Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Face-Off: Uncharted: Drake's Fortune στο PS4

Το Uncharted: Nathan Drake Collection αποτελεί τεράστιο εγχείρημα τόσο για τη Sony αλλά και την Bluepoint Games που ανέλαβε τη διασκευή. Κάθε τίτλος του πακέτου έτυχε εξαιρετικής φροντίδας και προσοχής, με τον καθένα να δικαιούται ξεχωριστή λεπτομερή ανάλυση. Με αυτό κατά νου, αποφασίσαμε να αναλύσουμε λοιπόν κάθε παιχνίδι της συλλογής, αρχής γενομένης με τον πιο εντυπωσιακά βελτιωμένο τίτλο της τριλογίας, το Uncharted: Drake's Fortune.

Με την κυκλοφορία του Uncharted: The Nathan Drake Collection, είναι καιρός να επανέλθουμε στο παιχνίδι που τα ξεκίνησε όλα, το Uncharted: Drake’s Fortune. Με ανανεωμένα assets, βελτιωμένες επιδόσεις και ευκρινέστερα γραφικά, ο τίτλος του 2007 αναγεννιέται στο PS4 και αποτελεί την ιδανική έκδοση της πρωτότυπης εμπειρίας. Έχουμε ήδη παινέψει συνολικά το The Nathan Drake Collection, αλλά παρατηρώντας τον κάθε τίτλο ξεχωριστά, είναι σαφές ότι ο πρωτότυπος τίτλος αποκομίζει τα μεγαλύτερα οφέλη από τις νέες βελτιώσεις. Υπάρχουν πολλές σε αυτό το παιχνίδι και κάθε αλλαγή συμπληρώνει μια άλλη με αποτέλεσμα μια πιο ευχάριστη, πιο ισορροπημένη εμπειρία.


Αυτή η ανοιχτή περιοχή αναδεικνύει πολλές από τις μεγαλύτερες βελτιώσεις όπως η αυξημένη πυκνότητα της χλωρίδας, τα σε απόσταση shadow maps, τα βελτιωμένα textures αλλά και η ανώτερη ποιότητας εικόνας.

Στην πρώτη της προσπάθεια στο PlayStation 3, η ταλαντούχα Naughty Dog αντιμετώπισε τη μεγαλύτερη μέχρι τότε πρόκλησή της: τον επεξεργαστή Cell. Ξεκινώντας με την κωδική ονομασία “Project Big”, το Uncharted γράφτηκε εκ του μηδενός σε διάστημα τριών ετών. Η Naughty Dog ήταν ήδη γνωστή για τις τεχνικές της ικανότητες, αλλά η νέα αυτή πρόκληση πίεσε τόσο την ομάδα όσο και το PlayStation 3 προς τα όριά τους. Με σχετικά μικρή αξιοποίηση των SPU, η χρήση των οποίων ήταν κλειδί για την επιτυχημένη ανάπτυξη στο PS3, και με τέτοιους περιορισμούς να στέκονται εμπόδια στην προσπάθεια, οι πραγματικές προοπτικές του πρώτου παιχνιδιού δεν εξερευνήθηκαν ποτέ. Έστω κι έτσι, ο τίτλος παραδόθηκε βάσει προγράμματος και, στην εποχή του, αντιμετωπίστηκε ως επίδειξη των δυνατοτήτων του PlayStation 3. Επανερχόμενοι σε εκείνη την έκδοση για χάρη του παρόντος άρθρου πάντως, εκπλαγήκαμε από την ύπαρξη τόσων πολλών τεχνικώς σφαλμάτων, το πιο εμφανές από τα οποία είναι το σχεδόν συνεχές screen tear. Ευτυχώς στο PS4 το πρόβλημα αυτό έχει επιτέλους εξαλειφθεί.


Παρά την υψηλή ταχύτητα, πολλές λεπτομέρειες στη σκηνή του jeep έτυχαν βελτίωσης. Σε αυτήν τη συγκεκριμένη περίπτωση, προσέξτε το βαρέλι κάτω δεξιά στην εικόνα - η βελτίωση είναι μεγάλη ακόμη και σε αντικείμενο που οι παίκτες θα δουν μόνο εξ αποστάσεως.

Στο Drake’s Fortune του PS4 έχουμε 60fps με ενεργοποιημένο το v-sync. Σε γενικές γραμμές η δουλειά της Bluepoint σε αυτό το remaster οδήγησε σε εξαιρετικά σταθερή επίδοση, σχεδόν μόνιμα στα 60fps σε όλες πλην ελαχίστων σκηνών. Όταν τελικά προκύπτουν απώλειες, οι πτώσεις κάτω από τα 60fps δεν συνοδεύονται από σπασμένα frames και ο τίτλος διατηρεί την ακεραιότητα της εικόνας από την αρχή μέχρι το τέλος. Από τους τρεις τίτλους της συλλογής αυτής, το Drake’s Fortune αποδίδει καλύτερα. Η βελτίωση αυτή συνδυάζεται με αλλαγές και βελτιώσεις στην εμπειρία μάχης. Το dead zone έχει περιοριστεί, το ίδιο και το input latency, ενώ έχουν γίνει διακριτικές αλλαγές που επιτρέπουν στον Drake να στοχεύει πιο εύκολα με τα όπλα του. Επιπλέον, για όσους επιθυμούν πιο χαλαρωτική εμπειρία, το επίπεδο δυσκολίας Explorer χρησιμοποιεί και σύστημα soft lock, το οποίο ενεργοποιείται με το πάτημα του L2. Σε κάθε επίπεδο δυσκολίας πάντως τα headshots είναι πολύ πιο απολαυστικά τώρα.

Η λεπτομερής μας ανάλυσης του remaster του Uncharted εξετάζει τους πολλούς τρόπους κατά τους οποίους εξελίχθηκε το παιχνίδι. Οι αλλαγές είναι “χτυπητές” καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Ακόμη και οι κλίμακες ζημιάς φαίνεται να έχουν τροποποιηθεί. Κατά τη σκηνή με το jeep στο επίπεδο δυσκολίας Easy, παρατηρήσαμε ότι ο χαρακτήρας αντέχει περισσότερη ζημιά στο PS4. Αυτό αντισταθμίζεται από τη συμπερίληψη του νέου επιπέδου δυσκολίας “Brutal”, που διατίθεται μετά την ολοκλήρωση του παιχνιδιού στο επίπεδο “Crushing” το οποίο πλέον είναι διαθέσιμο από την αρχή. Αισθανόμαστε ότι κάθε πτυχή της εμπειρίας, από το gameplay μέχρι τα γραφικά, ζυγίστηκαν κατά το remastering αυτού του παιχνιδιού και αυτό οδήγησε σε πολύ καλύτερα αποτελέσματα.


Τα textures στο Drowned City δείχνουν πόσο σημαντική είναι η προσθήκη του anisotropic filtering. Σημειώστε και την προσθήκη νερού στις χαραμάδες - όμορφη λεπτομέρεια.

Ύστερα έχουμε και την ποιότητα της εικόνας, που λειτουργεί σε συνδυασμό με το frame rate και την απόκριση για να δημιουργήσει πιο ευχάριστη εμπειρία. Η διασκευή λειτουργεί σε 1080p με post-process anti-aliasing. Κατά την είσοδο σε νέα περιοχή η αυξημένη ανάλυσης επιτρέπει στον παίκτη να σαρώσει γρήγορα το περιβάλλον για πιθανούς στόχους. Συγκριτικά, το πρωτότυπο του PS3, τρέχει σε 1280 x 720 με 2x MSAA. Σε γενικές γραμμές το multi-sampling είναι γενικά η ανώτερη τεχνική anti-aliasing, αλλά εφόσον συνδυάζεται με χαμηλότερη ανάλυση, μειωμένο alpha coverage και αρκετό shader aliasing, προτιμούμε ξεκάθαρα τη λύση που προτιμήθηκε για το The Nathan Drake Collection.


Με το καλημέρα, βλέπουμε εκπληκτικό αριθμό βελτιώσεων στη σκηνή αυτή. Η αύξηση στη λεπτομέρεια τόσο των textures όσο και της γεωμετρία έχουν μεγάλο αντίκτυπο.

Άλλο ένα σημαντικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση εντοπίζεται στη χρήση anisotropic filtering. Στο PS3 το trilinear filtering έχει ως αποτέλεσμα έντονα θολά textures ακόμη και σε σχετικά ομαλές γωνίες. Υπάρχει η αίσθηση ότι σημαντικό μέρος της λεπτομέρειας του πρωτότυπου artwork χάθηκε στην πράξη. Με το άλμα όμως στο PS4, συναντούμε υψηλού επιπέδου anisotropic filtering, ίσως ακόμη και 16x. Τα textures είναι ευκρινή και καθαρά παρά τις πιο απότομες γωνίες, αφήνοντας το artwork να αναδειχθεί. Φυσικά υπάρχουν και οι κλασικές βελτιώσεις που βλέπουμε σε κάθε remaster και δεν υπήρχε καμία αμφιβολία για το αν η Bluepoint Games θα τις εφάρμοζε σωστά. Αυτό κάνει το συγκεκριμένο εγχείρημα τόσο πιο εντυπωσιακό από ένα τυπικό remaster είναι ο κόπος που επενδύθηκε σε όλα τα υπόλοιπα. Υλικά, φωτισμός και εφέ έχουν αναδομηθεί για τη νέα αυτή κυκλοφορία.


Το συγκεκριμένο τμήμα δείχνει τις βελτιώσεις των σκιάσεων που οφείλονται στο ambient occlusion. Συγκεκριμένα, παρατηρήστε τις διασταυρούμενες σκιές στα αριστερά του jeep.

Η πιο σημαντική από τις αλλαγές αυτές είναι τα texture maps. Μεγάλος αριθμός textures έχει αντικατασταθεί από εκδοχές υψηλότερης ποιότητας σε όλο το παιχνίδι. Η αντικατάσταση είναι συνήθως επικίνδυνη διαδικασία, μιας και μπορεί να αλλοιώσει το πρωτότυπο art design. Στην περίπτωση του Drake’s Fortune όμως λειτουργεί ευεργετικά σε κάθε περίπτωση. Αυτό που μας εκπλήσσει είναι πως, ανάλογης φροντίδας έτυχαν ακόμη και περιστασιακού ενδιαφέροντος αντικείμενα όπως βαρέλια, καλώδια, φυλλωσιές και πολλά άλλα. Είναι σαν οι artists να προσέγγισαν αυτό το project με μικροσκόπιο.


Στο τέλος της διαδρομής με το jeep, παρατηρήστε το τοπίο στο βάθος και στα δεξιά του Drake - είναι πιο περιποιημένο. Το motion blur ανά αντικείμενο κάνει πολύ καλό σε αυτήν τη σκηνή.

Αυτό ισχύει και στα textures των χαρακτήρων. Τα πρόσωπα μοιάζουν πλέον περισσότερο με τις εκδοχές που συναντήσαμε στους επόμενους τίτλους, με πιο ρεαλιστικό rendering του δέρματος, αποτέλεσμα που είναι συνδυασμός των βελτιωμένων textures αλλά και των καλύτερων shaders. Ωφελείται και ο ρουχισμός αφού τα υψηλότερης ανάλυσης textures προσδίδουν πιο φίνες λεπτομέρειες. Φυσικά όλα αυτά τα νέα assets λειτουργούν χάρη στο ταχύτερο textures streaming που καταφέρνει να αποφύγει το pop-in που συναντούσαμε στην πρωτότυπη έκδοση. Τα βελτιωμένα textures πηγαίνουν μαζί με μια ακόμη μεγάλη βελτίωση, το remodelling τοπίων, χαρακτήρων και αντικειμένων. Μεγάλο μέρος των assets δημιουργήθηκαν από την αρχή για την κυκλοφορία αυτή, λύνοντας έτσι κάποια προηγουμένως εμφανή προβλήματα. Οι βραχώδεις σχηματισμοί με εμφανή κοφτερά τελειώματα χάρη στα λιγότερα πολύγωνα, είναι πιο ομαλοί στο PS4. Οι αψίδες είναι πιο καμπυλωτές, τα αντικείμενα πιο λεπτομερή και η χλωρίδα ενισχυμένη σε κάθε περίπτωση. Τοπία που εξακολουθούν να αφήνουν καλή εντύπωση έμειναν ανέγγιχτα, αλλά πολλά από τα πιο άχαρα σημεία της πρώτης έκδοσης έχουν εξαλειφθεί πλήρως. Πρόκειται για δουλειά ανάλογη εκείνης που είδαμε στο “remaster” του Grand Theft Auto V.


Η αρχική αυτή περιοχή του παιχνιδιού δείχνει πόσο δραματικές μπορούν να είναι οι αλλαγές. Όλη η σκηνή έχει αναδομηθεί με υψηλότερης ποιότητας assets.

Έχουμε βέβαια αλλαγές στο φωτισμό και τις σκιάσεις. Το ηλιακό shadow map που χρησιμοποιείται στους εξωτερικού χώρους βελτιώνεται με άνοδο στη ανάλυση αλλά και στην ποιότητα του filtering. Ο ίδιος ο ήλιος έχει μετατοπιστεί σε συγκεκριμένες σκηνές με τη θέση των σκιών να διαφέρει κατά συνέπεια σε σχέση με το πρωτότυπο. Τα shadow maps είναι μάλιστα ορατά από μεγαλύτερη απόσταση στο PS4, μια κατάσταση που υπογραμμίζει τη γενικότερη βελτίωση του παιχνιδιού στην απεικόνιση λεπτομερειών σε μεγάλες αποστάσεις. Σε εσωτερικούς χώρους οι δυναμικές σκιές που χρησιμοποιούνται σε διάφορες σκηνές επιδεικνύουν πολύ καλύτερο filtering σε σχέση με το dithering που παρατηρούσαμε στο PS3. Πολλές από τις σκιές που βλέπουμε σε εσωτερικούς χώρους εμφανίζονται να είναι και υψηλότερης ανάλυσης. Περιέργως παρατηρήσαμε μια συγκεκριμένη περίπτωση κατά την οποία οι δυναμικές σκιές είχαν αφαιρεθεί. Στην αρχή του παιχνιδιού, μετά το άναμμα φωτιάς σε στοίβα από χαλάσματα, η έκδοση του PS3 έχει σκιές που τρεμοπαίζουν αναλόγως. Στο PS4 δεν υφίσταται κάτι τέτοιο.


Και οι δύο εκδόσεις πάσχουν από τεχνουργήματα συμπίεσης στα pre-rendered sequences αλλά η ποιότητα εικόνας και το frame rate είναι ξεκάθαρα καλύτερα στο PS4.

Και η σκίαση των χαρακτήρων έχει βελτιωθεί με περισσότερο φυσικό φωτισμό, ειδικά μάλιστα σε εσωτερικούς χώρους. Στην πρωτότυπη έκδοση είχαμε αριθμό από υποφωτισμένες σκηνές στις οποίες οι χαρακτήρες έδειχναν να έχουν κηρώδες δέρμα με υπερβολικά specular highlights που έχουν διορθωθεί στη νέα έκδοση. Η νέα έκδοση χρησιμοποιεί και ambient occlusion δίνοντας έτσι καλύτερη αίσθηση του βάθους στα τοπία. Και κάπως έτσι φτάνουμε στη χλωρίδα, ένα βασικό στοιχείο που παίζει σημαντικό ρόλο σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Το γρασίδι είναι ρεαλιστικότερα φωτισμένο και εμφανίζεται πιο πυκνό, ενώ πολλά μοντέλα δέντρων έχουν ανανεωθεί και χρησιμοποιούν περισσότερο πολύγωνα, καταλήγοντας να δείχνουν πιο ομαλά. Το ενδιαφέρον στο Drake’s Fortune είναι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί γενικά το γρασίδι. Αντί να χρησιμοποιούνται τα κλασικά alpha textures, κάθε φύλλο είναι μεμονωμένα σχεδιασμένο και όλα μαζί τοποθετούνται ομαδικά στο χώρο. Αυτό επιτρέπει στον Drake να αλληλεπιδρά περισσότερο με μεμονωμένα φύλλα καθώς τρέχει μέσα στο επίπεδο. Είναι μια τεχνική που είχαμε δει και στο Metal Gear Solid 3: Snake Eater.


Στην είσοδο σε αυτήν την περιοχή, παρατηρήστε την αλλαγή στην τοποθέτηση του shadow map, που οδηγεί σε πιο δραματικό φωτισμό. Η αυξημένη πυκνότητα της χλωρίδας είναι κάτι ακόμη που ξεχωρίζει εδώ.

Και τα εφέ παρουσιάζονται βελτιωμένα. Οι εκρήξεις τροποποιήθηκαν και δεν μοιάζουν με εκρήξεις… ”γρκέιπφρουτ” όπως στο πρωτότυπο, ενώ τα εφέ καπνού λειτουργούν σε υψηλότερη ανάλυση. Το πρωτότυπο χρησιμοποιούσε εφέ alpha χαμηλότερης ανάλυσης που συχνά οδηγούσαν σε έντονο φαινόμενο κλίμακας στα άκρα ορισμένων αντικειμένων. Βέβαια τώρα οι σκιές σε σύννεφα καπνού είναι λιγότερο ορατές λόγω της αλλαγής αυτής, αλλά οι άλλες παρεμβάσεις είναι σχεδόν οικουμενικά ευεργετικές.

Η ανάλυσή μας για το frame rate φέρνει αντιμέτωπη την έκδοση του PS4 με εκείνη του PS3. Οι ευαίσθητοι στο screen tear ας προσέξουν όσο βλέπουν τον πρωτότυπο τίτλο.

Η Bluepoint χειρίζεται πολύ καλά τα του motion blur. Στο πρωτότυπο Uncharted είχαμε camera motion blur που χρησιμοποιούσε την GPU. Ήταν εφέ εξαιρετικά χαμηλής ανάλυσης και λειτουργούσε μόνο από μια ταχύτητα μετακίνησης της κάμερας και πάνω. Η νέα έκδοση χρησιμοποιεί το υψηλότερης ποιότητας motion blur ανά αντικείμενο, που είδαμε στο Uncharted  2. Αυτό σημαίνει ότι ωφελούνται χαρακτήρες, κίνηση της κάμερας και, σε ορισμένες περιπτώσεις, τοπία. Φυσικά αυτό μπορεί να απενεργοποιηθεί στις επιλογές του παιχνιδιού αν προτιμάτε. Κάναμε και μερικές δοκιμές για να δούμε αν το motion blur επηρεάζει κάπως την επίδοση. Στην περίπτωση του Drake’s Fortune, δεν έχει επίπτωση. Στα ελάχιστα τμήματα που παρατηρήσαμε κόστος σε επίδοση, είχαμε τα ίδια ακριβώς αποτελέσματα είτε ήταν ενεργό το motion blur είτε όχι. Κατά πόσο αυτό ισχύει και στους άλλους δύο τίτλους, είναι κάτι που μένει να διαπιστώσουμε.


Alpha effects, όπως σύννεφα σκόνης, είναι λιγότερο πυκνά στο PS4, με φυσικότερη τελικά εμφάνιση την οποία και προτιμούμε.

Η αφήγηση παίζει σημαντικό ρόλο στη σειρά αυτή και οι περισσότερες από τις σχετικές σκηνές παρουσιάζονται ως pre-rendered video. Τα πρωτότυπα αρχεία video ταίριαζαν με την ανάλυση και το frame rate του ίδιου του παιχνιδιού, αλλά τα τεχνουργήματα που δημιουργούσε η συμπίεση χαλούσαν κάπως το τελικό αποτέλεσμα. Στη συλλογή του PS4 η Bluepoint έπρεπε να χωρέσει pre-rendered cut-scenes από τρία διαφορετικά παιχνίδι σε δίσκο με χωρητικότητα 50GB. Δεδομένου αυτού, είναι γεγονός ότι τα cut-scenes τρέχουν σε 1080p60, αλλά οι περιορισμοί που δημιουργεί ο διαθέσιμος χώρος είναι σημαντικοί. Στην αρχή η μέθοδος συμπίεσης που επελέγει δίνει καλά αποτελέσματα με λιγότερα προβλήματα σε σχέση με την πρωτότυπη έκδοση. Καθώς όμως φτάνουμε σε πιο σκοτεινές σκηνές, συναντάμε macroblocking. Η ποιότητα του video είναι ξεκάθαρα χειρότερη σε σχέση με το The Last Of Us Remastered, αλλά παραμένει βελτιωμένη σε σχέση με την πρώτη έκδοση. Δεν χάθηκε και ο κόσμος, δεδομένων των τεχνικών περιορισμών, αλλά εξακολουθεί να πρόκειται για ελαφρά απογοήτευση.


Η εξάλειψη του περιστασιακού texture pop-in του PS3 είναι καλοδεχούμενη αλλαγή.

Τα assets των cut-scenes έχουν αναβαθμιστεί ώστε να ταιριάζουν με εκείνα που συναντούμε στο παιχνίδι, άρα δεν έχουμε να κάνουμε με απλά καλύτερη ποιότητα video. Στις σκηνές αυτές προστίθενται μεταβάσεις dip to black, δημιουργώντας έτσι την εντύπωση ότι η μετάβαση από cut-scene σε gameplay είναι πιο ομαλή. Η διαφορά δεν είναι μεγάλη αλλά βοηθά στη δημιουργία της αίσθησης ότι έχει αποδοθεί προσοχή στη λεπτομέρεια. Σημαντικά βελτιωμένοι είναι και οι χρόνοι φόρτωσης στο πέρασμα από το βασικό μενού στο gameplay.

Θα ακολουθήσουν εις βάθος αναλύσεις τόσο για το Among Thieves όσο και για το Drake’s Deception. Στο μεταξύ όμως ορίστε η πρώτη μας ματιά στις επιδόσεις και των τριών παιχνιδιών.

Uncharted: Drake's Fortune - Η ετυμηγορία του Digital Foundry

Συνολικά το Drake’s Fortune δείχνει όπως θα θέλαμε να είναι από την αρχή. Οι πρώτες μέρες της ανάπτυξης για PlayStation 3 ήταν δύσκολες για όλους, ακόμη και για την εξαιρετικά ταλαντούχο Naughty Dog, και αυτό το remaster βελτιώνει και διορθώνει πολλούς από τους συμβιβασμούς που έκανε η ομάδα ανάπτυξης στο πρώτο της project για το PS3. Εξομαλύνοντας θέματα επίδοσης, βελτιώνοντας την απόκριση του χειρισμού και ενσωματώνοντας αλλαγές που βασίστηκαν στη συσσωρευμένη γνώση από τα sequels, το Drake’s Fortune είναι πολύ ευχάριστο, ακόμη και εν έτη 2015. Οι μεταγενέστεροι τίτλοι έγιναν κοσμοπολίτικες περιπέτειες, αλλά υπάρχει κάτι οικείο στο να περνά κανείς το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού σε ένα και μόνο μυστηριώδες νησί. Το Drake’s Fortune έχει μερικά άχαρα σημεία φυσικά, όπως είναι οι περιορισμοί στο animation blending και μερικές απογοητευτικές σεκάνς, αλλά εξακολουθεί να φαίνεται φρέσκο.


Η σκηνή με το jeep είναι χαρακτηριστικά αποκαλυπτική. Εδώ μπορούμε να δούμε τις τεράστιες βελτιώσεις στη γεωμετρία του γκρεμού αλλά και στα textures.

Αν σκοπεύετε να αγοράσετε το The Nathan Drake Collection και εξακολουθείτε να έχετε αντίτυπο της έκδοσης για PS3, προτείνουμε να φορτώσετε την τελευταία και να δείτε μόνοι σας τη διαφορά. Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό, αλλά ένα πέρασμα από την πρώτη έκδοση θα βοηθήσει τους παίκτες να εκτιμήσουν καλύτερα τις βελτιώσεις που συναντούμε στο remaster. Η ενασχόληση με τη νέα έκδοση ύστερα από ένα πέρασμα από την παλιά φαντάζει ανάσα δροσιάς. Με το πρώτο κεφάλαιο, το The Nathan Drake Collection αποδίδει. Είναι πραγματικά ένα από τα καλύτερα remasters που έχουμε δει μέχρι σήμερα.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bluepoint Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Solidarity
    • Δεν περιμενα τοσο δραματικες αλλαγες στο πρωτο παιχνιδι! Πολυ καλη δουλεια. Μ' αυτα και μ'αυτα θα μου βαλετε ιδεες να το αγορασω , κι ας το ειχα στο ps3.Μαλλον ομως οχι full price.

    • Dyolf
    • Μόνο το Drake's Fortune έχω δει από το πακέτο προς το παρόν, οι βελτιώσεις είναι αρκετές όντως αλλά αξίζει μόνο και μόνο για τα 60fps και την μεγαλύτερη ανάλυση. Μαζί με το πρώτο Gears of War, τα Uncharted είναι μάλλον τα μοναδικά third person που δεν βαριέμαι πότε για επανάληψη (άντε και το Spec ops: The Line).

    • StelikosV
    • Παιδια καλησπερα!Το απεκτησα σημερα το παιχνιδι!ΕΙναι καταπληκτικο ειλικρινα!Μιλαμε για μεγαλη διαφορα στα γραφικα του παιχνιδιου!Ποιο ζωντανο!

*