Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ειδικοί εντόπισαν άλλον ένα λόγο που οι επιδόσεις του Nintendo Switch 2 «μένουν πίσω»

*
Μιλώντας στο τελευταίο επεισόδιο του podcast Broken Silicon του Moore's Law is Dead, ο ιδρυτής της Alderon Games, Matthew Cassells, σχολίασε ορισμένους από τους περιορισμούς του λογισμικού του Nintendo Switch 2 που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την απόδοση των παιχνιδιών. Μεταξύ αυτών είναι τα συστήματα αρχείων FAT32 και exFAT, τα οποία χρησιμοποιούν τόσο το αρχικό Switch όσο και το σύστημα νέας γενιάς. Αυτά τα ξεπερασμένα συστήματα αρχείων έχουν όλα τα είδη των μειονεκτημάτων σε σχέση με άλλα συστήματα αρχείων, όπως το όριο μεγέθους αρχείου 4 GB του FAT32, το οποίο οδηγεί σε προβλήματα όπως η αναγκαστική χρήση μικρότερων αρχείων από τους προγραμματιστές, κάτι που μπορεί να περιορίσει την ποιότητα της υφής, ή η διαίρεση των αρχείων σε τμήματα.

Σχετικά με αυτό, ο ιδρυτής της Alderon Games θεωρεί ακατανόητο το γεγονός ότι η Nintendo συνεχίζει να χρησιμοποιεί αυτά τα ξεπερασμένα συστήματα αρχείων, καθώς πληρώνει επίσης ένα τέλος αδειοδότησης στη Microsoft για να τα χρησιμοποιεί χωρίς κανένα συγκεκριμένο όφελος. Οι κονσόλες PlayStation, για παράδειγμα, χρησιμοποιούν τα συστήματα αρχείων τους που βασίζονται σε δωρεάν συστήματα αρχείων Linux και έτσι δεν έχουν κανέναν από τους περιορισμούς των FAT32 και exFAT. Αυτός δεν είναι ο μόνος περιορισμός λογισμικού που έχει το Nintendo Switch 2 και δεν έχουν οι άλλες κονσόλες.


Ενώ οι προγραμματιστές μπορούν να παρακάμψουν τον περιορισμό του μεγέθους των αρχείων, η Nintendo θέτει έναν επιπλέον περιορισμό. Σε αντίθεση με τη Sony και τη Microsoft, η Nintendo διατηρεί έναν αυστηρό περιορισμό στον αριθμό των φορών που ένα παιχνίδι μπορεί να γράψει δεδομένα στο NAND για να αποτρέψει την πρόωρη φθορά του, ο οποίος ελέγχεται διεξοδικά κατά τη διάρκεια της αυστηρής διαδικασίας έγκρισης τόσο για τα νέα παιχνίδια όσο και για τις ενημερώσεις.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Alderon Games, αυτός είναι ένας περιορισμός που επιβάλλεται από την επιλογή της εταιρείας να χρησιμοποιεί φθηνό NAND, γεγονός που θέτει το ερώτημα αν αυτοί οι περιορισμοί αξίζουν τα λίγα που εξοικονομεί η Nintendo από αυτά τα τσιπ. Επιπλέον, αυτοί οι περιορισμοί γίνονται ακόμη χειρότεροι αν ληφθούν υπόψη και άλλοι παράγοντες, όπως το γεγονός ότι το σύστημα διατηρεί πολλούς πόρους για το λειτουργικό σύστημα και το GameChat, καθώς και η μαζική χρήση κρυπτογράφησης και DRM, κάτι που δεν είναι εκπληκτικό, λαμβάνοντας υπόψη τη στάση της Nintendo απέναντι στο hacking και την πειρατεία.

Έρχεται η μεγαλύτερη έκλειψη ηλίου εδώ και 100 χρόνια!

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*