Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Fast & Furious 6: Οι Μαχητές των δρόμων

  • ΗΛΙΚΙΕΣ

    16+

  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

    Justin Lin

  • ΗΘΟΠΟΙΟΙ

    Vin Diesel, Dwayne Johnson, Paul Walker

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά από τη μεγάλη ληστεία στο Ρίο, η συμμορία του Τορέτο έχει σκορπίσει σε ολόκληρο τον κόσμο, αδυνατώντας να επιστρέψει στη φυσιολογική, νόμιμη ζωή. Ο Χομπς θα βρει τα ίχνη του, όχι όμως για να τον συλλάβει, αλλά να προσφέρει ασυλία σε όλους τους, αρκεί να τον βοηθήσουν σε μια παράτολμη επιχείρηση στο Λονδίνο. Τι χρησιμοποιεί για να πείσει τον Τορέτο; Μια πρόσφατη φωτογραφία… της Λέτι!

Η αντικειμενική πραγματικότητα: το «Fast Five» (2011) γάμησε! Ακόμη κι αν δεν ήσουν fan (όπως και εγώ) του παντοδύναμου franchise της Universal, ήταν αδύνατο να μην παρασυρθείς από το χαβαλέ δράσης, την παλαιομοδίτικη heist πλοκή και τις σχεδόν εξωπραγματικές κασκάντες. Άνθρωπος που δεν παραδέχεται πως το προηγούμενο φιλμ της σειράς ήταν η αποθέωση της διασκέδασης για το είδος της περιπέτειας τα τελευταία (και αρκετά, εδώ που τα λέμε…) χρόνια, φοβούμαι πως πρέπει να εξετασθεί από ειδικό με ένα κάποιο πτυχίο ιατρικής. Η πρώτη ερώτηση που σίγουρα βρίσκεται στο στόμα κάθε νορμάλ θεατή που γούσταρε το προηγούμενο είναι, φυσικά, αυτή: είναι τόσο καλό και το έκτο μέρος; Η απάντηση είναι… σχεδόν ναι!

Fast & Furious 6 Image 01

Όσο ανόητη κι αν σου φαίνεται η σειρά των «Fast and the Furious», είναι σοκαριστικό το να συνειδητοποιείς ότι βρισκόμαστε στο έκτο της μέρος (ούτως ή άλλως σπάνιο για κινηματογραφικό franchise) και αντί να βλέπουμε… υποχρεωτικές αρπαχτές, ερχόμαστε αντιμέτωποι με τάσεις ωρίμανσης σε κάθε επίπεδο της παραγωγής! Οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από αυτά τα φιλμ γνωρίζουν τι ζητάει το κοινό τους και του το παραδίδουν - όλο και καλύτερα! Ακόμη κι αν κάνεις το λάθος να προσπαθείς να περιορίσεις το κοινό του πέμπτου sequel σε «κάγκουρες» που ενδιαφέρονται μονάχα για τους τέσσερις τροχούς, τα ξέκωλα γκομενάκια και τα γκάζια που αφήνουν πίσω τους σημάδια στην άσφαλτο. Η προηγούμενη ταινία μάς έβαλε τα γυαλιά στο πλαίσιο της περιπέτειας δράσης! Και ήταν σχεδόν ακατόρθωτο να πετύχει ξανά η συνταγή, η οποία εδώ πάσχει μονάχα στην ιστορία, το σκελετό που κρατάει όλο αυτό το κατασκεύασμα, για να μη βαριέσαι τις σκηνές διαλόγου ή να μην αισθάνεσαι ότι βλέπεις μια συναρμολόγηση σκηνών καταδίωξης, πυροβολισμών και βρωμόξυλου.

Fast & Furious 6 Image 02

Στη θέση της άκρως διασκεδαστικής κλοπής ενός ολόκληρου θησαυροφυλακίου στο εξωτικό Ριο, με συστάσεις νέων χαρακτήρων, αρκετές ανατροπές και την ενίσχυση του καστ με τον χαρισματικό «φουσκωτό» Ντουέιν Τζόνσον, αυτή τη φορά έχουμε μεταφορά του μεγαλύτερου μέρους της δράσης στο Λονδίνο, τη «νεκρανάσταση» της Μισέλ Ροντρίγκεζ και μια πιο ισχνή ιστορία με άξονα έναν πρώην αξιωματικό της SAS (Λουκ Έβανς) ο οποίος αρέσκεται στα πολεμικά… παιχνίδια. Ο παλιός έρωτας του Βιν Ντίζελ για τη Ροντρίγκεζ (που πάσχει από «κάτι» σαν αμνησία!) και οι προσπάθειές του να τη φέρει πίσω στο σωστό (της δικής του παράνομης ομάδας…) δρόμο δεν είναι το στοιχείο που ονειρευόσουν για τούτο το sequel, αλλά δε χρειάζεται να υπάρχει άλλο ίχνος ανησυχητικής υποψίας εδώ. Η καταδίωξη με ένα… tank σε αυτοκινητόδρομο της Ισπανίας ανήκει ήδη στο πάνθεον του κλασικού (ακόμη και μόνο για τη στιγμή της… εναέριας αγκαλιάς!), τα γκάζια σε γνωστούς δρόμους της βρετανικής πρωτεύουσας σε κρατάνε σε υπερένταση, οι γκόμενες ρίχνουν καλό ξυλίκι (ειδικά στη σκηνή του Underground) και η κορύφωση ουρλιάζει εκκωφαντικά μέσα στην υπερβολή (διάβολε, πόσα χιλιόμετρα είναι αυτός ο αεροδιάδρομος;), ώστε να ταρακουνηθούν τα καθίσματα των κινηματογράφων από τους, ειλικρινά, πάμπολλους fans της σειράς, που ακόμη και στη χώρα μας χτυπάει κάμποσες εκατοντάδες χιλιάδες εισιτήρια, κάτι που τα σινεμά έχουν απόλυτη ανάγκη αυτή τη στιγμή.

Fast & Furious 6 Image 03

Το «Fast & Furious 6» σε αποχαιρετά με μια μικρή έκπληξη (σα να ακούω τις ιαχές ικανοποίησης από τώρα) που διακόπτει τα end credits και σου κλείνει το μάτι για την επόμενη συνέχεια. Ναι, τόσο σίγουροι είναι πως θα σκίσει. Δίκαια, θα έλεγα. Με το «Die Hard» να έχει βγάλει δύο ψοφίμια sequels στο διάστημα 2007 - 2013, το franchise του «Fast and the Furious» είναι η τελευταία μας ελπίδα για τρελό χαβαλέ και περιπέτεια στη μεγάλη οθόνη. Και, ευτυχώς, δεν το πάει από το κακό στο χειρότερο.



ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Θέλεις να περάσεις καλά, ανέμελα και ανεγκέφαλα στο σινεμά και αγαπάς τη δράση και τις απίθανες κασκάντες; Είσαι ήδη στην ουρά - και καλά θα κάνεις. Η αγαπημένη σου ταινία για τούτη τη σεζόν εξακολουθεί να είναι η «Αγάπη» του Χάνεκε; Τρέχα στις αγγελίες για αλλοδαπές, οικιακές νοσοκόμες...

Του Ηλία Φραγκούλη, σε συνεργασία με το
Freecinema.gr
Βρείτε το
Freecinema.gr στο Facebook


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
30 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Gohan
    • Δεν το περιμενα να βγει τοσο καλη, μπραβο! Και το 5 μου ειχε φανει διασκεδαστικο. Με εξαιρεση το tokyo drift ολες μου χαζοαρεσαν πλακα πλακα!

    • Shepard
    • Πηρε ΕΦΤΑ;;; Νταξ, θα το εβλεπα χωρις το review, αλλα τωρα με το συγκεκριμενο 7αρι μιλαμε απλα για ΕΠΟΣ!

    • dimsis
    • o Βαν Ντίζελ δήλωσε πως θέλει κίνητρα για να γυρίσιε το επόμενο fast & furious σε Ελληνικά νησιά. Άντε να δούμε.

    • gavros10
    • Δεν με πειθει... Μαρεσαν τα παλια f&f με τις κοντρες και τις καγκουριες. Οκ μπορει να περασαν οι καγκουριες, και καλα εκαναν, αλλα αυτο το σεναριο δεν μαρεσει για αυτο το franchise

    • ili@s86
    • H πέμπτη ταινία έδωσε νέο αέρα στο f&f... Ελπίζω και η έκτη να βρίσκεται σε αντίστοιχο επίπεδο.... :)

    • Scott_Pilgrim
    • Ηλία τα σέβη μου, είπες τα πάντα για την 5η ταινία στην πρώτη πρόταση. Όσο αφορά την 6η, θα την έβλεπα και σίχαμα να ήταν. Μεγάλωσα με την συγκεκριμένη σειρά και μπορεί να μην έχει το παλιό το στυλ αλλά γουστάρω κάργα Fast and Furious! Εντωμεταξύ σε όλο το ΤΕΙ σήμερα άκουγα πότε θα πάμε Αθήνα ή Πάτρα στη πρεμιέρα.

    • sheik
    • "Η αντικειμενική πραγματικότητα: το «Fast Five» (2011) γάμησε! "

      Seriously?

      (για την εκφραση μιλαω :p )

    • korko
    • αν και μου άρεσαν πιο πολύ όταν ήταν καγκούρικες θα πάω να την δω είτε αυτό είτε το επόμενο σάββατο....

    • PetrifieD-
    • Προσωπικά δεν θα πήγαινα σινεμά να δω άλλο ένα FF. Τα έχω βαρεθεί εδώ και καιρό. Κάθε ταινία έχει όλο και περισσότερες υπερβολές νομίζω και καταντάει κουραστικό. Δεν είπα να πάμε σινεμά για να μορφωθούμε αλλά όχι και έτσι. Ίσως να τη δω αργότερα σε DVD.

    • Plisken
    • "αν και μου άρεσαν πιο πολύ όταν ήταν καγκούρικες θα πάω να την δω είτε αυτό είτε το επόμενο σάββατο...."

      Ενώ τώρα δεν είναι,χααχαχχαχαχχαααχαχχαχαχαχαχαχαχαα

    • Fitsou
    • Η ταινία από περιπέτεια είναι πάρα πολύ καλή! δυστυχώς όμως στην προσπάθεια να ξεπεράσει την περσινή επιτυχία πηγαίνει σε πολύ extreme μονοπάτια ακόμα και μια τέτοιου είδους ταινία...

      Αλλά αυτό είναι κάτι που ξεπερνιέται εύκολα, μην ξεχνάμε ότι είναι summer movie και πρέπει να είναι ανάλαφρη.

      αυτό όμως που είναι τραγικό σε επίπεδο: φεύγω από την αίθουσα, είναι τα Plot Holes, οι σκηνές χωρίς νόημα και φυσικά το κλασικό άλλα πανάρχαιο για εποχές 2013 αρχέτυπο "κακού"!!
      ο κλασικός πανέξυπνος (αλλά βλάκας) ο οποίος έχει σκεφτεί μέχρι και δέκα χρόνια μπροστά στο σχέδιο του άλλα παρόλα αυτά στην τελική στιγμή (μόνο και μόνο για να μπορέσουν να τον πιάσουν) τα λέει όλα στους "καλούς".

      δυστυχώς δεν μπορώ να πω περισσότερα γιατί θα κάνω spoil όσοι το είδατε όμως πιστεύω καταλαβαίνετε τι εννοώ..

    • skrapas4ever
    • Εμενα το αγαπημενο μου ηταν το 3 και μετα τα 2 πρωτα μου αρεσαν περισσοτερο οι καγκουριες και οι αμαξουμπες,βεβαια το 5 ηταν πολυ καλο και εδωσε νεα πνοη στη Σειρα(ισως το καλυτερο σαν ταινια).Το 6 μου φανηκε υπερβολικο τανκσ,τεραστια αλματα,υπερφυσικες δυναμεις για κατσε λιγο

    • korko
    • νομίζω πως ήταν μια πιο τραβηγμένη από άποψη θεάματος ταινία σε σύγκριση με την προηγούμενη.περνάς πάντως το βράδυ σου όμορφα και το τέλος απλά τα σπάει...

    • zodiakos
    • Η ταινία ηταν πολυ καλή. Συμφωνω με την βαθμολογία. Αλλα τώρα που πεθανε ο Paul Walker ξερεται αν θα γυρίσουν τη συνέχεια;

*