** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

PlayStation VR Aim Controller Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony (SCE)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η προϊστορία περιφερειακών σαν το Aim Controller δεν είναι η καλύτερη. Κακές κατασκευές κατά κανόνα, υπήρχαν για να λειτουργούν σε βασικό επίπεδο. Στο πρόσφατο παρελθόν γνωρίσαμε το Sharpshooter στο οποίο εφαρμοζόταν PS Move για να γίνεται η αναγνώρισή του από την PlayStation Camera σε PS3 και PS4. Αυτήν τη φορά πάντως το Aim Controller έρχεται μαζί με το Farpoint, έναν τίτλο που προωθήθηκε επαρκώς η αλήθεια είναι ως “γεμάτο” VR shooter, με λίγο από όλα: campaign, co-op και τα συναφή. Επιπλέον έχουν ήδη ανακοινωθεί κι άλλοι τίτλοι που θα υποστηρίζουν το συγκεκριμένο περιφερειακό, οπότε είναι σίγουρο ότι δεν θα είναι χρήσιμο μόνο στο Farpoint. Βέβαια μια χούφτα τίτλοι πρέπει να είναι απλά η αρχή για να βγάλει ρίζες στην αγορά ένα περιφερειακό που όχι μόνο απευθύνεται σε μικρό ουσιαστικά υποσύνολο της εγκατεστημένης βάσης του PS4, δηλαδή στους κατόχους PS VR, αλλά χρησιμεύει και σε συγκεκριμένο τύπο παιχνιδιού, άρα και εντός αυτού του υποσυνόλου, απευθύνεται σε μικρότερο ακόμη κοινό-στόχο.



Οπότε, όπως πάντα, προσκρούουμε στο λεγόμενο Αυγό του Κολόμβου, αφού χρειάζεται σταθερή υποστήριξη με περιεχόμενο για να πετύχει το περιφερειακό, χρειάζονται όμως και πωλήσεις αυτού για να κάνουν τον επιπλέον σχετικό κόπο οι developers. Βέβαια, εδώ που τα λέμε, το Aim Controller υποκαθιστά λειτουργίες που, σε βασικό επίπεδο, παρέχονται και από το DualShock 4. Ένας λόγος παραπάνω να πείσει προσφέροντας κάτι ξεχωριστό σε οποιοδήποτε επίπεδο.

Κατασκευή
Όταν λοιπόν παρουσιάστηκε το Aim Controller το μυαλό πήγε μονομιάς σε ανάλογη κατασκευή και αίσθηση. Σε ένα πλαστικό κουφάρι δηλαδή που κάπου εκεί στη μια του άκρη υπάρχει ένα PS Move, για την ίδια δουλειά, απλά ενσωματωμένο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Όχι άδικα, αφού εκεί οδηγεί το μυαλό, φυσιολογικά, η πρότερη εμπειρία. Το μόνο που χρειάζεται για να συνειδητοποιήσετε ότι, ευτυχώς, πέσατε έξω, είναι να σηκώσετε μια φορά το Aim Controller. Το πλαστικό του περίβλημα είναι ματ, στον τόνο που γνωρίζουμε από το ίδιο το PS VR, αλλά και σε γκρίζο, μπροστά και πίσω, στις πλευρές που είναι υπολογισμένο να ακουμπούν τα χέρια και κυρίως οι παλάμες. Το δέσιμο είναι στιβαρό, με την πίεση σε διάφορα σημεία να μην παράγει τριξίματα ή κύρτωση του πλαστικού περιβλήματος. Όσο περίεργο κι αν ακουστεί, εδώ συναντούμε καλύτερη κατασκευή από την τυπική σε οποιουδήποτε είδους χειριστήρια, τουλάχιστον σε πρώτο επίπεδο. Το μόνο “παράξενο” που εντοπίσαμε είναι ότι δεν είναι όλες οι σταυρωτές βίδες ακριβώς κεντραρισμένες στις υποδοχές του, είναι όμως σωστά βιδωμένες. Δηλαδή μιλάμε για πολύ μικρές αποκλείσεις στις τρύπες του πλαστικού περιβλήματος που προορίζονται για τις βίδες.

Εργονομία
Αν υπάρχει στο DualShock 4, τότε υπάρχει και στο Aim Controller. Η μόνη διαφορά είναι πως το ανάλογο του touch pad είναι ένα ακόμη πλήκτρο. Εδώ που τα λέμε βέβαια, το touch pad χρησιμοποιείται ως αυτό πλέον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, δηλαδή ως ένα τεράστιο πλήκτρο που, λόγω μεγέθους, είναι εύκολο να πατηθεί ανά πάσα στιγμή. Πριν επεκταθούμε όμως, είναι ώρα να σταθούμε στο γενικό σχεδιασμό του Aim Controller που, στην πραγματικότητα, δεν θυμίζει κάποιο πυροβόλο όπλο, αλλά…ψαροντούφεκο. Προφανώς και δεν τρελάθηκε κάποιος, αφού το ζητούμενο ήταν να χωρέσουν όλα τα πιθανά πλήκτρα και μοχλοί με τρόπο που να μπορούν να χρησιμοποιηθούν με μια σχετική ευκολία, στο επίπεδο τουλάχιστον που απαιτείται σε ένα παιχνίδι που έχει λόγο να υποστηρίξει το Aim Controller. Ξεκινώντας από το εμπρόσθιο τμήμα και κινούμενοι προς τα πίσω, προφανώς και βλέπουμε τον λευκό γλόμπο που στέκεται μπροστά από RGB LED προκειμένου να εξασφαλίσει τη διάχυση του φωτός, άρα και τη δημιουργία ενός ευμεγέθους “στόχου” που γίνεται ευκολότερα αντιληπτός από την PlayStation Camera. Στην εμπρόσθια πλευρά της πρώτης λαβής βρίσκουμε τα L1 και L2, με το πρώτο να είναι πλήκτρο και το δεύτερο σκανδάλη, όπως συμβαίνει και στο DualShock 4. Στην εσωτερική πλευρά της ίδιας λαβής βρίσκουμε, πρωτίστως, τον αριστερό αναλογικό μοχλό και, ακριβώς από κάτω, σταυρό κατεύθυνσης. Σε αντίθεση με το κλασικό χειριστήριο, τα δύο αυτά βρίσκονται στην ίδια κάθετη ευθεία. Δεν γίνεται και αλλιώς χωρίς να αλλάξει ο όγκος της λαβής. Πάνω από τον αναλογικό μοχλό βρίσκονται δύο πλήκτρα ακόμη, Share και Options, πλήκτρα που έχουμε συνηθίζει να βρίσκονται σε διαφορετική μεριά, να απευθύνονται σε διαφορετικό αντίχειρα το καθένα.



Η πρώτη αυτή λαβή λοιπόν αντιστοιχεί, ουσιαστικά, στην αριστερή πλευρά ενός DualShock 4, με ένα πλήκτρο επιπλέον (Options) και χωρίς πρόσβαση στο touch pad, όχι με το αριστερό χέρι τουλάχιστον. Ταυτόχρονα βέβαια, ο συμμετρικός σχεδιασμός της λαβής και η κατανομή των πλήκτρων φροντίζουν ώστε να μη δημιουργούν πρόβλημα σε αριστερόχειρες, κάτι που, ως γνωστόν, δεν μπορούμε να πούμε ποτέ για τα τυπικά χειριστήρια μιας πλατφόρμας.
 
PlayStation VR Aim Controller Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity