Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Κάνοντας τη συνήθη έρευνα στο Internet πέσαμε στο κανάλι YouTube της αλυσίδας καταστημάτων Κωτσόβολος και βρήκαμε το καινούριο σποτάκι για τις εκτπώσεις. Έχει τίτλο "Το Πρόβλημα" και αξίζει να του ρίξετε μια ματιά.
Εγω παντως δεν γελασα καθολου.....εκτος του ότι δεν ειδα και πουθενα κατι το οποιο να μου προκαλεσει γελιο περα από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η οποια μονο για γελια δεν ειναι!!!!!!!!!!!
Συμφωνώ με τον Kmanikas που συμφωνεί με τον Spinemm!Πέρα από την πλάκα, σοβαρά τώρα, προσωπικά με ενοχλεί όταν βλέπω διαφημήσεις να παρουσιάζονται ως "και καλα" ειδήσεις και μάλιστα να μένουν pinned ως πρώτη είδηση για να την δεις οπως και δήποτε.Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να μπουν διαφημήσεις στο site (δεν το κάνετε μόνο στο Enternity) ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Δεν το λέω με κακή διάθεση απλά είναι κάτι που εμένα μου χτυπάει πολύ άσχημα και με ενοχλει, κυρίως γιατι γουστάρω την δουλειά που κάνετε και είστε από τα ελάχιστα Ελληνικά gaming sites που παρακολουθώ.
Σαλιο υπαρχει μεχρι να στερεψει και αυτο το θελει? Ακριβως οτι ειπε η spinnem
και επειδη δεν γελα ο κοσμος πρεπει να αδειασει την υπεργεματη τσεπη του για να γελα ο Κωτσοβολος ?
Όλοι τους κολλάνε στο πρόβλημα και την λύση λέει την έχει ο Κωτσόβολος; Μάλιστα ίσως απο τα πιο ακριβά μαγαζιά για αγορά. Το πρόβλημα είναι ένα, ότι δεν υπάρχουν λεφτά στην τσέπη για να αποφασίσει κανείς πια να ψωνίσει. Τωρα την λύση του προβλήματος την ξέρουμε. Θα φτίαξει ταμπελάκια που ενώ το προίον πρό έκπτωσης είχε πχ 199 Ευρώ, και πάνω στο ταμπελάκι θα λέει προσφορά!!! Προλάβετε!!!! απο 299 μόνο 209!!!!! (τα έχω δεί πιστέψτε με με τά μάτια μου γιατί ένα φεγγάρι ήμουν πωλητής σε μία απο τις μεγαλύτερες αλυσίδες λίανεμπόριου ηλεκτρικών ειδών (δεν κάνει να πώ όνομα)
Εντωμεταξύ για αποφυγή παρεξηγήσεων προς θεού στο κείμενο μου δεν μιλάω για τους συγκεκριμένους που παίζουν γιατί ηθοποιοί είναι οι άνθρωποι και γνωστοί οπότε τον τρόπο τους θα τον έχουν, αλλά για τον Έλληνα μέσο καταναλωτη.
Ωραία η διαφήμιση και η προώθηση του Κωτσόβολου μέσα απο το site σας ( Σας καταλαβαίνω γιατί μέρος των χρημάτων ενός site απο κεί έρχονται αλλά ίσως έτσι όχι τόσο χύμα.....
Samsung Galaxy S4 mini λέει απο 449 μόνο 395 (μόνο) ο Κωτσόβολος
Όταν αγορά το βρίσκεις άνετα απο 298 ευρώ!!!!!!!!!!!!!!!!!! (τα σχόλια δικά σας). Πότε μα πότε πραγματικά θα σταματήσουν να κοροιδεύουν σε αυτή τη χώρα. Πραγματικά βαρέθηκα!!!!!
Θα ήταν ψέμα αν έλεγα πως δεν συμφωνώ με τον doa5 που συμφωνεί με τον zerocool7545 που συμφωνεί με τον Kmanikas ο οποίος βρίσκει σωστό τον Bigdaddy που συμφωνεί με την Spinemm...Spinemm for President. ΧD
Επειδή μόλις επέστρεψα από ολιγοήμερες διακοπές, να τονίσω τα εξής για να είναι και λίγο πιο ξεκάθαρη η θέση μας, αφού πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον κόπο που μπήκατε αρκετοί να σχολιάσετε το ζήτημα και να κάνετε ξεκάθαρη τη θέση σας.
@Zerocool7545: Όλες οι ειδήσεις που ανεβάζουμε είτε έχουν να κάνουν με την επικαιρότητα, είτε στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό. Οι pinned ειδήσεις (ειδήσεις που μένουν στο επάνω μέρος της σελίδας για μία ημέρα) είναι ειδήσεις στο πλαίσιο εμπορικής συμφωνίας, ωστόσο ξεχωρίζουν ξεκάθαρα από το γεγονός ότι δε φέρουν όνομα συντάκτη, αλλά το χαρακτηρισμό “Advertorial”. Το advertorial είναι μία κλασική μέθοδος προβολής που υφίσταται στο διαδίκτυο και στον έντυπο Τύπο εδώ και αρκετά χρόνια και σαφώς πρέπει να ξεχωρίζει από την ύλη με κάποιο τρόπο. Τουλάχιστον το τελευταίο 6μηνο (αφότου προέκυψε και η σχετική ανάγκη), έχουμε δημιουργήσει τον advertorial λογαριασμό για να σας βοηθούμε να το ξεχωρίζετε.
@ΓΙΩΡΓΟΣ13, o Δημήτρης παρακολουθεί τα του YouTube αρκετά έντονα και το βίντεο όντως προέκυψε μετά από αναζήτηση. Εντελώς πληροφοριακά, η διαφημιστική καμπάνια του Κωτσόβολου ξεκίνησε επίσημα μια μέρα μετά, οπότε το βρήκε, το θεώρησε ωραίο και το ανέβασε. Σε σχέση με αυτό που λέμε και παραπάνω για τα pinned νέα: α) το κείμενο δεν έμεινε καρφιτσωμένο, β) δεν μπήκε ως advertorial.
Γενικά μιλώντας, αντίστοιχη προβολή έχουμε κάνει σε πάρα πολλές άλλες προσπάθειες, είτε εταιρειών, είτε ανεξάρτητων δημιουργών/επιχειρήσεων. Σαφώς και όταν βλέπει κάποιος το όνομα «Κωτσόβολος» και βλέπει ότι η εταιρεία επενδύει στο site, πολλοί θα σκεφτούν αρνητικά, αλλά πιστέψτε με, θεωρώ την έμμεση προβολή (advertorials ή promotional κείμενα) το ίδιο σημαντική/ασήμαντη/ενοχλητική/αδιάφορη όταν αφορά σε ένα μεγάλο πελάτη ή σε ένα ανεξάρτητο studio. Δε χρειάζεται καν να αναφέρω περιπτώσεις που έχουμε ακούσει που Μέσο ζήτησε χρήματα για να δανείσει το Kinect του σε ελληνικό στούντιο, δουλειά του οποίου προβάλλαμε εντελώς δωρεάν και χωρίς να ζητήσουμε το παραμικρό αντάλλαγμα. Απλά κάποια από όσα κάνουμε φαίνονται και κάποια όχι. Σαν site απλά, θέλουμε να είμαστε ξεκάθαροι σε όλα! Οτιδήποτε χρειαστείτε, εδώ είμαστε να κάνουμε κουβέντα ;)
το θεμα ειναι οτι περισσοτερο δυσφημιση κανει αυτη η διαφημιση.
το λογο που ενω το site κυριολεκτικα ειναι πνιγμενο κ υπερφορωμενο απο διαγηφισεις σε βαθμο τραγικο σε σχεση με αλλα παρομοια σαιτ μου το ανεβαζετε κ ως 'ειδηση'
ολο το background ειναι με ads ηδη το να βαζετε κ στη μαπα μας κ αλλη διαφημιση χτυπαει ακομα πιο ασχημα
torico, πως ακριβώς περιμένεις να συντηρηθεί ένα site, να βγάλει τα έξοδά του και να μπορέσει να πληρώσει και κάποιους ανθρώπους αν δεν έχει διαφήμιση, ειδικά αυτό το τετράμηνο που είναι και το πιο hot για την αγορά; Το νέο δεν έχει να κάνει με promoted post, επαναλαμβάνω για να είμαι ξεκάθαρος. Άρα, δεν "βαραίνει" το site από μία τέτοια ανάρτηση. Συν του ότι η ανάρτηση έγινε το Σάββατο και αφού είχαν μπει όλες οι σχετικές ειδήσεις που είχαν προγραμματιστεί. Δηλαδή δε λειτούργησε εις βάρος του σκοπού του site.
Εγω παντως δεν γελασα καθολου.....εκτος του ότι δεν ειδα και πουθενα κατι το οποιο να μου προκαλεσει γελιο περα από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η οποια μονο για γελια δεν ειναι!!!!!!!!!!!
Da f&*K????????????????????????????????????????
Ωραίο όντως για να δούμε από αύριο τι θα τσιμπήσουμε!
φίλε μου spinemm θα συμφωνησω 100% μαζι σου
Συμφωνώ με τον Kmanikas που συμφωνεί με τον Spinemm!Πέρα από την πλάκα, σοβαρά τώρα, προσωπικά με ενοχλεί όταν βλέπω διαφημήσεις να παρουσιάζονται ως "και καλα" ειδήσεις και μάλιστα να μένουν pinned ως πρώτη είδηση για να την δεις οπως και δήποτε.Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να μπουν διαφημήσεις στο site (δεν το κάνετε μόνο στο Enternity) ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Δεν το λέω με κακή διάθεση απλά είναι κάτι που εμένα μου χτυπάει πολύ άσχημα και με ενοχλει, κυρίως γιατι γουστάρω την δουλειά που κάνετε και είστε από τα ελάχιστα Ελληνικά gaming sites που παρακολουθώ.
Το μόνο αστείο εδώ είναι το κείμενο που συνοδεύει το βίντεο. "Εντελώς τυχαία πέσαμε στο σποτάκι του Κωτσόβολου..."
Σαλιο υπαρχει μεχρι να στερεψει και αυτο το θελει? Ακριβως οτι ειπε η spinnem
και επειδη δεν γελα ο κοσμος πρεπει να αδειασει την υπεργεματη τσεπη του για να γελα ο Κωτσοβολος ?
Όλοι τους κολλάνε στο πρόβλημα και την λύση λέει την έχει ο Κωτσόβολος; Μάλιστα ίσως απο τα πιο ακριβά μαγαζιά για αγορά. Το πρόβλημα είναι ένα, ότι δεν υπάρχουν λεφτά στην τσέπη για να αποφασίσει κανείς πια να ψωνίσει. Τωρα την λύση του προβλήματος την ξέρουμε. Θα φτίαξει ταμπελάκια που ενώ το προίον πρό έκπτωσης είχε πχ 199 Ευρώ, και πάνω στο ταμπελάκι θα λέει προσφορά!!! Προλάβετε!!!! απο 299 μόνο 209!!!!! (τα έχω δεί πιστέψτε με με τά μάτια μου γιατί ένα φεγγάρι ήμουν πωλητής σε μία απο τις μεγαλύτερες αλυσίδες λίανεμπόριου ηλεκτρικών ειδών (δεν κάνει να πώ όνομα)
Εντωμεταξύ για αποφυγή παρεξηγήσεων προς θεού στο κείμενο μου δεν μιλάω για τους συγκεκριμένους που παίζουν γιατί ηθοποιοί είναι οι άνθρωποι και γνωστοί οπότε τον τρόπο τους θα τον έχουν, αλλά για τον Έλληνα μέσο καταναλωτη.
Ωραία η διαφήμιση και η προώθηση του Κωτσόβολου μέσα απο το site σας ( Σας καταλαβαίνω γιατί μέρος των χρημάτων ενός site απο κεί έρχονται αλλά ίσως έτσι όχι τόσο χύμα.....
Παράδειγμα που μόλις είδα.
Samsung Galaxy S4 mini λέει απο 449 μόνο 395 (μόνο) ο Κωτσόβολος
Όταν αγορά το βρίσκεις άνετα απο 298 ευρώ!!!!!!!!!!!!!!!!!! (τα σχόλια δικά σας). Πότε μα πότε πραγματικά θα σταματήσουν να κοροιδεύουν σε αυτή τη χώρα. Πραγματικά βαρέθηκα!!!!!
Και εγώ να συμπληρώσω ότι ΣΥΜΦΩΝΩ με τον zerocool7545 που συμφωνεί με τον Kmanikas και μαζί και ο Bigdaddy που όλοι μαζί συμφωνούν με την spinemm..
Πραγματικά μια χειρίστου είδους διαφήμιση η οποία πιο πολύ αισθάνομαι ότι χλευάζει την ελληνική πραγματικότητα παρά την κατανοεί...
Θα ήταν ψέμα αν έλεγα πως δεν συμφωνώ με τον doa5 που συμφωνεί με τον zerocool7545 που συμφωνεί με τον Kmanikas ο οποίος βρίσκει σωστό τον Bigdaddy που συμφωνεί με την Spinemm...Spinemm for President. ΧD
Επειδή μόλις επέστρεψα από ολιγοήμερες διακοπές, να τονίσω τα εξής για να είναι και λίγο πιο ξεκάθαρη η θέση μας, αφού πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον κόπο που μπήκατε αρκετοί να σχολιάσετε το ζήτημα και να κάνετε ξεκάθαρη τη θέση σας.
@Zerocool7545: Όλες οι ειδήσεις που ανεβάζουμε είτε έχουν να κάνουν με την επικαιρότητα, είτε στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό. Οι pinned ειδήσεις (ειδήσεις που μένουν στο επάνω μέρος της σελίδας για μία ημέρα) είναι ειδήσεις στο πλαίσιο εμπορικής συμφωνίας, ωστόσο ξεχωρίζουν ξεκάθαρα από το γεγονός ότι δε φέρουν όνομα συντάκτη, αλλά το χαρακτηρισμό “Advertorial”. Το advertorial είναι μία κλασική μέθοδος προβολής που υφίσταται στο διαδίκτυο και στον έντυπο Τύπο εδώ και αρκετά χρόνια και σαφώς πρέπει να ξεχωρίζει από την ύλη με κάποιο τρόπο. Τουλάχιστον το τελευταίο 6μηνο (αφότου προέκυψε και η σχετική ανάγκη), έχουμε δημιουργήσει τον advertorial λογαριασμό για να σας βοηθούμε να το ξεχωρίζετε.
@ΓΙΩΡΓΟΣ13, o Δημήτρης παρακολουθεί τα του YouTube αρκετά έντονα και το βίντεο όντως προέκυψε μετά από αναζήτηση. Εντελώς πληροφοριακά, η διαφημιστική καμπάνια του Κωτσόβολου ξεκίνησε επίσημα μια μέρα μετά, οπότε το βρήκε, το θεώρησε ωραίο και το ανέβασε. Σε σχέση με αυτό που λέμε και παραπάνω για τα pinned νέα: α) το κείμενο δεν έμεινε καρφιτσωμένο, β) δεν μπήκε ως advertorial.
Γενικά μιλώντας, αντίστοιχη προβολή έχουμε κάνει σε πάρα πολλές άλλες προσπάθειες, είτε εταιρειών, είτε ανεξάρτητων δημιουργών/επιχειρήσεων. Σαφώς και όταν βλέπει κάποιος το όνομα «Κωτσόβολος» και βλέπει ότι η εταιρεία επενδύει στο site, πολλοί θα σκεφτούν αρνητικά, αλλά πιστέψτε με, θεωρώ την έμμεση προβολή (advertorials ή promotional κείμενα) το ίδιο σημαντική/ασήμαντη/ενοχλητική/αδιάφορη όταν αφορά σε ένα μεγάλο πελάτη ή σε ένα ανεξάρτητο studio. Δε χρειάζεται καν να αναφέρω περιπτώσεις που έχουμε ακούσει που Μέσο ζήτησε χρήματα για να δανείσει το Kinect του σε ελληνικό στούντιο, δουλειά του οποίου προβάλλαμε εντελώς δωρεάν και χωρίς να ζητήσουμε το παραμικρό αντάλλαγμα. Απλά κάποια από όσα κάνουμε φαίνονται και κάποια όχι. Σαν site απλά, θέλουμε να είμαστε ξεκάθαροι σε όλα! Οτιδήποτε χρειαστείτε, εδώ είμαστε να κάνουμε κουβέντα ;)
το θεμα ειναι οτι περισσοτερο δυσφημιση κανει αυτη η διαφημιση.
το λογο που ενω το site κυριολεκτικα ειναι πνιγμενο κ υπερφορωμενο απο διαγηφισεις σε βαθμο τραγικο σε σχεση με αλλα παρομοια σαιτ μου το ανεβαζετε κ ως 'ειδηση'
ολο το background ειναι με ads ηδη το να βαζετε κ στη μαπα μας κ αλλη διαφημιση χτυπαει ακομα πιο ασχημα
torico, πως ακριβώς περιμένεις να συντηρηθεί ένα site, να βγάλει τα έξοδά του και να μπορέσει να πληρώσει και κάποιους ανθρώπους αν δεν έχει διαφήμιση, ειδικά αυτό το τετράμηνο που είναι και το πιο hot για την αγορά; Το νέο δεν έχει να κάνει με promoted post, επαναλαμβάνω για να είμαι ξεκάθαρος. Άρα, δεν "βαραίνει" το site από μία τέτοια ανάρτηση. Συν του ότι η ανάρτηση έγινε το Σάββατο και αφού είχαν μπει όλες οι σχετικές ειδήσεις που είχαν προγραμματιστεί. Δηλαδή δε λειτούργησε εις βάρος του σκοπού του site.