Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

O Kazunori Yamauchi μιλάει για το GT Sport

*
Λίγες ώρες πριν κυκλοφορήσει στην αγορά το Gran Turismo Sport, ο δημιουργός του τίτλου και επικεφαλής της ομάδας Polyphony Digital, Kazunori Yamauchi, μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου που βρέθηκαν στην Μόντενα της Ιταλίας για το ειδικό launch event της Sony. Η συζήτηση έγινε στην μορφή roundtable και το Enternity συμμετείχε σε ένα γκρουπ 10 Μέσων από όλες τις ευρωπαϊκές αγορές. H πρώτη ερώτηση που του έγινε είχε να κάνει με τη σχέση της ομάδας ανάπτυξης και των εταιρειών στην αυτοκινητοβιομηχανία και το πως οι δύο πλευρές ανταλλάζουν δεδομένα. Όπως μας αποκαλύφθηκε λοιπόν, οι δύο πλευρές ανταλλάζουν πληροφορίες σχετικά με την τηλεμετρία και την γεωμετρία στο κομμάτι των αναρτήσεων, που παίζουν σημαντικό ρόλο στη συμπεριφορά του οχήματος εντός και εκτός παιχνιδιού.



Μεγάλο βάρος πέφτει και στην αεροδυναμική και αυτά τα δεδομένα είναι εξίσου σημαντικά για την εταιρεία για να μπορέσει να τα προσαρμόσει στο παιχνίδι. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο δημιουργός της σειράς, η Polyphony αντλεί όλα αυτά τα data, τα ενσωματώνει μαζί με λεπτομέρειες στο σχεδιασμό των οχημάτων και των ελαστικών και κάνει τις εικονικές δοκιμές σε πίστες, ελέγχοντας πάντα πως επηρεάζει κάθε αλλαγή στο όχημα την οδηγική του συμπεριφορά. Αυτά τα δεδομένα τα αποστέλλει και στον εκάστοτε κατασκευαστή για να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορους τομείς. Μιλώντας για το θέμα των αγωνιστικών πιστών, ο Yamauchi σημείωσε πως η άντληση των δεδομένων από τον αρμόδιο φορέα που είναι υπεύθυνος κάθε φορά γίνεται με παρόμοιο τρόπο (με αυτό των οχημάτων), ενώ για να μεταφερθεί μια πίστα πλήρως στο παιχνίδι χρειάζεται σχεδόν ένα χρόνο δουλειάς. Με αυτά τα δεδομένα πάντως, είναι εμφανής η πρόθεση της Polyphony να προσφέρει έξτρα περιεχόμενο σε μορφή DLC ή expansion. Μάλιστα, για το θέμα των DLC σημειώθηκε ότι θα είναι ποικίλης μορφής και μπορεί να προσθέσουν στο παιχνίδι αρκετά διαφορετικά τμήματα σε όλα τα modes.



Στο ερώτημα για το αν οι αλλαγές του Gran Turismo Sport (πχ. το βάρος στο κομμάτι των eSports) ίσως δώσει στους fans της σειράς ένα εντελώς διαφορετικό προϊόν, o δημιουργός της σειράς απάντησε πως δεν θα πρέπει να υπάρχει καμία ανησυχία. Όλα τα βασικά συστατικά των τίτλων της σειράς συνεχίζουν να βρίσκονται και στο νέο game και απλά σε όλα αυτά ήρθε να προστεθεί και το κομμάτι του κυβερνοαθλητισμού. Μάλιστα, τονίστηκε ότι παρόλο που και το κομμάτι του UI έχει σημαντικές αλλαγές, οι βασικοί μηχανισμοί παραμένουν σταθεροί και άμεσα προσβάσιμοι στον χρήστη.
Σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη και το πόσο μπορεί να βοηθήσει τα racing games να πάνε ένα βήμα μπροστά (σε συνδυασμό με δεδομένα της αυτοκινητοβιομηχανίας από τα αυτόνομα οχήματα), ο Yamauchi δήλωσε πως οι ίδιες οι εταιρείες που εμπλέκονται με αυτής της κατηγορίας τα οχήματα ζητούν δεδομένα που υπάρχουν από το development των games. Υπάρχουν μάλιστα και περιπτώσεις εταιρειών που χρησιμοποιούν το Gran Turismo για να βελτιώσουν την τεχνητή νοημοσύνη στα αυτόνομα οχήματά τους. Πάνω σε αυτό το θέμα μάθαμε πως μετά την κυκλοφορία του Gran Turismo Sport, η Polyphony θα δημιουργήσει και μια Enterprise Edition του παιχνιδιού που θα απευθύνεται στη βιομηχανία του αυτοκινήτου.



Όταν η κουβέντα έφτασε στο matchmaking και στα πολλά προβλήματα που υπάρχουν στο online περιβάλλον κάθε racing game, ο Yamauchi δήλωσε πως η ομάδα του έχει κάνει ό,τι καλύτερο για να υπάρχουν οι απαραίτητες προϋποθέσεις για καλούς αγώνες. Το ματσάρισμα με παίκτες από όλο τον κόσμο εξαρτάται τόσο από τα στατιστικά του κάθε ενός ξεχωριστά (πχ. την ταχύτητα με την οποία οδηγεί), αλλά και τη συμπεριφορά του στο οδόστρωμα). Ειδικά στο δεύτερο τμήμα πέφτει αρκετά μεγάλο βάρος, έτσι ώστε να απομονωθούν όσοι δεν αγωνίζονται «καθαρά» και προτιμούν πχ. να πέφτουν πάνω στους αντιπάλους για να κόψουν ταχύτητα στις στροφές. Ο Yamauchi ήταν κάθετος σε αυτό και σημείωσε πως όσοι επιλέγουν αυτό το δρόμο θα έχουν δικούς τους αγώνες και απλά θα δημιουργείται εκεί ένα χάος. Ο σκοπός αυτής της απόφασης ήταν ξεκάθαρος: να υπάρχει ένα σωστό περιβάλλον για όσους θέλουν πραγματικά να αγωνιστούν βάσει των ικανοτήτων τους. Και όπως φάνηκε και από τα δεδομένα που μαζεύτηκαν από την beta, αυτή η απόφαση λειτούργησε υπέρ των αγώνων.



Όσον αφορά, τέλος, στο θέμα των προσφερόμενων αυτοκινήτων, μας αποκαλύφθηκε πως ούτε τα standard ούτε τα premium cars του Gran Turismo 6 χρησιμοποιήθηκαν στο νέο game. Όλα τα αυτοκίνητα που θα βρουν οι παίκτες στο νέο game είναι δημιουργημένα από το μηδέν για τις ανάγκες του Gran Turismo Sport με “next generation models”, όπως σημειώθηκε χαρακτηριστικά και σε αυτό οφείλεται ο μικρότερος αριθμός. Ωστόσο, υπήρξε δέσμευση πως η ομάδα θα συνεχίσει να προσθέτει οχήματα μέσω updates, μέχρι ο αριθμός να γίνει τουλάχιστον τετραψήφιος! 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Polyphony Digital

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • scuba21
    • Χαίρομαι που ακούω για την προσθήκα αυτοκινήτων αλλά ακούω συνεχώς παράπονα και δυσαρέσκεια για την έλλειψη off-line single-player και τον περιορισμό του στη σχολή, στις πίστες και στις αποστολές.Δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη γιατί έπαιξα μόνο το demo και μου άρεσε πολύ.

*