
Φυσικά, βάλαμε όλα τα εφέ στο μέγιστο καθώς και τις μπάρες distance view στο 100, κάτι που δε μπορούσαμε να κάνουμε όταν είχε κυκλοφορήσει αρχικά ο τίτλος, αφού οι κάρτες γραφικών είχαν "μόνο" 1GB μνήμης. Ξεκινήσαμε το παιχνίδι αρχικά χωρίς το patch και στη συνέχεια με τις δυο εκδόσεις του patch, είτε με lens flare εφέ φωτός, είτε με Light Shafts εφέ φωτισμών. Τις διαφορές από την αρχική έκδοση με τις δυο άλλες, μπορείτε να τις δείτε στο παρακάτω Full HD video.

Τα πρώτα λεπτά είναι από το παιχνίδι χωρίς mod. Από το λεπτό 3:15 και μετά βλέπετε τις ίδιες σκηνές με lens Flare φωτισμούς, ενώ από το 5:25 και μετά, είναι η έκδοση με Light Shafts εφέ φωτισμών. Και στις δυο περιπτώσεις, το frame rate μειώθηκε ελαφρά, αλλά πραγματικά το GTA IV έγινε ένα ολόφρεσκο παιχνίδι μόνο και μόνο με την αλλαγή των φωτισμών. Όσον αφορά στα screenshots, είναι και αυτά από τις ίδιες σκηνές. Αν λοιπόν έχετε το παιχνίδι για PC, βγάλτε το από το ντουλάπι και δοκιμάστε το πάλι. Η εμπειρία που θα έχετε θα είναι εντελώς νέα!



Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Τρομερό το MOD
Στο 1.08 το παρκαρισμένο το κατάπιε η άσφαλτος?? XD
Δεν υπάρχει έτσι? Απίστευτη δουλειά...
ΕΠΟΣ!!!
Πανέμορφο. Να μην ήταν και αυτή η οδήγηση-ολίσθηση που καταφέρνει να καταστρέψει ακόμα και το feeling του video...