Η κατάσταση με τις πλατφόρμες streaming αλλάζει και φαίνεται πως το Twitch καταγράφει ανοδική πορεία σε επίπεδο που το κάνει να ξεχωρίζει και μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021. Σύμφωνα με νέα έρευνα των StreamLabs και Stream Hatchet, το Twitch είναι ο αδιαμφισβήτητος νικητής της κούρασε με το 72% όλων των ωρών προγράμματος για το πρώτο τρίμηνο του 2021. Το YouTube Gaming συνεχίζει να ανεβαίνει αλλά με μικρότερους ρυθμούς, ενώ το Facebook Gaming κατάφερε να διπλασιάσει σχεδόν τις ώρες του. Η ανάπτυξη του Twitch είναι δε τέτοια που κατάφερε να φιλοξενήσει 6.3 δισεκατομμύρια ώρες περιεχομένου μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021, ανεβάζοντας τα ποσοστά του κατά 97% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι. To YouTube Gaming κινήθηκε αντίστοιχα από το 1.1 δισ. στο 1.4 δισ., ενώ το Facebook Gaming πήγε από το 0.6 δισ. στο 1.1 δισ., σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 34.5% από το προηγούμενο τρίμηνο και 119% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι. Η μάχη ανάμεσα σε Facebook Gaming και YouTube Gaming προβλέπεται μεγάλη για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Αποκτήστε Assassin’s Creed videogames με έκπτωση έως και 90%!
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity