Η κινεζική εταιρεία πήρε την πρώτη θέση με 10 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 21,9%, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 42,4% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Η Xiaomi είναι δεύτερη με 8,7 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο 19%, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση, 42,6%. Η Apple είναι πλέον τρίτη με 7 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο 15,5%, σημειώνοντας κι αυτή ισχυρή ανάπτυξη, με αύξηση 37,2% σε σχέση με το Q1 2024. Τέταρτη βρίσκεται η Samsung με μερίδιο 7,5% και πέμπτη η Garmin με μερίδιο 4,7%.

Το σύνολο των αποστολών wearables έφτασε τα 45,6 εκατομμύρια τεμάχια το πρώτο τρίμηνο του 2025, με αύξηση 10,5% σε σχέση με το Q1 2024. Τα smartwatches αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος (34,81 εκατ.), ενώ τα smart bands ανέρχονται σε 10,76 εκατ. Η κινεζική αγορά διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο, με 17,62 εκατομμύρια αποστολές (αύξηση 37,6% ετησίως). Ειδικά τα smart bands στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 67,9%.
Η εντυπωσιακή ανάπτυξη της Huawei και της Xiaomi αποδίδεται κυρίως στην κινεζική αγορά, όπου το κρατικό πρόγραμμα επιδότησης φορητών συσκευών έχει ενισχύσει σημαντικά τη ζήτηση. Σύμφωνα με προβλέψεις της IDC, η αγορά wearables στην Κίνα θα συνεχίσει να αναπτύσσεται δυναμικά, με τις συνολικές αποστολές για το 2025 να αναμένονται αυξημένες κατά 36,9% σε σχέση με το 2024.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity