
Ταυτόχρονα, έγινε η κλήρωση για τους 3 τυχερούς που κέρδισαν από ένα αντίτυπο του Sniper Elite 3 για το Xbox 360 (μέσω της σελίδας μας στο facebook) και οι νικητές είναι οι χρήστες με τα ονόματα/usernames: Superb Ira, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΚΑΡΑΤΑΓΛΙΔΗΣ και Eleni Mauromatidi (οι οποίοι θα πρέπει να στείλουν PM στη σελίδα μας για να γίνει η συνεννόηση για τα δώρα). Ευχαριστούμε πολύ τους φίλους του site που δήλωσαν συμμετοχή και τους ευχόμαστε καλή τύχη και στους επόμενους διαγωνισμούς. Ήδη αντίτυπα του GRID Autosport σας περιμένουν εδώ.




Αντε τωρα να ξαναφτιαχνω το δωματιο που ειχα ετοιμασει θεση για την samsung......
Την αλλη φορα...που θα μου παει,,,
Πως να μην απογοητεύεσαι όταν χάνεις τέτοια δώρα...Μονο εδώ δίνονται τέτοιες δωραρες!
Μπράβο στο νικητή και Καλη διασκεδαση!
δ3 π3ιραζ3ι να την χ3ρ3τ3
Mήπως έγινε λάθος στο αρχικό γράμμα και βγήκε το όνομα john-data?
Ψέμματα λέει ο Παύλος. Σε εμένα θα τη δώσει την οθόνη, απλά για τα μάτια τού κόσμου έγραψε άλλο όνομα.
Αντε με το καλό το παιδί να την πάρει να μας πει και εντυπώσεις!!! :)
Συγχαρητήρια στον μεγάλο νικητή! Να χαίρεται την οθόνη του και εσείς στο enternity να είστε καλά και να μας προσφέρετε και άλλα τόσο μεγάλα δώρα!
Συγχαρητήρια στο σούπερ τυχερό νικητή. Με το καλό να χαρεί αυτό το καταπληκτικό δώρο.
Συγχαρητήρια στον τυχερό, να την χαίρετε! Φυσικά και στο enternity που κάνει ωραία δωράκια!!
Πολλά συγχαρητήρια στον νικητή! Καλοδούλευτη!!!
συγχαρητήρια στον νικητή!
Αντε ρε τυχερε extremegamer...Με την οθόνη αυτή θα γίνεις extremeextremegamer...Συγχαρητήρια..Κ Παύλο ξέρεις, η επόμενη σε μένα να έρθει!!!!
ευγε!
( ζήλια mode on )...Καλορίζικη βρε!
Καλό λιώσιμο!
*ζήλια* *ζήλια*
που θα πάει; δεν θα κληρώσουν και κανα φερραρικό;