Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Έρχεται το OnePlus 2 μέσα στο 2015

Δύο υπάλληλοι της OnePlus επιβεβαίωσαν την κυκλοφορία του OnePlus 2 για το 2015. Οι άνθρωποι της κινεζικής εταιρίας αποφάσισαν να δώσουν κάποιες πληροφορίες στο κοινό μέσω της ιστοσελίδας Reddit, δηλώνοντας ότι το επόμενο μοντέλο θα έχει πιθανότατα μικρότερη οθόνη από τον προκάτοχό του. Ο λόγος γι’ αυτή την απόφαση βρίσκεται στο γεγονός ότι υπήρχαν αρκετοί χρήστες που θεωρούσαν τις 5.5 ίντσες του OnePlus «υπερβολικές» για καθημερινή χρήση. Επίσης, η νέα συσκευή θα έχει IPS-Panel και θα «τρέχει» το καινούργιο Android L, κάτι που φαντάζει αρκετά πιθανό αν αναλογιστούμε ότι το OnePlus 2 θα κυκλοφορήσει στην καλύτερη των περιπτώσεων μετά το πρώτο τρίμηνο του 2015.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η τιμή του θα κυμαίνεται και πάλι σε αρκετά χαμηλά επίπεδα, κάτι που είχε αποσπάσει πολλά θετικά σχόλια από τον κόσμο που έψαχνε ένα «προσιτό» smartphone με high-end specs. Μένει να δούμε για το αν η εταιρία θα επιμείνει στο αμφιλεγόμενο σύστημα προσκλήσεων για την πώληση της συσκευής, ένας τρόπος που δυσκόλεψε αρκετούς σε ό,τι αφορά την αγορά του OnePlus.

Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • teopanta1
    • μεγαλη επιτυχια αυτη η συσκευη βεβαια πρεπει να προσεξουν στο δευτερο το συστημα invite να καταργηθει επειδη νομιζω οτι εχασαν παρα πολλες πωλησεις λογο αυτης της τακτικης .

    • gkarako
    • Φυσικα και εχασαν αλλα δημιουργησαν και ενα ενδιαφερον για την συσκευη. Κυριως διαφημιστηκο τρικ ηταν νομιζω. Αντε αν το δουμε και το 2 γτ οι προσδοκιες μετα το πρωτο ειναι πολυ υψηλες.

    • teopanta1
    • αν αλλαξω συσκευη μεσα στο επομενο ετος λογικα η θα παω σε oneplus η σε nexus 6 οπου πιστευω οτι θα κανει μεγαλο μπαμ η google με το επομενο nexus

    • gamelover
    • ναι να καταργηθεί αυτό το σύστημα με τα invites...εγώ το ήθελα πολύ αλλά λόγω των Invites το έσβησα σαν επιλογή

    • fotinop
    • Ποια invites ρε παιδιά? Έχω το κινητό εδώ κ 1,5 μήνα με παραγγελία απ'το aliexpress και είναι τούμπανο!

    • JohnTehGreek
    • Αυτο το πραγμα που βγαινει ενα τουμπανο κινητο και μετα απο 2-3 μηνες βγαινει το επομενο δε το κατλαβαινω πραγματικα...

    • fotinop
    • Και όμως φίλε, άμα το ψάξεις το κινητό είναι διαθέσιμο σχεδόν σε όλα τα μεγάλα sites ( amazon, ebay κλπ ). Original φυσικά.

*