

Μπορείτε να δείτε το αντίστοιχο video της παρουσίασης παρακάτω.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Μπορεί ως τώρα ο νέος browser της Microsoft να είχε λίγη γεύση από Halo, αλλά ήρθε τελικά η ώρα της μετονομασίας.
Και αντί για Control Panel, μήπως θα έχουμε Master Chief?
Αναμενόμενο το όνομα... :)
Άντε να έρθει γιατί πολλά κολλήματα τρώμε με τα flash κτλ. Ανυπομονώ επίσης κ για την έκδοση για τα κινητά !!!