Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ! ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

F1 2016 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Codemasters

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Codemasters

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Ανά καιρούς έχουμε αμφισβητήσει την τάση των εταιρειών να ανανεώνουν τις αθλητικές τους σειρές (FIFA, Pro Evolution Soccer, F1) ετησίως, με το επιχείρημα ότι πέραν των ανανεωμένων ρόστερ, οι αλλαγές και οι προσθήκες συνήθως είναι ελάχιστες. Λιγότερο συχνά έχουμε κυκλοφορίες που καταλήγουν κατά τι χειρότερες από αυτές των προηγουμένων ετών, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το F1 2015. Έναν τίτλο που, σχεδόν εξαναγκαστικά, κυκλοφόρησε πέρυσι για να προλάβει την αντίστοιχη σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, αλλά και αποτέλεσε τη πρώτη προσπάθεια της Codemasters στα Xbox One και PlayStation 4. Το αποτέλεσμα ήταν τουλάχιστον ελλιπές, με το career mode να λάμπει διά της απουσίας του, ενώ το μόνο που έμενε κατόπιν ωρών ενασχόλησης με το παιχνίδι ήταν το όμορφο μοντέλο φυσικής και γραφικών. Όλα αυτά όμως μπορούμε να τα αφήσουμε στο παρελθόν, μιας και το F1 2016 είναι εδώ και τηρεί, ως σπανιότατη περίπτωση κυκλοφορίας, όλες τις υποσχέσεις που δόθηκαν από την ομάδα ανάπτυξης κατά την ανακοίνωσή του.


Το πεντάλ του γκαζιού αυτήν τη φορά είναι πολύ πιο ευαίσθητο, δίνοντας - επιτέλους-  τη σωστή αίσθηση ότι τα μονοθέσια του παιχνιδιού εξοπλίζονται, όπως και στην πραγματικότητα, με κινητήρες με υπερσυμπιεστή καυσαερίων (turbo ντε).

Η λύτρωση για τον κάθε πικραμένο fan της Formula 1, ξεκινά από το Career mode. Η δημιουργία του ψηφιακού οδηγού που θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα επιστρέφει και, χωρίς να εστιάζει σε ανούσιες λεπτομερειες, όπως το σχήμα των φρυδιών, καθιστά το ιδανικό εισαγωγικό…πιάτο πριν το κυρίως γεύμα. Η επιλογή κράνους και ομάδας έρχεται στη συνέχεια, όπως και η γνωριμία με τον manager που θα μας συντροφεύσει στη καριέρα μας στο σπορ που αποτελεί τη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αν η αλληλεπίδρασή μας μαζί του ήταν λίγο πιο ελεύθερη, ή λιγότερο κλισέ, τα πράγματα θα ήταν καλύτερα, όμως ακόμα και έτσι αποτελεί μια καλή προσθήκη, η οποία απασχολεί τον παίκτη όσο χρειάζεται, ούτε περισσότερο, ούτε λιγότερο. Κατόπιν, έρχονται τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά της σεζόν, παραδοσιακά, στην πίστα της Αυστραλίας και η πρώτη μας επαφή με το οδηγικό μοντέλο του τίτλου.



Σε αυτόν τον τομέα βλέπουμε και τις λιγότερες βελτιώσεις σε σχέση με τη περσινή κυκλοφορία, κάτι μάλλον αναμενόμενο. Τα μικρά tweaks όμως, είναι που, όπως και στη μαγειρική (το...κυρίως πιάτο που λέγαμε πριν), κατορθώνουν να δώσουν διαφορετική γεύση, βελτιώνοντας την εμπειρία κατά πολύ. Το πεντάλ του γκαζιού αυτήν τη φορά είναι πολύ πιο ευαίσθητο, δίνοντας - επιτέλους-  τη σωστή αίσθηση ότι τα μονοθέσια του παιχνιδιού εξοπλίζονται, όπως και στην πραγματικότητα, με κινητήρες με υπερσυμπιεστή καυσαερίων (turbo ντε). Η λεπτομέρεια στο χειρισμό δεν λείπει ούτε από το πεντάλ του φρένου, το οποίο θέλει προσεκτικές κινήσεις για αποφυγή μπλοκαρισμάτων των τροχών. Εξυπακούεται πως διαφορετικές ρυθμίσεις στα βοηθήματα (ABS, Traction Control, Manual/Assisted/Automatic Gearbox) υπάρχουν και μπορούν να φέρουν το οδηγικό μοντέλο στις ικανότητες του κάθε παίκτη, οπότε ο πειραματισμός είναι καλοδεχούμενος. Σύμμαχος σε αυτή μας τη προσπάθεια στάθηκε και το controller του Xbox One, που ομολογουμένως έχει triggers που προσφέρουν την απαιτούμενη λεπτομέρεια στο διαφορετικό ποσοστό πίεσης, αλλά και feedback για τις αντιδράσεις των τροχών, μέσω του μηχανισμού δόνησης που ενσωματώνουν. Βελτιωμένο παρουσιάζεται και το μοντέλο φθοράς των ελαστικών, η οποία πλέον είναι πολύ πιο διαχειρίσιμη, τόσο μέσω του στησίματος του μονοθέσιου, με το οποίο θα ασχοληθούμε παρακάτω, όσο και με το στιλ οδήγησης.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!