Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
MachineGames
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Bethesda Softworks
ΔΙΑΝΟΜΗ
AVE
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 29/05/13
-
PC PS3 PS4 XBOX 360 XBOX ONE
Η Bethesda έδωσε στη δημοσιότητα ένα gameplay video από το Wolfenstein: The New Order, μαζί με μια σύνοψη για το τι πρόκειται να δούμε στο νέο τίτλο της σειράς από τον καλλιτεχνικό διευθυντή του παιχνιδιού Jens Matthies.




Epicness!
Μακάρι να βγω λάθος,αλλά η προσθήκη των ρομπότ ξενερώνει απίστευτα,επίσης το όλο παιχνίδι μου θυμίζει κακής ποιότητας fps,βαρετό...Δεν μου μοιάζει για wolfenstein...κρίμα το καταστρέψανε και αυτό...
Δυστυχως θα συμφωνησω με τον T_K_L_L_LUIGI ...
Εγω παλι δεν μπορω να βγαλω ασφαλη συμπερασματα με 3 λεπτα βιντεο.
Το οτι βαλανε Mechs... ok, αρκει να μην το παρακανουν.
Καλό μου φάνηκε η bethesda βγάζει καλά games, πιστεύω δεν θα απογοητεύσει.
Μας εφτιαξες την ημερα Enternity !!! Η Bethesda ειναι καλη γενικα στα single-player/campaign games ! Αλλα το θεμα ειναι οτι τωρα ειναι απλα publisher ! Machine Games all eyes are on you !
Μετά το RtCW το χάος. Το Wolf του 2008-09 ήταν μέτριο σχετικά...
H Bathesda εχει μια σταθερη ποιότητα στα games της και ετσι πιστευω και αυτο θα ειναι μια χαρα παιχνιδι.
Το κακο ειναι οτι δεν μοιαζει με wolfenstein...και να πω την αληθεια με ξενερωσαν κ εμενα τα ρομποτ.
metrio mou fainetai...san to prwto wolfenstein kanena..den me etipwsiase
Παιδιά, η Bethesda είναι ο publisher. Το παιχνίδι αναπτύσεται από την MachineGames.
Φαίνεται πολύ ωραίο αν και δεν μοιάζει με wolfenstein με όλα αυτά τα ρομπότ. Βέβαια σε αυτόν τον φανταστικό κόσμο που έχουν πλάσει μπορεί να ταιριάζουν. Αν το έχουν σχεδιάσει καλά και είναι όλα με μέτρο τότε θα είναι καλό.