Ο Charla σημείωσε: «Παραμένουμε προσηλωμένοι στο να προσφέρουμε έναν συναρπαστικό και ποικίλο κατάλογο παιχνιδιών».
Επίσης, ανέφερε ότι οι περισσότεροι προγραμματιστές που έχουν συνεργαστεί με το ID@Xbox για το Game Pass έχουν εκφράσει στη συνέχεια ενδιαφέρον να προσθέσουν επιπλέον τίτλους στην πλατφόρμα.
Σύμφωνα με τον Charla, «Ως αποτέλεσμα, έχουμε υπογράψει συμφωνίες με περισσότερους από 150 συνεργάτες για την επέκταση του καταλόγου. Συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με εκατοντάδες συνεργάτες κάθε χρόνο για να εξετάζουμε τους επερχόμενους τίτλους».
Όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο η Microsoft εντοπίζει παιχνίδια για το Game Pass μέσω του ID@Xbox, ο Charla εξήγησε ότι οι πηγές ποικίλλουν. Η διαδικασία μπορεί να περιλαμβάνει συναντήσεις με προγραμματιστές σε συνέδρια, λήψη άμεσων μηνυμάτων, συστάσεις από το χώρο εργασίας, καθώς και προτάσεις από φίλους και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ευρύτερη κοινότητα προγραμματιστών.
Ωστόσο, ο Charla δεν αναφέρθηκε στις πρόσφατες παρατηρήσεις διαφόρων προσωπικοτήτων του κλάδου σχετικά με τις πιθανές αρνητικές επιπτώσεις του Game Pass στον τομέα των παιχνιδιών. Για παράδειγμα, ο συνιδρυτής της Arkane, Ralph Colantonio, χαρακτήρισε το Game Pass ως «μη βιώσιμο», ενώ ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής του PlayStation, Shawn Layden, ισχυρίστηκε ότι οι υπηρεσίες συνδρομής θα μπορούσαν να οδηγήσουν τους προγραμματιστές να γίνουν «σκλάβοι των μισθών».
Ο Pete Hines, πρώην διευθυντής της Bethesda, υπογράμμισε ότι τέτοιες υπηρεσίες ενδέχεται να δημιουργήσουν προβλήματα στον κλάδο. Ομοίως, ο Strauss Zelnick της Take-Two αμφισβήτησε την οικονομική λογική της προσθήκης νέων τίτλων στο Game Pass, ενώ η πρώην διευθύντρια της Xbox, Shannon Loftis, ανέφερε ότι το Game Pass ενδέχεται να επηρεάσει τα έσοδα από τις λιανικές πωλήσεις.



Είναι πράγματα τα οποία γνωρίζουμε. Και οι συνεχείς αλλαγές στρατηγικής της MS για να τονωθούν οι αριθμοί του GP, το επιβεβαιώνουν. Και στην τελική αν όντως ήταν βιώσιμο και κερδοφόρο, όλοι θα το έκαναν. Δείτε το παράδειγμα της Ubisoft.