Όπως αποκαλύφθηκε πρόσφατα, το teaser site που δημιουργήθηκε για το Fallout 4 ήταν ψεύτικο, με τον δημιουργό της ιστοσελίδας να αυτοαποκαλείται ανόητος. Συγκεκριμένα, ο εν λόγω φαρσέρ με ανάρτησή του στο Reddit παραδέχτηκε ότι έπρεπε να σταματήσει όταν ήρθε σε επαφή μαζί του η Bethesda. «Μερικοί άνθρωποι θέλουν απλά να βλέπουν τον κόσμο να καίγεται. Ήθελα να αναγκάσω τη Bethesda να αποκαλύψει κατά τη διάρκεια των VGX το Fallout 4».

«Δυστυχώς, αυτό το σχέδιο απέτυχε. Είμαι ένα από αυτά τα πλούσια εγωιστικά καθάρματα, γι' αυτό και ήθελα να εμφανίσω και ένα CGI trailer, αλλά με πρόλαβε η Bethesda», ήταν τα λόγια του δημιουργού του Survivor 2299. Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι στις 11 Δεκεμβρίου ετοιμάζει σχετικό trailer και ότι μέχρι τώρα έχει ξοδέψει περίπου $900 για να ετοιμάσει όλη αυτή την απάτη.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Μαλ...ας είσαι αλλά τέλος πάντων.
πως γκεγκεν αυτο;;;
Χαχαχα έχω χαλάσει 900$ για όλο αυτό και μου το χαλασάνε!!!! Ηλίθιε!!!
Τι μακα..ς εισαι ρε φιλε . τι να πεις ?
γελαει η ανθρωποτης
lool
τελικά ο αινσταιν είχε δίκιο.....ξέρετε αυτό με το σύμπαν και την βλακεία....
και αυτό είναι ένα μικρό δείγμα....
Trolling σε άλλο επίπεδο!!
με 900 ευρω παιρνεις ή ενα θηριο PC ή xbox one & ps4 μαζι...απλα λεω :p
Προφανώς greenkiller δεν έχει ανάγκη αυτός...