H Electronic Arts θέτει για ακόμη μια φορά υποψηφιότητα για το βραβείο της χειρότερης εταιρείας στην Αμερική. Η τελική λίστα των 32 υποψηφίων βασίστηκε σε ψήφους του περιοδικού Consumerist και θέτει την EA αντιμέτωπη με εταιρείες όπως την McDonald's, Microsoft, Verizon και GM. Στον πρώτο γύρο του... τουρνουά, η EA "αντιμετωπίζει" την Time Warner Cable. Η EA πρώτη φορά κέρδισε το βραβείο το 2012, ενώ η εταιρεία δεν έδωσε ιδιαίτερη σε αυτό, με τον corporate communications senior director John Reseburg να δηλώνει πως: "Είμαστε σίγουροι ότι πρόεδροι τραπεζών, πετρελαϊκών εταιρειών, καπνοβιομηχανιών και εταιρειών όπλων θα είναι ανακουφισμένοι που δεν βρίσκονται στη λίστα".

Η ΕΑ κέρδισε το βραβείο ξανά την επόμενη χρονιά, με το "Consumerist" να επικαλείται την χρήση του προγράμματος κυκλοφοριών σε ετήσια βάση, τις τιμές των τίτλων, το τέλος του Mass Effect 3 και το launch του SimCity. Τη δεύτερη φορά, η EA πήρε το θέμα πολύ πιο σοβαρά με τον Peter Moore να δηλώνει πως είναι ο πρώτος που παραδέχεται ότι έγιναν πολλά σφάλματα και πως η εταιρεία οφείλει περισσότερα στους gamers. Θα πάει άραγε για το... "τρία στα τρία" η Electronic Arts;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Den mporo na katalabo pos mia etairia pou bgainei protinomeni gia kati tetoio den allazei politiki kai ksanabgainei gia alli mia fora....
Diladi ti prepei na ginei? ksiloste to marketing olo den travaei katastrefete paixnidares ksipniste!
Όποιον τίτλο και να πάρει δεν αλλάζουν τα πράγματα αν δεν σταματήσουν τα preorders.
Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να μην έχει βγει τις προηγούμενες χρονιές εταιρείες όπως... χμ... αυτή που ήταν υπεύθυνη για την τεράστια οικολογική καταστροφή στον κόλπο του Μεξικού, ή κάποιες άλλες. Όποιος παρακολουθούσε την επικαιρότητα, θα θυμάται.
Αληθεια ποιοι ψηφιζουν για αυτα τα ''βραβεια''? Η απαντηση που εδωσε ο communicator ηταν πληρωμενη και αν βαζουμε στο ιδιο τσουβαλι εταιριες που φτιαχνουν οπλα που σκοτωνεται κοσμος, τραπεζες που κατασχουν σπιτια κλπ με μια εταιρια που χαλασε το τελος ενος παιχνιδιου και βγαζει πολλα dlc, ο ληθαργος μας ειναι αηττητος
Αν κάνει το three peat θα χτίσει δυναστεία! :P
Τις βγηκε και το ονομα τις M$ Τι ηθελες ρε M$ να εξαγορασεις την μιση ΕΑ κατσε τωρα μαζι της στις χειροτερες εταιριες οχι οτι δεν εισουν μετα τα DRM και always online αλλα λε τωρα
EA....πως ξεκινησε και πως καταντησε.......
Τραγικη διαδρομη.....
Triple crown μας ετοιμάζει η ΕΑ. Καλοφάγωτο!