται από το γεγονός ότι όλοι οι εχθροί που αντιμετωπίσατε προηγουμένως θα κάνουν respawn πάλι στις προβλεπόμενες θέσεις τους, αν όντως ξεκουραστείτε.

Οι πράξεις που εκτελούνται στα Bonfires και συγκεκριμένα, η μετατροπή του παίκτη σε άνθρωπο ή η δημιουργία μια εστίας φωτιάς  ώστε να μεγαλώσει ο αριθμός των Estus Flasks προϋποθέτουν την προσφορά ενός item, το Humanity που αποτελεί και αυτό με την σειρά του σημαντική προσθήκη. Με αυτό, μπορούν να πραγματοποιηθούν οι δύο συγκεκριμένες πράξεις που αναφέραμε παραπάνω και να ισχύουν μόνο για το συγκεκριμένο σημείο. Η εισαγωγή των Bonfires στο Dark Souls είναι ιδιοφυέστατη, διότι εκτός ότι του δίνουν μια αίσθηση κεντρικού hub λειτουργιών, προσφέρει στους αρχάριους παίκτες κίνητρο να ασχοληθούν περαιτέρω καθώς πρόκειται για checkpoints (στοιχείο που έλειπε από τον προκάτοχο). Μιλώντας για δυσκολία, ελάχιστοι μπορούν να διαφωνήσουν με την άποψη ότι το Demon's Souls ήταν προκλητικά δύσκολο. Την παραπάνω φράση όμως έρχεται να καταρρίψει το Dark Souls, όπου σε ότι αφορά το επίπεδο δυσκολίας, δείχνει έτοιμο να δοκιμάσει τις ικανότητες των παικτών. Από την πιο επιθετική τεχνητή νοημοσύνη των αντιπάλων, τον μεγαλύτερο αριθμό των boss fights μέχρι και τις μεγάλες αποστάσεις, όλα αποδίδουν σε μία καθαρά hardcore εμπειρία. Όντας ένας απαιτητικός τίτλος, οι χρήστες από την πλευρά τους χρειάζεται να δείξουν υπομονή, επιμονή αλλά και να επενδύσουν σωστά τον χρόνο τους στο game. Όταν το κάνουν αυτό, θα δουν ότι θα ανταμειφθούν για την σκληρή δουλειά τους και τον χρόνο που αφιέρωσαν.

Dark Souls Image 04

Όσοι είχαν ασχοληθεί με το Demon's Souls, θα παρατηρήσουν ότι απουσιάζει το Nexus και το Fast Travel, καθώς ο κόσμος είναι πλέον ενιαίος με τους developers να δίνουν την εντύπωση ότι όντως βρισκόμαστε σε μία περιπέτεια. Ωστόσο, το backtracking που ίσως να ξενίσει κάποιους λόγω των μεγάλων αποστάσεων, θα μειωθεί αρκετά με την απόκτηση του Lordvessel, ενός σημαντικού αντικειμένου που επιτρέπει την μεταφορά του παίκτη σε κάποιο άλλο Bonfire. Το φαινόμενο αυτό συνδέεται άμεσα με την επένδυση χρόνου και την ανταμοιβή που κερδίζει κάποιος αν ασχοληθεί εκτενέστερα με τον τίτλο. Κάθε μία από τις περιοχές του τίτλου περιτριγυρίζεται από εχθρούς διαφορετικών ικανοτήτων και ανάλογα με το Soul Level στο οποίο βρίσκεται ο παίκτης και το πόσο δυνατός είναι ο χαρακτήρας του, θα αποφασίσει σε ποια τοποθεσία μπορεί να προχωρήσει. Έτσι, μέσω της πρόκλησης που θα αντιμετωπίσει γίνεται κατανοητό το μονοπάτι που πρέπει να ακολουθήσει. Επεκτείνοντας το συλλογισμό μας, θα λέγαμε ότι όσοι δεν είχαν έρθει σε επαφή με το Demon's Souls, θα τα βρουν λίγο σκούρα τουλάχιστον για τις πρώτες ώρες μιας και το Dark Souls ξεφεύγει από το παραδοσιακό σύστημα μάχης των περισσότερων Role-Playing τίτλων και η δράση του είναι περισσότερο στα πρότυπα ενός Action RPG. Όσον αφορά στο σύστημα μάχης, αυτό είναι αρκετά ευέλικτο και βολικό χωρίς να κουράζει τον χρήστη. Το μόνο παράπονο που θα μπορούσαμε να έχουμε είναι το προβληματικό σύστημα κλειδώματος του στόχους, όπου αρκετές φορές δεν ανταποκρινόταν σωστά στις εντολές μας.

Dark Souls Image 05

Οπτικά, το Dark Souls κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα. Όχι για τα εκθαμβωτικά γραφικά του, ούτε για τις τρομερές υφές του, αλλά για τον καινοτόμο σχεδιασμό του κόσμου του και την πλούσια λεπτομέρεια στην αποτύπωση του μεσαιωνικού σκηνικού. Οι παίκτες θα βρεθούν να παλεύουν για τη ζωή τους σε δάση, κατακόμβες και κάστρα, κάτι που προσφέρει ποικιλία στις τοποθεσίες που επισκέπτεται ο χρήστης. Όπως έγινε με το Demon's Souls, έτσι και εδώ ο τίτλος κάνει χρήση της Havok Engine, της γνωστής μηχανής φυσικής και χάρη σε αυτή τα καινούργια animations των χαρακτήρων και των όπλων,  πέρα από το γεγονός ότι είναι πολλά σε αριθμό και είναι εξαιρετικής ποιότητας, προσδίδουν μία ρεαλιστική νότα. Ακόμα, δεδομένου ότι υπάρχει τεράστιος όγκος πληροφορίας στην οθόνη κάθε φορά, υπήρξαν στιγμές που το frame rate έπεφτε σε συγκεκριμένα σημεία. Παρόλα αυτά, ο ρυθμός ανανέωσης των καρέ παραμένει σταθερός στο μεγαλύτερο μέρος της δράσης με αποτέλεσμα την ομαλή εξέλιξη της δράσης. Είναι σημαντικό να τονιστεί επίσης ότι ο ηχητικός τομέας είναι άλλο ένα δείγμα της συνολικής ποιότητας. Ένα ατμοσφαιρικό soundtrack που δένει απόλυτα με την εποχή του Μεσαίωνα, το εξαιρετικό voice acting των NPCs που συναντάμε στο ταξίδι και τα εντυπωσιακά ηχητικά εφέ συνεισφέρουν σε μία αδιαμφισβήτητα εξαίσια συνολική εικόνα.

Η εισαγωγή του multiplayer κομματιού στο Dark Souls ίσως είναι ένας από τους πιο πρωτότυπους τρόπους που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Η From Software θέλοντας να δημιουργήσει την αίσθηση της κλειστοφοβίας και της μοναξιάς στους παίκτες χρησιμοποιεί ένα messaging system, με το οποίο χρήστες που αντιμετωπίζουν τις ίδιες προκλήσεις, προειδοποιούν για την δράση στην συνέχεια, αφήνοντας ένα μήνυμα σε όσους μάχονται στο ίδιο σημείο. Η ομάδα ανάπτυξης με αυτό το τρόπο περνάει το μήνυμα ότι υπάρχουν και άλλοι παίκτες που αντιμετωπίζουν τις ίδιες προκλήσεις με εσάς. Βασική προϋπόθεση για να καλέσει κάποιος ένα φίλο του στο κόσμο του, είναι να βρίσκεται σε ανθρώπινη μορφή και να είναι μέλος του ίδιου Covenant, ενός νέου χαρακτηριστικού που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο Dark Souls. Αναλυτικότερα, τα Covenants είναι συμμαχίες που μπορεί να γίνει μέλος ο παίκτης και να ολοκληρώσει συγκεκριμένα objectives με ένα είδος ανταμοιβής φυσικά. Μία απουσία που χαρακτηρίζεται σχετικά ασήμαντη διότι έρχεται σε αντίθεση με την φιλοσοφία του τίτλου, είναι το voice chat. Και στις δύο εκδόσεις η λειτουργία αυτή είναι απενεργοποιημένη, κάτι που σαφώς αποτελεί επιλογή της εταιρίας. Πέρα από το συνεργατικό παιχνίδι, υπάρχει και η δυνατότητα για PvP.

Dark Souls Image 06

Με ένα συγκεκριμένο αντικείμενο, το Cracked Red Eye Orb, ένας χρήστης μπορεί να εισβάλλει στον κόσμο κάποιου άλλου και να εμπλακεί σε μία μάχη. Ο νικητής κερδίζει ένα Humanity πόντο αλλά και όσες ψυχές είχε ο αντίπαλος του δίνοντας ιδιαίτερα ενδιαφέρον στον αγώνα για επιβίωση. Όπως προκύπτει, το Dark Souls δεν είναι ένας τίτλος για όλους. Από την αρχή του ταξιδιού στον αχανή κόσμο του, γίνεται γνωστή η αίσθηση της πρόκλησης και η υπομονή, επιμονή και αφοσίωση που πρέπει να έχει ένας παίκτης για να επενδύσει σωστά τον χρόνο του στην παραγωγή της From Software.



Το αυξημένο επίπεδο δυσκολίας είναι σε θέση να απωθήσει πολλούς παίκτες που δεν έχουν τον απαραίτητο ελεύθερο χρόνο διότι η συνολική διάρκεια του Dark Souls ξεπερνά τις 100+ ώρες για αυτούς που θέλουν να φανερώσουν τα πάντα. Λίγοι τίτλοι στις μέρες μας προσφέρουν την αίσθηση της ολοκλήρωσης και πρόκλησης με τόσο επιτυχημένο τρόπο όπως το Dark Souls. Αν ενδιαφέρεστε καθαρά να περάσετε διασκεδαστικά για λίγες ώρες, κοιτάξτε αλλού. Αν όμως επιθυμείτε να δείτε πως τα video games ως μέσο διασκέδασης, μπορούν να βάλουν το μυαλό σας σε λειτουργία και να δημιουργήσουν πολλαπλά συναισθήματα, τότε το Dark Souls είναι φτιαγμένο στα μέτρα σας.


 

9

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
26 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Shepard
    • Προς το παρόν I 'll pass! Κάποια στιγμή θα το τιμήσω!

    • FonikhSoupia
    • Απλά τέλειο! Το περιμένω από ώρα σε ώρα !!! Έχω δει τόσα βιντεάκια και έχω ακούσει τόσα πράγματα (κυρίως rage, διότι "πάλι πέθανα") που έχω τρελαθεί!
      Αυτό που με "χαλάει" είναι το ότι δεν μπορείς να είσαι σε party chat την ώρα που παίζει, παρόλα αυτά όμως μπορείς να είσαι σε private chat οπότε δεν απομονώνεσαι εντελώς από τους φίλους σου!
      Το μόνο που ελπίζω είναι να μη φύγει το χειριστήριο από κανένα παράθυρο! Λέτε να το δέσω στο χέρι μου όπως το Wii remote??? LOL

    • Altair
    • Πολύ καλό άρθρο.Βέβαια να σε διορθώσω εδώ και να πω,ότι στην Αμερική είχε κυκλοφορήσει από το 2009 το Demon's Souls,αυτήν την έκδοση έχω και ξέρω. :)
      Επίσης μ'αρέσει εκεί που λες πως όσοι δεν ασχολήθηκαν με το Demon's θα τα βρούνε σκούρα.Λες και οι υπόλοιποι που ασχοληθήκαμε δεν θα φάμε ήττα.:P
      Το περιμένω από μέρα σε μέρα,μακάρι σήμερα,αλλά δε θα το βάλω άμεσα γιατί ακόμα παλεύω στο Demon's,κάνω τα tendency events.Και μιας και το έφερε η κουβέντα.Νομίζω δεν υπάρχει tendency εδώ έτσι;Απλά θα ήθελα να μάθω κάτι παραπάνω σχετικά με τα factions.

    • The White Prince
    • Το Demon's Souls ήταν ο πιο hardcore τίτλος της γενιάς αυτής..... Πιστεύω όσοι δεν ασχολήθηκαν μαζί του δε θα τα βγάλουν πέρα με το Dark Souls και ίσως αυτό να φανεί και στις πωλήσεις του τίτλου ειδικά για το σύστημα της MS. Για μένα τόσο το Demon's Souls όσο και το Dark Souls έπρεπε εξαρχής να είναι είτε multiplatform τίτλοι είτε αυστηρά exclusive.

      Όπως και να έχει μιλάμε για μία από τις πιο δυνατές κυκλοφορίες του 2011 και ένα από τα πιο δύσκολα games που μπορεί να φανταστεί ή να παίξει κανείς. Δεν είναι για όσους έχουν αδύναμα νεύρα!!!! XD

      Παρεμπιπτόντως, αισθάνομαι ότι θα αυξηθούν πολύ οι πωλήσεις controllers από εδώ και στο εξής! XD

    • The White Prince
    • @Αltair υπάρχει αλληγορία tendency... Eίναι ένα ειδικό αντικείμενο που, αν χρησιμοποιηθεί, δυσκολεύει το gameplay άλλων παικτών ;)

    • Altair
    • Thanks W Prince. :)
      Άρα για μένα που παίζω κυρίως offline δεν υπάρχει θέμα.

    • The White Prince
    • Nαι ρε παιχταρά, αν και σίγουρα θα κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη αν παίξεις online ;)

    • padelices
    • Παιχνίδι απτα καλύτερα της τρέχουσας γενιάς.Για Λίγους που έγινε για πολλούς αλλά λίγοι κατα τη γνώμη μου θα εθιστούν ώστε να κάνουν τα νεύρα τους σμπαράλια και τσίτα για να το τελειώσουν..
      Εγω το 1ο (Demon's Souls) το πήρα στα τελευταία 1 χρόνο αφού βγήκε και έκανα μεγάλο λάθος γιατί όταν το πήρα υπήρχαν άλλες 10 τούμπανες κυκλοφορίες και ενώ εθίστηκα και έλιωσα το παράτησα ο βλάκας στο 10ωρο.Αυτό όμως θα το πάρω και δεν θα ασχοληθώ με τίποτα μα τίποτα άλλο.
      (άντε ίσως καμιά 100ματσάκια ΠΡΟ ) :P

    • KoulisHHH
    • Όχι ευχαριστώ, για τα δικά μου γούστα -απο αυτά που διαβάζω και ακούω- είναι too much και δε θα με διασκεδάσει.Φυσικά όμως για το είδος του(το μοναδικό αφού είναι μια κατηγορία απο μόνο του) είναι ΕΠΙΚΟ,όσοι γοσυτάρετε αγνό μαζοχισμό δε το χάνεται;)

    • deus_d0pe
    • Άψογος. Έχει τα θεματάκια του στο online λόγω δομής δικτύου που χρησιμοποίησαν σε σχέση με το Demon's κατα τα άλλα άξιος διάδοχος και παιχνίδαρος.

    • ABTR
    • Games σαν και αυτο δειχνουν περιτρανα οτι το σοβαρο και hardcore gaming ζει και βασιλευει τα ακουτε Αγγλακια χαχαχα!

    • Admetos
    • Ειμαι ενα βήμα πριν το τελευταιο boss αλλα εχασα μια Lord ψυχη και δεν μπορώ να γεμίσω το Lordvessel..Αν μπορει κάποιος να με βοηθήσει θα το εκτιμούσα πολυ! Αν κ νομίζω πως δεν υπάρχει τρόπος γτ σκότωσα ολα τα αλλα bosses k δεν εχω ποιον να σκοτώασω τώρα αρα πρέπει πάλι απ την αρχή μάλλον..αρα τερματισα το Dark souls :P

    • Scott_Pilgrim
    • Ετοιμάσου Μπάνε.. Το βράδυ θα κάνουμε πάρτυ...

    • majorfox
    • ο χαρακτήρας τρεχει σα γριά και τα γραφικα μου φαινονται αρχαια .

    • JamieT
    • @Admetos δεν το είχα δει ότι το πόσταρες και εδώ! Βρήκαμε λύση όμως! :D Παιδιά, γενικότερα όποιος έχει κολλήσει κάπου, είμαι όλος αυτιά για να τον βοηθήσω είτε με pm, είτε στο forum.

    • DevilSpawn
    • όταν έχω αρκετές αντοχές και υπομονή θα το δοκιμάσω!

    • Helloween81
    • Οπως ελεγε ο Bill στο left 4 dead. Ι'm too old for thιs horseshit. Τα ψωμακια μου τα εφαγα χρονια πριν στα δυσκολα παιχνιδια οταν καποτε το μεσο παιχνιδι του NES/master system κτλ ηταν εφιαλτης και "ματωνες" να δεις την επομενη πιστα οπως επισης και λιωνοντας στα απειρα adventure μου σου εστηβαν τον εγκεφαλο . Τωρα προτιμω την προκληση του multi οποτε βεβαια υπαρχει αυτη.

      Παντως, η εν λογω εταιρια επαιξε πολυ καλα τοσο το παιχνιδι της δημιουργιας οσο και του μαρketing. Στις εποχες των ευκολων παιχνιδιων πεταξε ενα τιτλο με μοντερνο κοστουμι αλλα νοοτροποια βγαλμενη απο τις πιο "σκοτεινες" αλλα συναμα καλυτερες εποχες του gaming.

      Καλη διασκεδαση σε οσους το παρουν.. εγω θα περιμενω το Batman :) Ισως καποια μερα θυμηθω τις ριζες μου και το τσιμπησω..

    • game over
    • Καταρχάς πολύ ωραίο review, το dark souls ένα παρά πολύ ωραίο και αρκετά δύσκολο παιχνίδι όπως και το Demon's Souls άλλωστε(και τα 2 παιχνιδιάρες και από τα αγαπημένα μου). Αυτά τα 2 game απατούν υπομονή και να ασχοληθείς αρκετά μαζί τους. Κάτι τέτοια games είναι που γουστάρω πολύ, μακάρι να βγουν και αλλά παρόμοια αργότερα.

    • MIKES 13
    • Θα πω μονο οτι το Demons k το Dark souls ειναι τα πιο εθιστικα παιχνιδια που εχουν κυκλοφορησει ποτε.Δεν λεω ........παιχνιδαρες τα UNCHARTED,Batman,God of war,Gears,Red dead κ ενα σωρο αλλα παιχνιδια,δεν μπορουν ομως να με κανουν να χασω την αισθηση του χρονου και να παιζω πρωι μεσημερι βραδυ μεχρι να μην μπορω αλο!!!

    • Scott_Pilgrim
    • Ένα 5ωράκι το λιώσαμε χθες το βράδυ και έχω να πω τα καλύτερα.. Καταρχάς η νέα προχθήκη που μου άρεσε πολύ ήταν το aerial kill.. κοντά μισή ζωή χάνεις σε κάθε boss με ένα μόνο πήδημα... Με ενόχλησε που οι εχθροί ήταν όλη την ώρα άμυνα και σε βαράνε μόνο όταν δουν πως πας να βαρέσεις εσύ. Και όταν το κάνουν σε χτυπάνε πρώτοι(αν έχουν δόρυ). ακόμα με ενόχλησε που σε στριμώχνουν σε έναν τοίχο 3 με 4 μαζί και δεν μπορείς να φύγεις.. Πολύ φθηνός τρόπος να πεθάνεις.. Αλλά είναι ΤΕΡΑΣ!

    • FonikhSoupia
    • Μετά απο +15 ώρες παιχνιδιού (και άπειρα deaths LOL) μπορώ να πώ με σιγουριά ότι το παιχνίδι είναι εξαιρετικό!
      Ασυζητητί ο βαθμός δυσκολίας του είναι μεγάλος, αλλά εάν ο παίκτης "καταλάβει" το mentality του παιχνιδιού άνετα μπορεί να προχωρήσει παρακάτω!
      Το AI είναι πολύ "έξυπνο" και χρησιμοποιεί ΠΑΡΑ πολύ cover. Για αυτό ακριβώς το λόγο στο συγκεκριμένο game δεν πάμε "γιούρια" στους εχθρούς! Θέλει πολύ υπομονή για να "ρίξεις" κάποιον ο οποίος αμύνεται με ασπίδα, αλλά όταν τα καταφέρεις έχεις μια περίεργη αίσθηση ότι κατόρθωσες κάτι σημαντικό!!
      Το παιχνίδι θέλει γερά νεύρα και πολλή υπομονή, αλλά πραγματικά αξίζει!

    • deus_d0pe
    • Ειδικά αυτούς με τα δόρια.... μην τους λοκάρετε και περιμένετε με τις ώρες ποιος θα βαρέσει πρώτος :p Ρίχτου μια κλωτσιά με μπροστά+R1 να του ανοίξεις την άμυνα και άρχισέ τον στις γρήγορες!

    • BoBKiD
    • Από τα πιο εθιστικά και δυσκολότερα παιχνίδια που έχω παίξει!
      Αξίζει η αγορά του!

      Αν δεν έχετε υπομονή, μην το αγοράσετε! Οι λέξεις "Prepare to die!" στο οπισθόφυλλο της συσκευασίας σημαίνουν ακριβώς αυτό που λένε! :)

    • paul_13
    • Θέλει Πολύ υπομονή αυτό το παιχνίδι...

    • johnnavrozidis
    • πολυ ωραιο game βεβαια τα ραφηκα ειναι λιγο χαλια για game του 2012 αλλα και παλι δεν μετραει τοσο πολυ . Δεν γινεται να σκοτωσεις τα παντα απλα τρεχεις και κανεις μονο bosses ...

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!