Σχετικά με αυτό, ο ιδρυτής της Alderon Games θεωρεί ακατανόητο το γεγονός ότι η Nintendo συνεχίζει να χρησιμοποιεί αυτά τα ξεπερασμένα συστήματα αρχείων, καθώς πληρώνει επίσης ένα τέλος αδειοδότησης στη Microsoft για να τα χρησιμοποιεί χωρίς κανένα συγκεκριμένο όφελος. Οι κονσόλες PlayStation, για παράδειγμα, χρησιμοποιούν τα συστήματα αρχείων τους που βασίζονται σε δωρεάν συστήματα αρχείων Linux και έτσι δεν έχουν κανέναν από τους περιορισμούς των FAT32 και exFAT. Αυτός δεν είναι ο μόνος περιορισμός λογισμικού που έχει το Nintendo Switch 2 και δεν έχουν οι άλλες κονσόλες.
Ενώ οι προγραμματιστές μπορούν να παρακάμψουν τον περιορισμό του μεγέθους των αρχείων, η Nintendo θέτει έναν επιπλέον περιορισμό. Σε αντίθεση με τη Sony και τη Microsoft, η Nintendo διατηρεί έναν αυστηρό περιορισμό στον αριθμό των φορών που ένα παιχνίδι μπορεί να γράψει δεδομένα στο NAND για να αποτρέψει την πρόωρη φθορά του, ο οποίος ελέγχεται διεξοδικά κατά τη διάρκεια της αυστηρής διαδικασίας έγκρισης τόσο για τα νέα παιχνίδια όσο και για τις ενημερώσεις.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή της Alderon Games, αυτός είναι ένας περιορισμός που επιβάλλεται από την επιλογή της εταιρείας να χρησιμοποιεί φθηνό NAND, γεγονός που θέτει το ερώτημα αν αυτοί οι περιορισμοί αξίζουν τα λίγα που εξοικονομεί η Nintendo από αυτά τα τσιπ. Επιπλέον, αυτοί οι περιορισμοί γίνονται ακόμη χειρότεροι αν ληφθούν υπόψη και άλλοι παράγοντες, όπως το γεγονός ότι το σύστημα διατηρεί πολλούς πόρους για το λειτουργικό σύστημα και το GameChat, καθώς και η μαζική χρήση κρυπτογράφησης και DRM, κάτι που δεν είναι εκπληκτικό, λαμβάνοντας υπόψη τη στάση της Nintendo απέναντι στο hacking και την πειρατεία.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity