
Στα βασικά τμήματά του, θα προσφέρει αγώνες, μάχες μεταξύ συμμοριών, συμμετοχή σε αθλήματα από τένις και γκολφ έως και BASE jumping, καθώς και πιο δύσκολες υποθέσεις, όπως ληστείες. Οι παίκτες θα μπορούν να συμμετέχουν ακόμη πιο ζωντανά, εκμεταλλευόμενοι μια σειρά από χαρακτηριστικά που θα κάνουν και τη δική τους ζωή ξεχωριστή μέσα στον online αυτό κόσμο. Πχ. Θα μπορούν να ασφαλίσουν την περιουσία τους, να παίξουν στο χρηματιστήριο και να ζήσουν κάτι που θα τους θυμίσει συνολικά ένα MMO action RPG περιβάλλον. Με τη χρήση του ειδικού smartphone, ο παίκτης μπορεί να προσκαλέσει έναν από τους φίλους του να μπει στο δικό του online κόσμο ή ακόμη και να μεταπηδήσει σε πραγματικό χρόνο από τη single player εμπειρία του GTA V στο μαγικό online κόσμο του GTA Online.

Στο demo που παρουσιάστηκε, δύο παίκτες μπήκαν σε ένα αμάξι αφού συνεννοήθηκαν, έφτασαν σε ένα βενζινάδικο, φόρεσαν μάσκες, γυαλιά και καπέλα, πήραν και όλα τα απαραίτητα εργαλεία και ξεκίνησαν μια ληστεία. Η αστυνομία δεν άργησε να κάνει την εμφάνισή της και από εκείνο το σημείο και μετά άρχισε η καταδίωξη. Οι δύο ήρωες έφτασαν στο διαμέρισμα του ενός και πέρασαν από το γκαράζ που έχει χώρο για 10 customised οχήματα ανά παίκτη. Κάθε όχημα εμφανίζεται με τα δικά του ξεχωριστά χαρακτηριστικά, υποστηρίζει συγκεκριμένες διαδικασίες βελτίωσης, ενώ μπορεί και να δεχτεί σχετικό lifting με μία επίσκεψη στα κατάλληλα καταστήματα. Ακόμη, με μία απλή διαδικασία ο παίκτης μπορεί την ώρα που οδηγεί να στήσει τους δικούς του αγώνες, αλά Midnight Club.

Μέσω του Creator Tools menu, ο παίκτης μπορεί να δημιουργήσει και τις δικές του ξεχωριστές αποστολές. Στο αρχικό στάδιο, αυτό θα περιορίζεται σε αγώνες οχημάτων, ωστόσο η Rockstar άφησε να εννοηθεί ότι παλεύει να φτιάξει κάτι σαν το community του LBP με άπειρες δημιουργίες σε πολλαπλά επίπεδα. Από πλευράς οχημάτων το demo που παρουσιάστηκε περιελάμβανε αρκετά διαφορετικά και όπως φαίνεται, όσο προχωράμε προς την κυκλοφορία του τελικού προϊόντος, θα παρουσιάζονται ακόμη περισσότερα στοιχεία. Πέραν της μάχης με ΑΙ controlled αντιπάλους, οι παίκτες θα έχουν τη δυνατότητα να μπαίνουν και σε PvP διαδικασία μέσα από μία σειρά αποστολών.

Δείτε το πρώτο επίσημο trailer του GTA Online μέσα από τον παρακάτω player:




Σου δίνουμε έναν ανοιχτό κόσμο και κάνεις ότι γουστάρεις! ME GUSTA!
I LOVE ROCKSTAR GAMES AND GTA
γενικα αυτο το gta δειχνει πολυ καλο...και επισης φαινεται να εχει γινει πολυ προσεχτικη δουλεια!κριμα που δεν ειχα καταφερει να ασχοληθω με τα προηγουμενα,ισως να ξεκινησω με αυτο...
den exw logia.....
KATAPLHKTIKO ARISTOURGIMA META TON ANTHRWPO
To απολυτο παιχνιδι καφριλας και διασκεδασης με παρεα...
@gamelover-ποτε δεν ειναι αργα φιλε μου!! :)
προσκιναω rockstar
ειχαν αφησει ενα tease στο τελος του single player trailer αλλα τελικα το επιβεβαιωσαν xD
καποιοι καναν αγωνες με αμαξια, οι αλλοι πετουσαν μαχητικα..ενω ενας τυπος αραζε σπιτι του αρα μπορει ανετα να ξεσπασει ενα turf wars επειδη καποιος με ελικοπτερο επιτεθηκε σε καποιυς που καναν αγωνα...ή την ορα που κανετε ληστεια καποιος ριχνει με μαχητικο πηραυλους xD ...let the mayhem begin xD
Shut up and take my money!
Tην βλέπετε την πρώτη φωτό ? Ετσι θα μπουκάρω μέσα και θα πάω με άλλους δυο να βάλουμε βόμβα σε σχολεία εκκλησούλες και νοσοκομεία.
Το online του 4 δεν μου φάνηκε καθόλου καλό (άσε που δεν έβρισκα και κανέναν, μόνο ένα δύο άτομα), αλλά του 5 φαίνεται επικό! Φαίνεται μια ολοκαίνουργια online εμπειρία που μπορείς να κάνεις ότι θες με φίλους ή χωρίς και να κάνεις πολλά πράγματα του single player (π.χ. Economy, heists)! Κρίμα που θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την πρώτη Οκτωβρίου, αλλά αξίζει ο κόπος.
με λιγα λογια φενεται τελειο...ειδικα αμα εχες παρεα ειναι ακομα ποιο τελειο
grand the auto kai ta maula sthn othwnh
den mporw na perimenw grand the auto kai den eimai kala
Ελπίζω να μην έχει trhopies για το platinum τα οποία θέλουν το online
olympic260 swsth parathrish makari na mhn exei.....
πωω...αντεεε να βγει!
Άντε να βγει να το τσιμπήσω για το xbox360! αν και δεν πολυπαίζω xbox,εδώ θα κάνω μια εξαίρεση!
Ένα διαφορετικό on line παιχνίδι για να ασχοληθούμε τον δύσκολο χειμώνα που έρχεται!
μιάς και λεφτά δεν υπάρχουν για έξοδο θα παίζουμε τα παιχνίδια μας!
Ολοι το περιμένουμε με μεγαλη αγωνία...
Ωραιο φαινεται!!
ε ας περιμενουμε εως της 17 σεπτεμβριου θα πρεπει να ειναι καλο παιχνιδι
oe oe gta v erxetai kai den eimai kala