Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 26/09/11
Το HBO ξεκίνησε ήδη να προμοτάρει τη δεύτερη σεζόν της τηλεοπτικής σειράς Game of Thrones, βάζοντας τους φανατικούς… στην πρίζα.



Όπως ακριβώς το είπες....!!!! Μας βάζει στην πρίζα!!! Άντε να περιμένεις τώρα μέχρι τον Απρίλη!!!!!! :(
Winter is coming...
κορυφαιοοοοοοο !!!
Δεν μπορω να περιμενω!!!!!!!
Περιμένω πως και πως την συνέχεια στην ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ αυτή σειρά!!! Απρίλιε γιατί να είσαι τόσο μακριά???
Τι Απρίλιο ρε παιδιά!!!Ποιός περιμένει μέχρι τότε;;;;
Και αν έχουμε χρεοκοπήσει και δεν έχουμε υπολογιστές και σύνδεση στο internet γιατί θα τα έχουμε πουλήσει για να βρούμε φαγητό πως θα το κατεβάσουμε να το δούμε;;; :-)
ερχεται επιτελους...
Winter Is Coming!!O Απριλιος να δουμε ποτε θα ερθει!?!:-)
Καλά άμα χρεωκοπήσουμε τότε το τελευταίο που θα μας απασχολεί τότε θα είναι το Game of Thrones όπως και οτιδήποτε υλικό αγαθό πέραν της τροφής. Μην ανυσηχείς όμως θα ζούμε το Game of Thrones! Σε αχηρώνες θα ζούμε και θα τρεφόμαστε με ότι μπορούμε να σκοτώσουμε με τα τόξα μας!!!
πολύ lord of the rings η εισαγωγή
Λόλανέ μας για άλλα 10 επισόδεια!!!!
offtopic
@Tom o Xboxakias
Αν χρεοκωπήσουμε το μονο που δεν χρειάζεσαι να ανυσυχείς είναι το φαϊ. Υπάρχει μπολικο στην Ελλάδα και δεν χρειάζεται να φέρουμε κάτι απ'έξω. Το πρόβλημα είναι στα εισαγώγιμα προϊόντα...
Τους ανανάδες τις μπανάνες και τα μάγκο ξέχνα :P
για να δούμε πως θα κινείτε η δεύτερη season. Πάντως στην πρώτη θα μπορούσαν να βάλουν 1-2 επεισόδια ακόμη...παρέλειψαν 2 μάχες που υπήρχαν στο βιβλίο..
i can wait..
Hear me roar
δεν υπαρχει περιπτωση να αντεξω μαλλον θα παω να παρω ολα τα βιβλια μαζι γιατι ειναι αρρωστια πραγματικα σαν να βλεπεις το lotr σε σειρα και καλυτερο μη πω
ΤΡΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ