Στην ανάρτησή της, η Meta υποστηρίζει ότι οι εφαρμογές ξεγέλασαν τους χρήστες να τις κατεβάσουν με ψεύτικες κριτικές και υποσχέσεις για χρήσιμες λειτουργίες (και οι δύο συνήθεις τακτικές για εφαρμογές που έχουν στόχο την απάτη και προσπαθούν να αποσπάσουν χρήματά αντί για τα στοιχεία σύνδεσης των χρηστών). Αλλά όταν άνοιξαν ορισμένες από τις εφαρμογές, οι χρήστες κλήθηκαν να συνδεθούν με το Facebook προτού μπορέσουν να κάνουν οτιδήποτε - αν το έκαναν, οι προγραμματιστές θα μπορούσαν να κλέψουν τα στοιχεία τους.
Η Meta λέει ότι κοινοποίησε το θέμα στη Google και στην Apple, οι εφαρμογές κατέβηκαν, όμως δεν έπρεπε να έχουν φτάσει ποτέ στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για την Apple. Εδώ και χρόνια, η εταιρεία υποστηρίζει ότι η δυνατότητα εγκατάστασης εφαρμογών που δεν βρίσκονται στο App Store είναι «ο καλύτερος φίλος ενός εγκληματία στον κυβερνοχώρο». Υποστηρίζει ότι η διαδικασία πιστοποίησης εφαρμογών, η οποία θεωρητικά ελέγχει τις εφαρμογές προτού διατεθούν στο App Store, τη βοήθησε να δημιουργήσει ένα «έμπιστο οικοσύστημα για εκατομμύρια εφαρμογές». Παρόλα αυτά, η εταιρεία δυσκολεύτηκε εξαλείψει τα apps που έχουν στόχο να εξαπατήσουν τους χρήστες από την πλατφόρμα της.
Πάντως η αναφορά του Facebook δείχνει ότι το ζήτημα είναι σημαντικά χειρότερο στο Play Store - από τις 402 κακόβουλες εφαρμογές στη λίστα του, οι 355 ήταν για Android και 47 για iOS. Είναι ενδιαφέρον ότι οι εφαρμογές για Android κάλυπταν ένα ευρύ φάσμα ειδών, από παιχνίδια, VPN, προγράμματα επεξεργασίας φωτογραφιών και εφαρμογές ωροσκόπιου, ενώ κάθε ένα για το iOS σχετίζονταν με τη διαχείριση επαγγελματικών σελίδων ή διαφημίσεων.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity