
Επιπλέον, η Seven Spot υλοποιεί ένα πρωτότυπο πρόγραμμα ανταλλαγής για παλιά games και κονσόλες. Mόνο στα καταστήματα Seven Spots, μέσω του προγράμματος «Ανταλλαγή», οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να φέρουν τα παλιά games και κονσόλες, να μάθουν την αξία τους και να τα ανταλλάξουν με καινούργια. Εναλλακτικά έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν έκπτωση και να αποκτήσουν σε απίστευτη τιμή το smartphone ή το tablet της επιλογής τους. Το πρόγραμμα ισχύει για όλα τα games και για όλα τα formats και οποιαδήποτε κονσόλα της τελευταίας τετραετίας. Η αξιολόγηση για την αγορά γίνεται από τον υπεύθυνο του καταστήματος και δεν υπάρχει κανένα όριο στην έκπτωση που μπορεί να κερδίσει ο καταναλωτής που συμμετέχει στο πρόγραμμα, ενώ μπορεί να αποκτήσει ένα καινούργιο game ή όποιο άλλο προϊόν επιθυμεί ακόμη και δωρεάν! Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε το www.sevenspots.gr.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!




Πραγματικα εξαιρετικη υπηρεσια.Μεσω αυτης εχω δωσει παιχνιδια που δεν τα χρειαζομουν πια και αμεσα επαιρνα αλλα που τα ειχα βαλει στο ματι!
αν και ο mysterious μέσα απο προσωπική του εμπειρία δείχνει να είναι ευχαριστημένος απο την υπηρεσία αυτή εγώ θα έλεγα ότι είμαι λίγο διαστακτικός.....πολλές φορές νομίζω ότι είναι μαρκετίστικα κόλπα...
Κι ομως φιλε μου!Κατα μεσο ορο με 3 μεταχειρισμενα παιχνιδια παιρνεις ενα μεταχειρισμενο.Καθολου ασχημα αν σκεφτεις οτι δεν μπλεκεις με αγγελιες και οτι τα παιχνιδια που τερματισες και θελεις να ξεφορτωθεις δεν μενουν στο ραφι.Χωρια που και αυτα που θα παρεις τα ξαναδινεις αν θελεις μετα και παιρνεις αλλα! ;-)
Το γεγονός ότι πέρα από παιχνίδια υπάρχει η δυνατότητα αγοράς και άλλων πραγμάτων είναι πολύ θετικό.
Καλά μιλάμε τιμές χωμα στα κινητά και στα ταμπλετ
Ή ζω σε άλλο κόσμο ή κάποιοι χρήστες δεν λένε όλη την αλήθεια! Εκτός του ότι οι επιλογές στα μεταχειρισμένα είναι πολύ περιορισμένες, οι τιμές που παίρνεις για παιχνίδια κυκλοφορίας άνω του χρόνου είναι 5-7€, αν και τα 5€ είναι το πιο συχνό. Για παιχνίδια φορητών κονσολών (3DS & Vita) παίρνεις 3€...
Κοροϊδία σκέτη! Χίλιες φορές να μπλέξω με αγγελίες, παρά να με πιάνουν κορόιδο μέχρι αηδίας! Και να δώσω και 3 παιχνίδια για να πάρω ένα? ΕΝΑ? Κι αυτό μεταχειρισμένο? Μήπως να κάτσω να με ............ κιόλας?
@Chased
Δηλαδή πόσο περιμένεις να τα αγοράσουν όταν αντίστοιχα παιχνίδια τα πουλάει ανταγωνίστρια εταιρία στο δεκάρικο;κι εγώ είχα αρκετά παμπάλαια παιχνίδια(μιλάμε τα περισσότερα ήταν από 3 χρόνων ως 6!)και μου τα έπαιρνε στο πεντάευρο.
Υ.Γ. Αγόρασα από την ανταγωνίστρια εταιρία που έλεγα το FIFA 13 στα 7 ευρώ,το έλιωσα και το πούλησα στα Seven στα ίδια χρήματα.Αν αυτό λέγεται να κάτσεις να σε.......τότε μάλλον μαζί με τα παιχνίδια ζήτα και καμιά επιταγή.