Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Θα κυκλοφορήσει η Blizzard τίτλο Battle Royale;

*
Πόσο πιθανό είναι να ασχοληθεί η Blizzard με έναν τίτλο Battle Royale; Ο Σταύρος Βέργος καταγράφει και αναλύει την κατάσταση!

Survival. Shooter. Multiplayer. Τα τρία χαρακτηριστικά που στις μέρες μας κυριαρχούν στα video games. Το ένα τρίτο των PC gamers παίζει αυτήν τη στιγμή έναν τίτλο Battle Royale, με το συγκεκριμένο είδος να κυριαρχεί επίσης στις κονσόλες ενώ σταδιακά κάνει την εμφάνισή του και στα κινητά. Δεν μιλάμε απλά για το genre που κατέχει τη μερίδα του λέοντας στην αγορά. Το είδος των Battle Royale αποτελεί ένα διαπολιτισμικό φαινόμενο στα video games που κάτι παρόμοιο δεν έχουμε δει από την εμφάνιση του World of Warcraft και του Minecraft. Hardcore gamers και πρωτάρηδες, γυναίκες και άντρες απ' όλες τις γωνιές του πλανήτη και ανεξαρτήτως ηλικίας, οι fans των Βattle Royale αφιερώνουν εκατοντάδες ώρες παίζοντας τα παιχνίδια αλλά επίσης εξασφαλίζουν και εκατομμύρια views σε YouTube και Twitch. Η ζήτηση της αγοράς είναι τόσο μεγάλη και το είδος τόσο δημοφιλές που πλέον καμιά εταιρεία παραγωγής δεν θέλει να μείνει έξω από το χορό. Αποτέλεσμα, νέοι τίτλοι Battle Royale ξεφυτρώνουν κάθε μήνα σαν τα μανιτάρια.
 
Μετά το PUBG και το Fortnite όλες οι εταιρείες παραγωγής προσπαθούν να αποκτήσουν μερίδιο στην αγορά, είτε με νέο τίτλο είτε με συγκεκριμένο mode στα παιχνίδια τους. Το επόμενο Call of Duty θα έχει Battle Royale mode, το Battlefield V θα έχει Battle Royale mode, ακόμη και το Red Dead Redemption 2 ακούγεται πως θα έχει Battle Royale. Το ερώτημα είναι τι θα κάνει η εταιρεία που πάντα χώνεται σε οποιοδήποτε είδος online multiplayer γίνεται δημοφιλές. Θα μπει στο χορό των Battle Royale η Blizzard;

Η Blizzard είναι μια εταιρία που πάντα χώνεται στα πιο δημοφιλή είδη των ημερών, ειδικά αν περιλαμβάνουν online περιεχόμενο.

Και γιατί αναρωτιόμαστε για τη συγκεκριμένη εταιρεία; Γιατί η Blizzard είναι η εταιρεία που έχει μάθει, περισσότερο ίσως από οποιοδήποτε άλλη στη βιομηχανία, να κάνει καλά ένα πράγμα: να ετοιμάζει τίτλους που καταλήγουν να κυριαρχούν στο είδος τους. Το StarCraft είναι αδιαμφισβήτητα το μεγαλύτερο RTS εδώ και δεκαετίες. Το World of Warcraft καταδυναστεύει το είδος των MMO εδώ και χρόνια. Μάλιστα στις δύο παραπάνω περιπτώσεις, οι τίτλοι της Blizzard κυριαρχούν επί τόσα χρόνια και τόσο κραταιά στην αντίστοιχη αγορά, που μπορούμε να τους καταλογίσουμε πως φέρουν εν μέρει ευθύνη που τα συγκεκριμένα είδη βρίσκονται στις μέρες μας σε παρακμή. Είναι εύκολο για κάποιον να εξυψώσει τα παιχνίδια της Blizzard. Γενικότερα μιλάμε για μια εταιρεία που είναι τελειομανής, που οι τίτλοι της κυκλοφορούν όταν και μόνο είναι έτοιμοι, ποτέ πιο νωρίς, με σκοπό κάθε κυκλοφορία να αλλάξει το status quo της βιομηχανίας. Υπάρχει όμως μια λεπτομέρεια που πρέπει να υπογραμμιστεί. Μια λεπτομέρεια που δεν αφαιρεί από την αξία των καταπληκτικών της παιχνιδιών αλλά πρέπει πάντα να θυμόμαστε. Οι τίτλοι της Blizzard πρωτοπορούν συστηματικά στα είδη στα οποία ανήκουν. Η ίδια η Blizzard δεν πρωτοπορεί ποτέ δημιουργώντας νέα είδη.
 
Πριν από το StarCraft υπήρχαν και άλλα RTS. Το World of Warcraft δεν ήταν το πρώτο MMORPG. Το Hearthstone σίγουρα δεν ήταν το πρώτο digital CCG και ακόμη πιο σίγουρα το Heroes of the Storm δεν ήταν το πρώτο MOBA. Ακόμη και το πιο πρόσφατο IP της εταιρείας, το Overwatch, έχει χτιστεί στα θεμέλια που έθεσε η σειρά Team Fortress. Ίσως θα μπορούσαμε να συζητήσουμε κατά πόσο το Diablo ήταν το πρώτο Action RPG με στοιχεία hack and slash αλλά και πάλι το Diablo δεν είναι ένας τίτλος γέννημα-θρέμμα της Blizzard. Είναι παιδί της Condor Games, που εξαγοράστηκε από την Blizzard και μετονομάστηκε σε Blizzard North. Βασικό μας στοιχείο είναι πως οι παραπάνω τίτλοι (εκτός ενός που θα αναλύσουμε αργότερα) κυκλοφόρησαν την κατάλληλη στιγμή. Μπορεί να μην ήταν οι πρώτοι του είδους τους αλλά ήταν από τους πρώτους. Και από τους πρώτους καλούς στο είδος τους, με την κυκλοφορία τους να συνδυάζεται με τον ερχομό μιας παλίρροιας, όταν κάθε είδος ξεκινούσε τον κύκλο του ως το πιο δημοφιλές στη βιομηχανία.


Τα παιχνίδια Battle Royale είναι αυτή n τη στιγμή οι πιο δημοφιλείς τίτλοι στην αγορά.

Σε ένα τέτοιο σημείο καμπής βρισκόμαστε και τώρα όσον αφορά στο είδος των Battle Royale και απ' ό,τι φαίνεται στην Blizzard το έχουν πάρει χαμπάρι. Ο Jeff Kaplan, Lead Designer του Overwatch, σχολίασε πρόσφατα πως εκείνος και η ομάδα του πειραματίστηκαν πολλές ώρες για το πώς θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα Battle Royale mode στο Overwatch. Ουσιαστική λύση δεν βρέθηκε. Για εκείνον, ένα Battle Royale με θεματική από το Overwatch θα έπρεπε να είναι ένας νέος τίτλος και όχι mode του παιχνιδιού. Και αυτή η δήλωση μπορεί να μην αποτελεί επίσημη ανακοίνωση για τίποτα, εκτός απ' ότι ένα πιθανό Battle Royale της Blizzard μάλλον δεν θα είναι mode στο Overwatch, αλλά φαίνεται πως στην εταιρεία κάτι τρέχει.
 
Ένας stand alone τίτλος Battle Royale, φτιαγμένος εξ ολοκλήρου από την αρχή, θα κόστιζε στην Blizzard κάτι που αυτήν τη στιγμή δεν έχει. Χρόνο. Η εταιρεία μπορεί να καυχιέται πως τα παιχνίδια της βγαίνουν αν και όταν είναι έτοιμα, αλλά αυτό της έχει κοστίσει στο παρελθόν καθώς οι κυκλοφορίες της συχνά είναι αργοπορημένες και με μεγάλη χρονική απόσταση μεταξύ τους. Αν ξεκινήσει η Blizzard αυτόν το καιρό να αναπτύσσει τίτλο Battle Royale, το πιο πιθανό είναι πως ο τίτλος θα φτάσει στο battle.net μέσα στο 2020. Και το 2020 η Blizzard κινδυνεύει να χάσει το τρένο των Battle Royale. Και την έχει ξαναπατήσει με τον ίδιο τρόπο η Blizzard στην περίπτωση του Heroes of the Storm. Πρώτα έμπλεξε νομικά με τη Valve για την ονομασία "DOTA", μετά ξεκίνησε το MOBA της ως mod του StarCraft 2, στη συνέχεια αποφάσισε να το κάνει stand alone και κατέληξε να κυκλοφορήσει το Heroes of the Storm το 2015, ενώ ο τίτλος είχε ανακοινωθεί στην BlizzCon του 2010. Η εταιρεία έβλεπε την ανοδική πορεία των MOBA αλλά η αντίδρασή της ήταν παρόμοια με 90χρονου που ήρθε η σειρά του στο ΙΚΑ [σ.α.: Δεν έχει δει 90χρονο στο ΙΚΑ.]. Το αποτέλεσμα είναι πως τη στιγμή που τα MOBA ξεκινούσαν να απογειώνονται (γύρω στο 2012), η Blizzard δεν είχε έτοιμη τη δική της πρόταση στην αγορά. Σε καμιά περίπτωση το HotS δεν είναι κακό MOBA, αλλά, εν αντιθέσει με τους υπόλοιπους τίτλους της Blizzard, δεν είναι ο κορυφαίος τίτλος του είδους του. Και ακόμα και αν το 2018 το Heroes of the Storm είναι στην κορυφαία τριάδα των MOBA μαζί με το League of Legends και το DOTA 2, η καθυστέρηση της κυκλοφορίας του δεν το άφησε ποτέ να απογειωθεί. Ισχύει πλέον το «το γοργόν και χάριν έχειν» για την Blizzard και τώρα που τα Battle Royale είναι το νέο trend της αγοράς, πρέπει δράσει με ταχύτητα.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • ZazzyJr13
    • Ωραία τα λες, πριν ανοίξω το άρθρο το πρώτο που σκέφτηκα ήταν mode του Overwatch αλλά μας ανέλυσες γιατί δεν θα γίνει κάτι τέτοιο. Η Blizzard έχει μεταπτυχιακό στο πως να βγάζει φράγκα και με πολύ ποιοτικές δουλειές βέβαια. Μακάρι να μπει στο χορό ειδικά με το καρτουνιστικο ύφος της. Οι μεγάλοι το συνηθίσαμε και το αγαπήσαμε και οι μικροί θα είναι πιο εύκολο να εισέλθουν στον όποιο κόσμο δημιουργήσουν. Εγώ πάλι θα ήθελα να κάνουν και ένα παιχνίδι Blizzard team racing.

      • Kalamitis
      • Για racing λίγο δύσκολο το βλέπω. Δεν είναι ένα είδος που αυτή τη στιγμή φαίνεται να έχει προτεραιότητα για να ασχοληθούν οι εταιρείες που δεν είναι ήδη μέσα στο χορό.

        Αν σου αρέσουν τα retro games και είσαι fan της Blizzard μπορείς να δοκιμάσεις το Rock 'n Roll Racing, έναν από τους πρώτους τίτλους της εταιρείας και το μοναδικό τους racing. Είναι διαθέσιμο δωρεάν στο battle.net.

    • Efkar
    • Η Hi-Rez studios βέβαια χει το Paladins που είναι κλώνος του overwatch, και έχει φτιάξει το Realm Royale που όταν το πρωτοείδα είχα την εντύπωση ότι είναι κάποιο mode του Paladins, τόσο πολύ μοιάζουνε μεταξύ τους στα γραφικά. Τελικά κατάλαβα ότι είναι ξεχωριστό παιχνίδι και διαφοροποιείται απο τα άλλα battle royale επειδή διαλέγεις τι class θες να είσαι (warrior, mage, κλπ) με τα ανάλογα abilities.
      Ίσως να κάνει κάτι αντίστοιχο με γραφικά overwatch, με ανάλογες κλάσεις,abilities, κλπ.

      • Kalamitis
      • Συμφωνώ. Είναι πολύ πιθανόν ένα Battle Royale της Blizzard να μοιάζει με το Realm Royale σε μερικούς μηχανισμούς.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!