
Τέλος, φημολογείται ότι το νέο set top θα "φοράει" ένα λειτουργικό σύστημα που βασίζεται στο iOS και θα διαθέτει ένα ειδικό App Store.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Οι ιστοσελίδες 9to5Mac και iLounge αναφέρουν ότι το επόμενο set top της Apple TV θα διαθέτει το κατάλληλο hardware ώστε να μπορεί να τρέχει διάφορες εφαρμογές, ενώ θα "συμπεριφέρεται" και ως παιχνιδοκονσόλα.
κατι σαν το OUYA θα ειναι με εφαρμογες
Συμωνω με τον Master. Ψιλοπαρωδια θα ειναι.
ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΠΟΛΗ Η ΕΤΑΙΡΙΑ APPLE ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΟΝΣΟΛΑ.
ναι και θα κυκλοφορησει πρωταπριλια!!να και το trailer lolololol http://uk.ign.com/videos/2013/04/01/apple-introducing-iplay-game-console
Been there... done that.. FAILED.
Ας ελπίσουμε αυτή τη 2η κονσόλα της να την αγκαλιάσει ο κόσμος.
Μπαααα εγω δεν ελπιζω, αρκετα λεφτα εχει βγαλει με τα υπερτιμημενα προιοντα της
Αν βγαλει και κονσολα η υπερεταιρια απλα θα σπερνει.. Μακαρι..