
Οι πληροφορίες αναφέρουν ακόμη ότι έχουμε επιστροφή του Start Menu στην παλαιά του μορφή, αλλά και δυνατότητα loading εφαρμογών σε desktop και windowed mode.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Οι πληροφορίες που έχουν εμφανιστεί μέχρι σήμερα σχετικά με την επόμενη έκδοση του λειτουργικού Windows, των Windows 9, αναφέρουν πως η Microsoft ετοιμάζεται να προσφέρει μια preview έκδοση στους καταναλωτές μέσα στο Σεπτέμβριο.
άντε να δούμε
Αν δεν κανω λαθος το αρθρο μιλαει για ανοιξη του 15. Ενδιαφερον εχει και η δοκιμαστικη εκδοση, αυτο το Σεπτεμβρη - Οκτωβρη.
Περασε κι ολας ο καιρος... Λογικα τα 9 θα εχουν καλυτερη συγχωνευση των δυο διαφορετικων κοσμων(metro-desktop) που πρωτη φορα ηρθαν κοντα με το windows 8.
Για μενα το πειραμα εχει προοπτικες κι εχω περιεργεια να δω που το πανε τελικα. Η microsoft ξυπνησε μετα την πατατα των vista και φυσικα την ανοδο της apple και προσπαθει να εκσυγχρονιστει και να πρωτοτυπησει.
Θελω να δω τι θα προσφερουν στον user... και όχι, το Start ΔΕΝ είναι το πρόβλημα. Jesus. Αν δεν δειξουν ωραια πραματάκια, με βλεπω παλι τα Windows να τα εχω για παιχνιδακια και γυρισμο στο MacOSX που είναι ΕΤΗ μπροστα σε ευκολιες και design.
Οσοι εχουν δουλεψει MacOSX εστω και για 6 μηνες, καταλαβαινουν απολυτα τι εννοω!