Ένας σημαντικός στόχος είναι η συλλογή περισσότερων δεδομένων χρηστών, παρόμοια με τη χρήση του Chrome από την Google για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων. Ο browser θα μπορούσε να μειώσει τα κλικ σε ιστότοπους, διατηρώντας τις αλληλεπιδράσεις εντός του UI του chatbot AI, γεγονός που προκαλεί ανησυχίες στους εκδότες και τους διαχειριστές περιεχομένου.
Η OpenAI ενδέχεται να έχει εμπνευστεί από το μοντέλο της Google και, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει εξετάσει το ενδεχόμενο να εξαγοράσει το Chrome, εάν η Google αναγκαστεί να το πουλήσει.
Η παραπάνω εξέλιξη έρχεται μετά από παρόμοιες κυκλοφορίες AI-browser από την Perplexity (Comet) και την Opera.
Η OpenAI θα μπορούσε να προωθήσει το πρόγραμμα περιήγησης στους 500 εκατομμύρια εβδομαδιαίους χρήστες του ChatGPT, αλλά αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από τα 3+ δισεκατομμύρια χρήστες του Google Chrome.
Τρεις μήνες με το Huawei Watch GT6 Pro: το gadget που άλλαξε τις συνήθειές μου



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity