Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

«Η μεγαλύτερη επένδυση όλων των εποχών στο Game Pass εντός του 2025», υποστηρίζει ο επικεφαλής του ID@Xbox

*
Ο Chris Charla, επικεφαλής του τμήματος ID@Xbox της Microsoft, κλήθηκε να μιλήσει για την τρέχουσα κατάσταση του Game Pass και τα σχόλια των προγραμματιστών. Σε συνέντευξή του στο Eurogamer, ο Charla δήλωσε ότι η Microsoft συνεργάστηκε με περισσότερους από 50 προγραμματιστές το 2024 για τις αρχικές συμφωνίες σχετικά με το Game Pass. Πρόσθεσε ότι το 2025 θα αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη επένδυση του ID@Xbox στο Game Pass μέχρι στιγμής.

Ο Charla σημείωσε: «Παραμένουμε προσηλωμένοι στο να προσφέρουμε έναν συναρπαστικό και ποικίλο κατάλογο παιχνιδιών».


Επίσης, ανέφερε ότι οι περισσότεροι προγραμματιστές που έχουν συνεργαστεί με το ID@Xbox για το Game Pass έχουν εκφράσει στη συνέχεια ενδιαφέρον να προσθέσουν επιπλέον τίτλους στην πλατφόρμα.

Σύμφωνα με τον Charla, «Ως αποτέλεσμα, έχουμε υπογράψει συμφωνίες με περισσότερους από 150 συνεργάτες για την επέκταση του καταλόγου. Συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με εκατοντάδες συνεργάτες κάθε χρόνο για να εξετάζουμε τους επερχόμενους τίτλους».

Όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο η Microsoft εντοπίζει παιχνίδια για το Game Pass μέσω του ID@Xbox, ο Charla εξήγησε ότι οι πηγές ποικίλλουν. Η διαδικασία μπορεί να περιλαμβάνει συναντήσεις με προγραμματιστές σε συνέδρια, λήψη άμεσων μηνυμάτων, συστάσεις από το χώρο εργασίας, καθώς και προτάσεις από φίλους και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ευρύτερη κοινότητα προγραμματιστών.

Ωστόσο, ο Charla δεν αναφέρθηκε στις πρόσφατες παρατηρήσεις διαφόρων προσωπικοτήτων του κλάδου σχετικά με τις πιθανές αρνητικές επιπτώσεις του Game Pass στον τομέα των παιχνιδιών. Για παράδειγμα, ο συνιδρυτής της Arkane, Ralph Colantonio, χαρακτήρισε το Game Pass ως «μη βιώσιμο», ενώ ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής του PlayStation, Shawn Layden, ισχυρίστηκε ότι οι υπηρεσίες συνδρομής θα μπορούσαν να οδηγήσουν τους προγραμματιστές να γίνουν «σκλάβοι των μισθών».

Ο Pete Hines, πρώην διευθυντής της Bethesda, υπογράμμισε ότι τέτοιες υπηρεσίες ενδέχεται να δημιουργήσουν προβλήματα στον κλάδο. Ομοίως, ο Strauss Zelnick της Take-Two αμφισβήτησε την οικονομική λογική της προσθήκης νέων τίτλων στο Game Pass, ενώ η πρώην διευθύντρια της Xbox, Shannon Loftis, ανέφερε ότι το Game Pass ενδέχεται να επηρεάσει τα έσοδα από τις λιανικές πωλήσεις.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • sdragon
    • Είναι πράγματα τα οποία γνωρίζουμε. Και οι συνεχείς αλλαγές στρατηγικής της MS για να τονωθούν οι αριθμοί του GP, το επιβεβαιώνουν. Και στην τελική αν όντως ήταν βιώσιμο και κερδοφόρο, όλοι θα το έκαναν. Δείτε το παράδειγμα της Ubisoft.

*