Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Gods & Monsters: Συνέντευξη με τον Creative Director Jonathan Dumont

*
Στο πλαίσιο της E3 2019, το Enternity ήταν το μοναδικό ελληνικό Μέσο που μίλησε με τον Jonathan Dumont, τον Creative Director του Gods & Monsters που εμπλέκει την ελληνική μυθολογία και ένα setting που θυμίζει Zelda. Λόγω διαφόρων συνθηκών που εμφανίστηκαν την ώρα της συνάντησής μας, η συνέντευξη δεν μπόρεσε να κινηματογραφηθεί και ως εκ τούτου δεν υπάρχουν και σχετικές φωτογραφίες. H φωτογραφία έχει παρθεί από τη συνέντευξη του στελέχους της εταιρείας σε ξένο κανάλι του YouTube κατά τη διάρκεια της έκθεσης.



Enternity: Κρίνοντας από το timing της ανακοίνωσης, μπορούμε να εικάσουμε πως η ανάπτυξη του Gods & Monsters ξεκίνησε όταν το Assassin’s Creed Odyssey ήταν σε full production mode. Είναι σωστή η σκέψη μας;
Jonathan Dumont: Ναι, ξεκινήσαμε να σκεφτόμαστε το παιχνίδι όσο αναπτυσσόταν το Assassin’s Creed Odyssey. To καλό με το Assassin’s Creed Odyssey ήταν ότι κάναμε ενδελεχή έρευνα 3 χρόνια για την ιστορία. Και όταν μελετάς την ελληνική ιστορία, η μυθολογία έρχεται στο προσκήνιο ιδιαίτερα γρήγορα. Χρησιμοποιήσαμε όσα στοιχεία θέλαμε για το Assassin’s Creed Odyssey, αλλά δημιουργήθηκε μια απορία τι θα μπορούσαμε να κάνουμε με τα τέρατα, τους Θεούς, τους μύθους. Και έτσι γεννήθηκε η ιδέα για ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι, που απευθύνεται σε ένα διαφορετικό κοινό, με άλλο art style και με σκοπό να μεταφέρουμε όλη τη σχετική πληροφορία για την ελληνική μυθολογία. Έτσι, στο τέλος της παραγωγής του Assassin’s Creed Odyssey, ένα μικρό μέρος των ομάδων άρχισε να δουλεύει στο design του παιχνιδιού και πλέον, όλο το team εργάζεται πάνω στο Gods & Monsters.

E: Λίγο πριν την συνέντευξη Τύπου της Ubisoft, υπήρξε μια διαρροή ότι θα παρουσιαστεί ένα παιχνίδι που θα χρησιμοποιεί την ελληνική μυθολογία και θα έχει στοιχεία gameplay που θα θυμίζουν Zelda. Πόσο κοντά είμαστε τελικά σε αυτό;
J.D.: Θα έλεγα ότι δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Το παιχνίδι είναι ξεχωριστό. Ειδικά σε επίπεδο storytelling είναι εντελώς διαφορετικό, μακριά από αυτό που ακούστηκε. Πρόκειται για μια ιστορία που θα μεταφέρεται μέσω εξιστόρησης. Από πλευράς gameplay έχουμε κάτι διαφορετικό, τόσο από το Assassin’s Creed Odyssey, όσο και από τα παιχνίδια της σειράς The Legend of Zelda. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι συνδυάζει στοιχεία και των δύο με ένα μοναδικό τρόπο, πάντως. Υπάρχει climbing, διπλά άλματα, gliding, ωστόσο θέλαμε να έχει ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό, οπότε θα υπάρχει το ability system του Assassin’s Creed Odyssey με κάποιες δυνάμεις των θεών. Υπάρχουν οι θεοί από την ελληνική μυθολογία, ο παίκτης θα ταξιδέψει και στον Άδη για κάποιες αποστολές, ενώ υπάρχουν και αρκετές επιλογές για customization στον χαρακτήρα.



E: Θα μπορούσατε να διαχειριστείτε την παραγωγή ως ένα Assassin’s Creed spin-off. Μοιράζεται, άλλωστε, αρκετά στοιχεία με ένα Assassin’s Creed game, είναι open world και δεν φαίνεται να προσεγγίζει τη λογική τίτλων όπως το Assassin’s Creed Chronicles. Τι σας οδήγησε στο να καταλήξετε σε μια τέτοια προσέγγιση;
J.D.: Δεν θα μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό. Σχετίζεται με το Assassin’s Creed, ωστόσο θέλαμε να εστιάσουμε στη μυθολογία και να δώσουμε ένα ξεχωριστό art style, να έχει εντελώς διαφορετικό gameplay και έναν εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα. Νομίζω ότι η ιστορία στο Assassin’s Creed Odyssey ξετυλίχθηκε αρκετά με οποιονδήποτε και από τους δύο ήρωες και αν διάλεγε ο παίκτης. Θέλαμε να φύγουμε μακριά από αυτό. Το αποτέλεσμα που είχαμε στην αρχή ήταν ξεχωριστό, οπότε θελήσαμε να δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό game. Κάτι εκτός της σειράς Assassin’s Creed.

Ε: Η Ubisoft ασχολείται εδώ και χρόνια με την ελληνική μυθολογία. Το είδαμε κάπως στο Assassin’s Creed Origins, ακόμη περισσότερο στο Assassin’s Creed Odyssey και τώρα μάθαμε και το Gods & Monsters. Δεν υπάρχουν αρκετά assets που μοιράζονται ανάμεσα στα δύο πρώτα και το νεότερο, οπότε θα θέλαμε να μάθουμε σε ποιον έκανε click να ασχοληθεί με την ελληνική μυθολογία; Ποιον θα πρέπει να ευχαριστήσουμε;
J.D.: Θα μπορούσα να πω εμένα (γέλια). Είναι αστείο, αλλά όταν φτιάχνεις ένα Assassin’s Creed game είναι σαν να πηγαίνεις πάλι πίσω στο σχολείο. Ήξερα κάποια πράγματα για την ελληνική ιστορία και μυθολογία, αλλά σίγουρα όχι τόσα για να δημιουργήσω αυτά τα παιχνίδια. Οπότε προσλάβαμε ιστορικούς και ανθρώπους που έχουν μελετήσει την ιστορία και τη μυθολογία σας για να μας διδάξουν. Ενθουσιάστηκα με τα όσα είδαμε στην Ελλάδα και ειδικά όταν ταξίδεψα στη χώρα σας και γνώρισα κάποια πράγματα από κοντά, είπα «εδώ είμαστε, πρέπει να το κάνουμε». Όλα αυτά που έμαθα και έζησα, κατάλαβα το πόσο κοντά με φέρνουν στο σήμερα και πως συνδέεται το παρελθόν με το μέλλον. Η σύνδεση αυτή είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, η περίοδος που καταγράφουμε είναι εντυπωσιακή, οπότε το αποτέλεσμα νομίζω θα είναι μοναδικό.



Ε: Ο κόσμος έχει μάθει πλέον την προσέγγιση της Ubisoft στα open world games. Τι θα λέγατε ότι κάνει διαφορετικό και μοναδικό το Gods & Monsters;
J.D.: To art style είναι ένα από αυτά τα μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως επίσης και ο κόσμος που θα είναι ξεχωριστός. Θα έχουμε ζωντανά χρώματα, φωτεινό περιβάλλον. Δεν θέλουμε να τρομάξουμε τον κόσμο. Θα υπάρχει αρκετά μεγάλη ελευθερία, θα μπορείτε να σκαρφαλώσετε πχ. σε δέντρα, χωρίς να χρειαστεί να έχουμε σχεδιάσει την παραμικρή λεπτομέρεια. Δεν είναι τέτοιο το art style, αλλά μας βοηθάει σχεδόν να επιστρέψουμε στα βασικά του σχεδιασμού ενός κόσμου. Νομίζω και πως το storytelling θα βοηθήσει στο να είναι το Gods & Monsters ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι.

E: Είναι ένα σημαντικό παιχνίδι στο πρόγραμμα κυκλοφοριών της Ubisoft, ωστόσο αποφασίσατε να το ανακοινώσετε σχετικά αργά. Πως σχολιάζετε αυτήν την προσέγγιση;
J.D.: Δεν διέρρευσαν αρκετά, καλό αυτό (γέλια). Στα σοβαρά, νομίζω πως ήταν αρκετά έξυπνη αυτή η κίνηση και το timing σωστό για να αποκαλυφθεί στην E3 2019 το παιχνίδι. Θέλουμε να προσεγγίσουμε όλους τους gamers, ασχέτως κονσόλας και πλατφόρμας, οπότε η έκθεση ήταν ιδανική.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*