Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ!
ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

$32 δισ. για την αγορά apps ξόδεψαν οι καταναλωτές το πρώτο τρίμηνο του 2021

Η App Annie ανακοίνωσε πρόσφατα ότι οι καταναλωτές ξόδεψαν $32 δισ. το πρώτο τρίμηνο του έτους για την αγορά εφαρμογών, μέσω Google ή Apple store. Για την ακρίβεια τα $21 δις καταναλώθηκαν στο κατάστημα της Apple και τα $11 δις στο αντίστοιχο της Google. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές ξόδεψαν 40% παραπάνω χρήματα για το 2021 σε σχέση με το 2020 για την αγορά εφαρμογών.

Μάλιστα οι εφαρμογές παιχνιδιών είναι εκείνες κερδίζουν την προτίμηση των χρηστών, με τις περισσότερες λήψεις να πραγματοποιούνται για το Join Clash 3D ενώ ακολουθούν τα Among Us και DOP2: Delete One Part. Ωστόσο, τα video games με τα περισσότερα έσοδα είναι τα Pokemon Go, ROBLOX, Genshin Impact και Coin master. Τέλος οι περισσότεροι ενεργοί χρήστες παρατηρούνται στα Among Us, PUBG Mobile και Candy Crash Saga.



 
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!