Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

GfK Hellas: Πωλήσεις games Σεπτέμβριος 2017

*
Ο Σεπτέμβριος είναι ο πρώτος "δυνατός" μήνας κάθε σεζόν για την αγορά και των videogames και οι αρκετές κυκλοφορίες που είχαμε ανακάτεψαν κάπως την τράπουλα. Όπως αναμενόταν, τα ποδοσφαιρικά games έπαιξαν πάλι πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ και το NBA 2K κατάφερε να πλασαριστεί ψηλά με τη φετινή του έκδοση. Πάμε να δούμε τι καταγράφει η GfK Hellas στο παρακάτω Top 10 για τον μήνα Σεπτέμβριο.



1. FIFA 18 (PS4)
2. PES 2018 Premium Edition (PS4)
3. NBA 2K18 (PS4)
4. PES 2018 Premium Edition (PS3)
5. Crash Bandicoot N.Sane Trilogy (PS4)
6. Uncharted: The Lost Legacy (PS4)
7. Grand Theft Auto V (PS4)
8. PES 2018 Legendary Edition (PS4)
9. Destiny 2 (PS4)
10. Minecraft PS4 Edition (PS4)


Σχόλια
- Τα φετινά αθλητικά games κατέλαβαν με τη μία τις πρώτες θέσεις του πίνακα των πωλήσεων. Μάλιστα, είναι ενδεικτικό ότι με τη μία κατάφεραν να εκτοπίσουν όλα τα περσινά παιχνίδια της ίδιας κατηγορίας.
- Το FIFA 18 έπιασε την κορυφή, ωστόσο εξαιρετικά τα πήγαν συνολικά τα PES σε όλες τις εκδόσεις και όλα τα PlayStation formats.
- Tο Uncharted: The Lost Legacy διατηρήθηκε στη δεκάδα, αν και σημείωσε πτώση αρκετών θέσεων
- Το Crash Bandicoot N.Sane Trilogy διατηρείτει για άλλον ένα μήνα στη δεκάδα.
- Το Grand Theft Auto V στην έκδοση για το PS4 παραμένει στη δεκάδα, διατηρώντας μάλιστα και μια σχετικά καλή θέση.

Σχετικά με την GfK Hellas
H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • stefstef
    • Δεν ειναι δυνατον καθε φορα να καταλαμβανουν τις 4-5 πρωτες θεσεις τα ποδοσφαιρακια!

      • mysterious
      • Κι όμως φίλε μια χαρά γίνεται...το value for money που έχουν είναι στον θεό.Ατελείωτα local and multiplayer ματσάκια,εγγυημένη απόλαυση όλο τον χρόνο και όχι μόνο.

    • clapiotis
    • Κάτι δεν πάει καλά με τη λίστα. Δεν θέλω να στεναχωρήσω κανέναν αλλά κάθε μήνα είναι τα ίδια παιχνίδια από τις ίδιες κονσόλες.

*