Σύμφωνα με το TechCrunch, το Facebook εμφανίζει το μήνυμα στους χρήστες όταν ανεβάζουν μια νέα ιστορία στην εφαρμογή. Ωστόσο, δεν εμφανίζεται σε όλους. Σε αυτή την ειδοποίηση, η Meta αναφέρει ότι, προκειμένου να δημιουργήσει ιδέες για τους χρήστες, θα επιλέγει μέσα από το άλμπουμ της κάμερας τους και θα τα ανεβάζει στο cloud της εταιρείας «σε συνεχή βάση, με βάση πληροφορίες όπως η ώρα, η τοποθεσία και τα θέματα».
Το μήνυμα αναφέρει επίσης ότι τα δεδομένα δεν θα χρησιμοποιηθούν για στοχευμένες διαφημίσεις, αλλά η διατύπωσή του προκάλεσε ανησυχίες σχετικά με την πιθανότητα η Meta να χρησιμοποιήσει τα αρχεία της κάμερας των χρηστών για να εκπαιδεύσει την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης της.
Η Meta διαβεβαίωσε στο The Verge ότι «δεν εκπαιδεύει επί του παρόντος τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης της με αυτές τις φωτογραφίες».
Η διευθύντρια επικοινωνίας της εταιρείας, Maria Cubeta, δήλωσε ότι η Meta «δοκιμάζει προτάσεις για περιεχόμενο έτοιμο προς κοινή χρήση και επιλεγμένο από το άλμπουμ φωτογραφιών ενός χρήστη» στο πλαίσιο των προσπαθειών της να εξερευνήσει τρόπους για να διευκολύνει την κοινή χρήση περιεχομένου.
«Αυτές οι προτάσεις είναι προαιρετικές και εμφανίζονται μόνο σε εσάς — εκτός αν αποφασίσετε να τις μοιραστείτε — και μπορούν να απενεργοποιηθούν ανά πάσα στιγμή. Τα αρχεία του άλμπουμ της κάμερας ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση αυτών των προτάσεων, αλλά δεν χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση των μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης σε αυτή τη δοκιμή», δήλωσε.
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity