το βίντεό της, η Fryer ανέφερε πως το μήνυμα "Xbox Anywhere" είναι περισσότερο marketing παρά ουσία, και εκτιμά πως η στρατηγική της Microsoft στοχεύει πλέον στο να οδηγήσει τους χρήστες στη συνδρομή Game Pass, παρά στην αγορά νέων κονσολών Xbox. Εξέφρασε επίσης ανησυχία για το αν η εταιρεία έχει τη διάθεση ή τη δυνατότητα να λανσάρει νέα hardware, θεωρώντας ότι η συνεργασία με τρίτους είναι ένα "αργό βήμα εξόδου" από την αγορά hardware.
Παράλληλα, η Microsoft έχει δεσμευτεί δημόσια για την ανάπτυξη νέας γενιάς Xbox κονσόλας, ωστόσο είναι πιθανό τα μελλοντικά της προϊόντα να ακολουθήσουν το μοντέλο του ROG Ally, δίνοντας έμφαση στο οικοσύστημα Windows και στην πλατφόρμα Game Pass. Η Fryer αναρωτιέται για το μακροπρόθεσμο μέλλον του brand, θέτοντας ερωτήματα για το αν υπάρχουν αρκετά δυνατοί νέοι τίτλοι που θα κρατήσουν το ενδιαφέρον των παικτών και θα διατηρήσουν τη σημασία του Xbox στα επόμενα 25 χρόνια.
Η γενικότερη τάση της Microsoft να κυκλοφορεί τα παιχνίδια της και σε PlayStation 5, καθώς και οι πρόσφατες συνεργασίες με εταιρείες όπως η AMD και η Asus, ενισχύουν τις φήμες ότι το Xbox μετατρέπεται περισσότερο σε υπηρεσία και λιγότερο σε φυσικό προϊόν hardware.



Ο κόσμος του έχει το τούμπανο και η Microsoft κρυφό καμάρι.
Το Χbox αρέσει ή όχι, είναι πεθαμένο ως πλατφόρμα από τότε που κυκλοφόρησε πρώτη φορά του 2001.
Το ζήτημα είναι ότι εκεί στην Microsoft δεν θέλουν να παραδεχτούν ότι ποτέ δεν κατάφεραν να φτιάξουν μία κονσόλα που να αξίζει πραγματικά τον κόπο ώστε να ασχοληθεί το κοινό με αυτό το σύστημα και τα παιχνίδια του.......