
Αυτό που ανακαλύψαμε είναι πως όλα ξεκίνησαν από την αλυσίδα «Γερμανός» και στη συνέχεια την «Media Markt». Οι δύο εταιρείες πουλούσαν για συγκεκριμένες μέρες το Wii U σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή και ως εκ τούτου όσοι δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν, απέσυραν το προϊόν μέχρι να λήξει αυτή η προσφορά. Η ενέργεια αυτή δεν είναι πρωτόγνωρη για το λιανεμπόριο και ακολουθείται κάθε φορά που ένα προϊόν «σκοτώνεται» από κάποια εταιρεία, με την τιμή αυτή να είναι αδύνατη να προσεγγιστεί από τους υπολοίπους. Με αυτό τον τρόπο, οι αλυσίδες που...έμειναν εκτός, προτίμησαν να κρατήσουν το στοκ τους και να το εμφανίσουν ξανά μετά από μερικές ημέρες.




Καμια μειωση σε παιχνιδια δεν κανουν οι μπαγασες!Αντι για Retail εχουμε συλλογες παιχνιδιων απο Download!
Αθανατο Ελληνικο μυαλο!
Κατι αλλο παιζει νομιζω γιατι ακομα και αν κανουν εκπτωσεις οι 2 συγκεκριμενοι ποτε δεν φτανουν τις τιμες αλλων καταστηματων, γενικα ειναι αρκετα ακριβοι.
Πολύ "πονηρή" τακτική. Το θεωρώ λάθος, και τα μαγαζιά που δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν τις προσφορές, αν την κονσόλα την είχαν για πώληση στο site τους, μπορεί κάποιοι πελάτες να το είχαν αγοράσει. Αυτοί έχασαν.
αντι να χαμηλωσουν και οι αλλοι την τιμη η να προσφερουν καποιο πιο ελκυστικο πακετο εκρυψαν τις κονσολες...τραγικο.
και μένα πολύ πρωτόγνωρη κίνηση μου φαίνεται...και δεν μπορώ να καταλάβω και το λόγο...όταν το αποσυρεις είναι σαν να δίνεις τη δυνατότητα στον άλλον να το μοσχοπουλήσει...επίσης ο ανταγωνισμός μπορεί να πουλάει,συγκεκριμένα στο wii u,κάποιο bundle και εσύ να τον ανταγωνιστείς με ένα άλλο bundle....
εγώ πάντως σαν στρατηγική δεν την βρίσκω σωστή αλλά αυτές οι εταιρείες ξέρουν καλύτερα τον κώδικα του μαρκετινγκ....
Το σκώτομα όμως συνεπάηεται ξεκαθάρισμα στοκ από τις αποθηκές και μεγάλη πιθανότητα να μην ξαναφέρουν άλλα κομμάτια διότι το μηχάνημα δυστηχώς δεν πουλάει .
Αν ισχύσει αυτό μεγάλο πλήγμα για τη Ninty παρόλο που η αγορά μας είναι μικρή .
diver_gr και γω πολύ φοβάμαι ότι κάτι τέτοιο πάει να γίνει....γι'αυτο και τα δίνουν κοψοχρονιάς.....
Ειχα πετυχει στο Οnline κατάστημα του Public πριν 1 Εβδομαδα περιπου το Wiiu Premium 32gb 220 ευρω και μου ειχε κανει εντυπωση και 2 μερες μετα δεν εμφανιζοταν στην αναζητηση ουτε καν η κονσολα...
Αθανατη ελληνικη πραγματικοτητα + κακομοιρια + κουτοπονηρια + ανεκδοτο = "ελληνικα gamestores" ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!!!
Και περιμένουν να πουλήσουν με την κανονική τιμή; Σίγουρα!
@spinemm
Συμφωνω αλλα διορθωνω........"Αθανατη ελληνικη πραγματικοτητα + κακομοιρια + κουτοπονηρια + ανεκδοτο = **ελληνικες αλυσιδες** video games" ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!!!
Δυστυχως αυτες κανουν παιχνιδι και ρυθμιζουν πια την αγορα.
Θα συμφωνησω!! :) :) και θα προσθεσω + **ελληνικες αλυσιδες** wannabe gamestores
Με τις χαμηλομενες τιμες το wiiu θα επανακαμψει σε συνδυασμο με τους τιτλους που ερχονται.
@spinemm
+1000
Με καλυψες πληρως!
Άντε πέσει η τιμή στις γιορτές, μπας και το πάρω επιτέλους