Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Face-Off: Uncharted 3: Drake's Deception στο PS4

*
Ως κορύφωση της δουλειάς της Naughty Dog στον κύκλο του PlayStation 3, το Uncharted 3: Drake's Deception φτάνει σε επίπεδα ποιότητας εικόνας που λίγα μόνο games μπορούσαν να ελπίζουν σε αυτό το σύστημα. Το Uncharted 3 παραμένει το πιο διχαστικό από τα games της Naughty Dog για το PS3. Ύστερα από το εκπληκτικό Among Thieve, το hype για το λανσάρισμα του Drake's Deception ήταν απίστευτο και, στα μάτια πολλών fans, το παιχνίδι δεν ήταν επαρκώς αντάξιο των προσδοκιών. Δίνοντάς του όμως μια δεύτερη ευκαιρία, βλέπουμε έναν τίτλο φτιαγμένο με προσοχή, κάτι που είναι σαφές και το 2015. Βάζοντας στην άκρη το hype, το Uncharted 3 λάμπει, ειδικά στο PlayStation 4. Ενώ το ίδιο το παιχνίδι δεν ικανοποιεί τις αρχικές προσδοκίες σε κάποια επίπεδα, οι τεχνολογικές του βάσεις δεν απογοητεύουν καθόλου. Το Uncharted 3 είναι ένας από τους πιο φιλόδοξους τεχνικά τίτλους που είδαμε ποτέ στην προηγούμενη κονσόλα της Sony. Με πρόοδο στα εφέ και φοβερή πολυπλοκότητα σε animation και σκηνές, είναι -πολύ απλά- ένα πραγματικά όμορφο παιχνίδι. Αν και του λείπουν τα μεγαλύτερα επίπεδα και ο εντυπωσιακός έμμεσος φωτισμός του The Last Of Us, προσφέρει θέαμα που καταφέρνει να επισκιάσει πολλά παιχνίδια του σήμερα, και ενισχύεται από χαρακτήρες και αφήγηση που οι ανταγωνιστικές της Naughty Dog ακόμη πασχίζουν να αγγίξουν.


Η σεκάνς με τον φλεγόμενο πύργο υπογραμμίζει τη μειωμένη κόκκινη λάμψη γύρω από τις φλόγες σε σχέση με το PS3.

Με τόσο εντυπωσιακές βάσεις, τι μπορεί κανείς να περιμένει από το remaster; Επανερχόμενοι για λίγο στους δύο πρώτους τίτλους, η Bluepoint ανασχεδίασε μεγάλο αριθμό assets για να ενισχύσει τον κάθε τίτλο. Αυτό όμως δεν ισχύει στην περίπτωση του Uncharted 3. Ωστόσο, κοιτώντας πιο προσεκτικά, η προσοχή της Bluepoint στη λεπτομέρεια εξακολουθεί να διαφαίνεται και σε αυτό το remaster. Η πιο σημαντική αλλαγή είναι στην πραγματικότητα ορατή από την αρχή: είναι η μείωση του input latency. Όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το Uncharted 3, οι χρήστες παραπονούνταν για νωχελικό σύστημα στόχευσης σε σχέση με τους προηγούμενους τίτλους. Από τα τρία games, το Uncharted 3 χαρακτηρίζεται από το υψηλότερο, και με διαφορά, input latency. Η Naughty Dog, αφουγκραζόμενη τα παράπονα, προσπάθησε να διορθώσει την κατάσταση εφαρμόζοντας εναλλακτικό σύστημα στόχευσης με το πρώτο patch. Ακόμη και με αυτήν την αλλαγή όμως, το αποτέλεσμα δεν ήταν ακόμη αρκετά σωστό.

Η σε βάθος ανάλυσή μας ρίχνει περισσότερο φως στις αλλαγές που έγιναν στο Uncharted 3 κατά τη μετάβαση στο PlayStation 4. Ομολογουμένως οι βελτιώσεις είναι πιο διακριτικές σε σχέση με τους άλλους τίτλους του The Nathan Drake Collection.

Στη μετάβαση στο PlayStation 4, η Bluepoint είχε την ευκαιρία να λύσει αυτό το θέμα μια για πάντα, και πιστεύουμε ότι τα κατάφερε. Το Drake's Deception έχει ταχύτερο, με καλύτερη απόκριση χειρισμό, που είναι ευχάριστος στη χρήση. Είναι πιο εύκολο από ποτέ να γίνουν βολές ακριβείας και δεν υπάρχει ποτέ η αίσθηση ότι η κίνηση της κάμερας ζημιώνεται από ανεπιθύμητο latency. Ειλικρινά κανένα παιχνίδι της συλλογής δεν χρειαζόταν αυτήν την παρέμβαση περισσότερο από το Uncharted 3 και τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά. Αυτό συνδυάζεται με την αναμενόμενη άνοδο του frame rate που, όπως και στην υπόλοιπη συλλογή, μένει σταθερά στα 60fps στο μεγαλύτερο μέρος της εμπειρίας. Οι πτώσεις είναι περιορισμένες σε μερικές συγκεκριμένες σκηνές, αλλά η μέση απόδοση είναι πιο ομαλή από ότι στο remaster του Uncharted 2. Μιας και εδώ έχουμε μεταγενέστερη παραγωγή της Naughty Dog για το PS3, ήμασταν περίεργοι να δούμε αν προκύπτουν θέματα απόδοσης παρόμοια με εκείνα του The Last Of Us Remastered, ωστόσο, τελικά, δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα.


Η αλλαγή στην ποιότητα του εφέ βάθους πεδίου εξαφανίζει τα τεχνουργήματα γύρω από τους χαρακτήρες, επηρεάζει όμως και την εμφάνιση κάποιων τοπίων στο φόντο. Παρατηρήστε τη διαφορά στο θολό τμήμα πίσω από τον Nate.

Η ποιότητα εικόνας είναι συνεπής στα δείγματα της υπόλοιπης συλλογής. Έχουμε ανάλυση 1080p με εξαιρετικό post-process anti-aliasing, μαζί με κυμαινόμενης ποιότητας texture filtering, που φαίνεται να εφαρμόζεται ανάλογα με το είδος κάθε επιφάνειας. Στο PS3 το Uncharted 3 χρησιμοποιεί κατώτερη μέθοδο post-process anti-aliasing, που πασχίζει με τις ακμές μακρών επιφανειών και σε περιοχές με υψηλή αντίθεση με αποτέλεσμα αρκετό τρεμόπαιγμα. Η εφαρμογή στο PS4 προσφέρει καλύτερη κάλυψη με ελάχιστο sub-pixel pop από καρέ σε καρέ.


Το υπόγειο αυτό τμήμα δείχνει τη βελτίωση των textures που οδηγεί σε γενικά καθαρότερο αποτέλεσμα στο PS4.

Αφού αφήσουμε πίσω μας τη λίστα με τις αναμενόμενες βελτιώσεις, αρχίζουμε να βλέπουμε μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ του Uncharted 3 και της υπόλοιπης συλλογής. Τόσο το Drake's Fortune όσο και το Among Thieves απολαμβάνουν γερή δόση από νέας assets, είτε μιλάμε για μοντέλα, είτε για textures και εφέ. Το Uncharted 3 ωφελείται πολύ λιγότερο από τέτοιες κινήσεις. Δεν λέμε ότι δεν βρήκαμε βελτιώσεις, αλλά αυτές που βλέπουμε είναι μικρότερη έκτασης. Ενώ η γεωμετρία δείχνει να παραμένει ίδια και στις δύο εκδόσεις, παρατηρήσαμε αρκετά ανασχεδιασμένα textures. Κατά τη διάρκεια του gameplay τα textures δείχνουν ιδιαίτερα όμοια και στις δύο εκδόσεις, με τη χαμηλότερη ανάλυση rendering στο PS3 να φαίνεται να "πνίγει" μέρος της λεπτομέρειας. Βέβαια όταν προκύψει κοντινό πλάνο, μπορούμε να δούμε ότι τα textures είναι πολύ υψηλότερης ποιότητας στο PS4. Τα textures στο PS3 ήταν πολύ καλά, αλλά η αναβάθμιση ελέω της ανόδου ανάλυσης σε 1080p, είναι σίγουρα ευεργετική.


Παρατηρήστε τη διαφορά στην ποιότητα της σκίασης μεταξύ των εκδόσεων. Ενώ η ανάλυση των shadow maps παραμένει παρόμοια, το επιπλέον filtering στο PS4 αποδίδει καλύτερα αποτελέσματα σε πολλές περιπτώσεις.

Και φτάνουμε στην ποιότητα της σκίασης όπου τα αποτελέσματα είναι κάπως παράξενα. Τα shadow maps διατηρούν τη σχετικά χαμηλή τους ανάλυσης με εμφανές «σκαλοπατάκια» στα άκρα τους. Υπάρχει βελτίωση στο PlayStation 4 αφού χρησιμοποιείται καλύτερο filtering ώστε να απαλυνθούν οι άκρες αυτές, αλλά η προσπάθεια δεν είναι αρκετά επιτυχής. Συγκριτικά, το PS3 μας δίνει χοντροκομμένες, αφιλτράριστες σκιές σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Εδώ βλέπουμε ότι η Bluepoint προσέγγισε το συγκεκριμένο εφέ και το έκανε καλύτερο, αλλά όπως συμβαίνει και σε άλλες περιπτώσεις σε αυτό το τίτλο, η διαφορά δεν είναι σαν τη μέρα με τη νύχτα όπως σε άλλα στοιχεία της συλλογής αυτής.


Καθώς σκαρφαλώνουμε στο κτίριο, η αυξημένη ανάλυση και το βελτιωμένο anti-aliasing κάνουν διαφορά. Σημειώστε επίσης τη διαφορά στο ambient occlusion γύρω από τη σκάλα.

Από την άλλη, τα contact shadows βελτιώνονται αισθητά στο PS4. Η λύση που χρησιμοποιείται στο PS3 τείνει να δημιουργεί περίπου μαύρα φωτοστέφανα γύρω από αντικείμενα και χαρακτήρες, δημιουργώντας ορισμένα άχαρα οπτικά αποτελέσματα, αφού πολλές τεχνικές ambient occlusion που είδαμε στην προηγούμενη γενιά ήταν και αυτές κάπως άχαρες. Η τεχνική που βλέπουμε στο PS4 είναι υψηλότερης ακρίβειας και καταφέρνει να αποφύγει αυτά τα τεχνουργήματα προσθέτοντας παράλληλα βάθος στη σκηνή.


Το υψηλότερης ακρίβειας motion blur παράγει ακόμη πιο ευχάριστο αποτέλεσμα που, σε συνδυασμό με το βελτιωμένο texture filtering, κάνει τον αεροδιάδρομο πολύ καθαρό σε αυτό το σημείο.

Προχωρώντας, ένα από τα ξεχωριστά στοιχεία που είχαμε δει στο Uncharted 3 ήταν ο ογκομετρικός φωτισμός. Χρησιμοποιείται για στοιχεία όπως ακτίνες από φακούς ή τον ήλιο και το εφέ συναντάται καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Σε αντίθεση με το screen-space effect, αυτές οι ακτίνες προβάλλονται σωστά και παραμένουν ορατές, ακόμη και όταν η φωτεινή πηγή είναι εκτός πλάνου. Στο PS4 η ακρίβεια αυτών των στοιχείων είναι υψηλότερη σε σχέση με το PS3. Στην πρωτότυπη έκδοση τα αντικείμενα που περνούσαν την περίμετρο του όγκου του φωτός είχαν την τάση να παρουσιάζουν τεχνουργήματα, τα οποία όμως εξαφανίστηκαν στην έκδοση για PS4. Αντίστοιχα, η κόκκινη λάμψη (ή το colour bleeding του κόκκινου χρώματος που χρησιμοποιείται για έμφαση σε έντονο φωτισμό) έχει μειωθεί έως και εξαφανιστεί στο PS4. Η αλλαγή αυτή είναι πιο εμφανής γύρω από τις φλόγες κατά την απόδραση από τον πύργο, αλλά φαίνεται και σε άλλα σενάρια. Δεν είναι ξεκάθαρο αν αυτό το εφέ εξαλείφθηκε για τεχνικούς ή καλλιτεχνικούς λόγους, αλλά η απουσία του είναι δύσκολο να εξηγηθεί. Αυτή γίνεται αντιληπτή μόνο σε ευθεία σύγκριση, αλλά είναι ένα παράδειγμα για το πώς μικρός αριθμός από εφέ στα πρωτότυπα παιχνίδια δεν βρίσκουν το δρόμο τους στο The Nathan Drake Collection.


Το texture streaming είναι, για ακόμη μια φορά, πολύ ταχύτερο στο PlayStation 4. Ακόμη και ύστερα από μερικά δευτερόλεπτα στη σκηνή αυτή, στο PS3 προστίθενται textures.

Βελτιώνεται πάντως και το βάθος πεδίου. Στο PS3, τόσο σε πραγματικό χρόνο όσο και στα pre-rendered cut-scenes, τα αντικείμενα στο προσκήνιο κόντρα σε θολό φόντο συνοδεύονται από τεχνουργήματα στα άκρα τους, εκεί που τα δύο επίπεδα διασταυρώνονται. Η νέα έκδοση χρησιμοποιεί υψηλότερη ποιότητα εφέ βάθους πεδίου που εξαφανίζει αυτά τα τεχνουργήματα. Είναι ένα ακόμη παράδειγμα για το ότι το συγκεκριμένο remaster φέρνει περισσότερο ραφινάρισμα παρά δραστικές αλλαγές και βελτιώσεις, σε αντίθεση με όσα είδαμε στη δουλειά της Bluepoint στους δύο άλλους τίτλους. Παράλληλα με το λανσάρισμα η Bluepoint διέθεσε και patch για να διορθώσει ορισμένα ζητήματα. Ενώ η έκδοση που περιλαμβάνεται στο δίσκο είναι πολύ καλή, το patch σίγουρα προσθέτει λίγο ραφινάρισμα παραπάνω. Δύο από τα πιο σημαντικά στοιχεία του patch 1.01 είναι η βελτίωση της απόδοσης και το υψηλότερης ποιότητας rendering στις σκιές. Ως προς το frame rate βλέπουμε σαφή βελτίωση σε μια ήδη πολύ σταθερή εμπειρία. Για παράδειγμα, στο κομμάτι με τα ερείπια στην αρχή του πρώτου παιχνιδιού, χάνονται frames και κατά την εξερεύνηση αλλά και κατά τη διάρκεια της μάχης. Παρατηρήσαμε πτώσεις στα 55fps σε αυτό το τμήμα που είχαν μάλιστα και διάρκεια. Με το patch βλέπουμε ελάχιστο stutter στην άφιξη στη σκηνή, αλλά και αυτό εξομαλύνεται γρήγορα στη συνέχεια.

Μια ματιά στην απόδοση του Uncharted 3 στο PS4 σε σχέση με την έκδοση του PS3.

Στο Uncharted 2 οι πτώσεις είναι πιο συχνό φαινόμενο, αλλά και εδώ βλέπουμε βελτιώσεις με το 1.01 patch. Στις μάχες στους βάλτους του Βόρνεο είχαμε συχνές πτώσεις κάτω από τα 60fps που προκύπτουν και μετά το patch, όμως ο μέσος όρος ανεβαίνει κατά 2 με 3 fps, άρα η εμπειρία σε αυτά τα απαιτητικά τμήματα είναι ομαλότερη. Ανάλογη διαφορά βλέπουμε και στο Uncharted 3, όπου οι πτώσεις είτε έχουν περιοριστεί είτε εξαφανιστεί πλήρως. Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως ακόμη και χωρίς το patch, τα προβλήματα στην απόδοση εντοπίζονται σε συγκεκριμένες σκηνές με την πλειοψηφία του παιχνιδιού να λειτουργεί χωρίς κανένα πρόβλημα. Το patch εξουδετερώνει ουσιαστικά αυτές τις παραφωνίες σε κάποιες περιπτώσεις ή βελτιώνει την κατάσταση ανεβάζοντας τη μέση απόδοση σε άλλες. Σε κάθε περίπτωση, το γενικότερο επίπεδο απόδοσης ξεπερνά σημαντικά εκείνο του The Last Of Us Remastered, όπου είχαμε ολόκληρες σεκάνς στις οποίες το παιχνίδι αποτύγχανε να διατηρήσει τα 60fps. Το patch βελτιώνει και την ποιότητα των σκιάσεων. Η πρωτότυπη έκδοση χρησιμοποιούσε dithering στα άκρα συγκεκριμένων ειδών σκιών. Στο 1.01 patch όμως βλέπουμε ότι άλλαξε το filtering και το dithering αφαιρείται πλήρως για πιο οργανικά αποτελέσματα. Είναι εντυπωσιακό το ότι η Bluepoint κατάφερε να βελτιώσει τη σκίαση, ανεβάζοντας παράλληλα την απόδοση. Άλλωστε το rendering σκιών είναι μια από τις πιο απαιτητικές, σε ισχύ, εργασίες για την GPU.

Uncharted: the Nathan Drake Collection - Η ετυμηγορία του Digital Foundry
Σχετικά με το Uncharted 3, οι αναβαθμίσεις της Bluepoint φαίνονται σχετικά μικρές συγκριτικά με τους άλλους τίτλους του The Nathan Drake Collection, αλλά υπάρχουν και πάλι αρκετές αλλαγές που ωθούν την ποιότητα πέραν του τυπικού remaster. Η βελτιωμένη ποιότητα εικόνας, τα ενισχυμένα textures και το ομαλό frame rate είναι θετικές προσθήκες, αλλά η καλύτερη απόκριση στο χειρισμό είναι κλέβει την παράσταση. Ο χειρισμός λειτουργεί πλέον όπως θα θέλαμε να λειτουργούσε εξ αρχής.


Κοιτάξτε προσεκτικά στον τοίχο πίσω από τον Nate. Στο PS3 βλέπουμε μια σκιά παραπάνω από την ξύλινη δοκό, σκιά που λείπει στο PS4. Τουλάχιστον έχει βελτιωθεί η ποιότητα των textures.

Τώρα που εξετάσαμε συνολικά τη συλλογή, μπορούμε να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να εκτιμήσουμε την κλίμακα του επιτεύγματος. Ολοκληρώσαμε και τους τρεις τίτλους στο PS4 και μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι ο καθένας ωφελείται σημαντικά από τις αλλαγές. Η Bluepoint έκανε έξυπνες επιλογές, που καταφέρνουν να δημιουργήσουν πολύ συμπαγές πακέτο από την αρχή μέχρι το τέλος. Σημαντικό επίτευγμα αν αναλογιστούμε ότι οι τίτλοι έρχονται από την αρχή, τη μέση και το τέλος σχεδόν μια ολόκληρης γενιάς hardware. Πάντα είχαμε σε εκτίμηση τη δουλειά της Bluepoint στα remasters, αλλά με το The Nathan Drake Connection αποδεικνύει πως είναι το ιδανικό studio για τέτοια δουλειά. Μόνο ομάδες σαν την HexaDrive και την M2 έχουν συγκρίσιμες περγαμηνές. Όσο για τα ίδια τα παιχνίδι, οποιοσδήποτε έχει καλές αναμνήσεις από τους τίτλους αυτούς, θα απολαύσει και τις βελτιώσεις που έγιναν. Βελτιώσεις σε γραφικά και gameplay, ανεβάζουν την εμπειρία πάνω από τα επίπεδα των πρωτοτύπων. Ειδικά οι αλλαγές στο gameplay που έγιναν στο πρώτο και τρίτο παιχνίδι κάνουν ουσιαστική διαφορά. Όπως και να ‘χει, κατά την Naughty Dog, το 80% των κατόχων PS4 δεν έπαιξαν ποτέ κάποιο Uncharted και αυτοί ακριβώς είναι το κοινό-στόχος αυτήν τη φορά. Περιττό να πούμε πως, αν ανήκετε σε αυτούς, δεν υπάρχει καλύτερη αφορμή για να ασχοληθείτε με τη σειρά.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bluepoint Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • periklis
    • ρε παιδιά.....αν οι διαφορές ειναι τοοοοοοσο ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ η εστω απειροελάχιστες, γιατί να δωσει ενας κατοχος Ps3 400 ευρώ για να πάρει το ps4? για το design ???

      Θέλω σα τρελός να αγοράσω ps4 μεχρι το Δεκέμβρη το αργότερο και ειλικρινά με κάτι τετοια απογοητευομαι και λεω "ρε μπας και δεν αξίζει" ???

    • Georgebor
    • @periklis Και εγώ έτσι έλεγα όταν πήρα κιόλα το ps4 βέβαια δεν είχα πάρει κάποιο game με τρελά γραφικά το watch dogs είχα. Κ πώς τυχαίνει κ πάω σε ένα φιλικό σπίτι και παίζει το παιδί το watch dogs στο Ps3 κ εκεί βλέπω διαφορά!Μέχρι κ η κοπέλα μου που με έκραζε γιατί πήγα κ έδωσα 450 ευρώ (γυναίκες ρε φίλε) γύρισε κ είπε όντως έχει μεγάλη διαφορά!Με λίγα λόγια το Uncharted είναι ένα Remaster καλό αλλά δεν παύει να είναι remaster. Νομίζω ότι το 2016 είναι κομβική χρονιά για να δούμε τι ψάρια πιάνει το Ps4 με βάση τα games που έρχονται. Κατά τη γνώμη μου η προσφορά που έχει βγει τώρα στα 360 με το Uncharted είναι πολλή καλή προσφορά!Αν μπορείς τσίμπα το.

    • periklis
    • @Georgebort
      (αυτο για τις γυναίκες ξαναπές το!!!) φιλε....εχεις δικιο...με 2η σκεψη συμφωνω μαζί σου....
      μαλιστα ετυχε να το παιξω σε ενα καταστημα που πηγα με τη κοπέλα μου για κινητό και παρολο που ειναι Remastered αξιζει ως παιχνίδι..οντως...το 2016 θα δειξει πολλά!
      Παρεπιπτώντος η κοπέλα μου, μου ελεγε τα ιδια, "τι θες να παρεις το ps4 και το 3 καλό ειναι..και οταν ειδε το fifa16 λεει "ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ! εχει διαφορά!" αοοαοχαοχοαοχαο.....


      οσο αφορά τις προσφορες ομως...
      εχει στο Κωτσό, 500gb C-chassis στα 399e με δωρα Uncharted Collection και ενα εκ των Fifa16/Nba2k16/Pes16
      Super προσφορα!
      ομως περιμένω καποια εξισου καλη προσφορά με το 1tb C-chassis....δεν αξιζει λες ????

    • Georgebor
    • Όντως καλή προσφορά..Αξίζει να περιμένεις γιατί έρχονται Χριστούγεννα και θα βάλουν στάνταρντ κάτι δυνατό για να τραβήξει κόσμο.Αν μπορείς περίμενε εγώ ήμουν ανυπόμονος και το πήρα και μια εβδομάδα μετά είχαν βάλει προσφορά με 3 παιχνίδια κ 1 χρόνο συνδρομή στα 459 αν θυμάμαι καλά..Υπομονή λοιπόν.
      Υ.Γ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βάζουν downvote σε κάποιον που εκφέρει την άποψη του..Ακόμα κ όταν δεν συμφωνούν μαζί του. Μπορώ να το δεχτώ μονό όταν βρίζει ή προσβάλει κάποιον.

    • periklis
    • Το παίζουν υποστηρικτές του εκάστοτε παιχνιδιού που κατηγορεις η κονσόλας.λες κ εμείς δε θελουμε καλά μηχανήματα κ παιχνίδια! Δηλ πχ να μη πω ότι το προ εβολουσιον ειναι μάπα...ντέ κ καλάσα πρόβατα να το υποστηρίζουμε λες κ παίρνουμε ποσοστά από τη κοναμι!!! (Λέμε ένα παράδειγμα) κι όμως καταψηφίζουν πολλοί... Τεσπα.
      Το κακό με τις προσφορές ειναι ότι θέλουν να είσαι υπομονετικός κ τυχερός ως προς τη προσφορά που θα τύχει να υπάρχει τη χρονική στιγμή που θα αποφασίσεις κ θα εισαι οικονομικά κυρίως έτοιμος να αγοράς εις κονσόλα! Είχε πχ κάποιες καλές προσφορές πιο παλιά που όμως όσο καλές κι αν ήταν δυστυχώς είχα άλλες υποχρεώσεις τότε...τι να κανείς, έτσι ειναι αυτά φίλε μου!

*