Η συζήτηση ξεκίνησε με το πως θα περιέγραφε τον τίτλο σε κάποιον που δεν παίζει videogames και αναφέρθηκε κυρίως στην ιστορία και το πως η Atsu ξεκινάει να «χτίζει» τον χαρακτήρα της σε μια εμπειρία εκδίκησης. Μάλιστα, ανέφερε πως πρόκειται για μια ηρωίδα που ξεκινάει ως μοναχική λύκαινα και ψάχνει να βρει την αγέλη της για να φτάσει στον σκοπό της. Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη σχέση του τίτλου με την Ιαπωνία και το πως ενέπνευσε η χώρα και η ιστορία της το νέο game, αλλά και το πόσο κοντά ή μακριά βρίσκεται ο τίτλος από το Ghost of Tsushima.
Αυτό που κατέστη σαφές είναι πως το Ghost of Yotei δεν σχεδιάστηκε με γνώμονα να προσφέρει κάτι σαν το Tsushima, αλλά κάτι εντελώς εξελιγμένο (και όχι ιδιαίτερα διαφορετικό). Έγινε αναφορά στις κινηματογραφικές στιγμές που «χτίζουν» ατμόσφαιρα, αλλά τονίστηκε και το πόσο περισσότερη ροή έχουν οι μάχες στο game, όπου η Atsu μπορεί από τη μία στιγμή στην άλλη να βρεθεί σε δύσκολη θέση ή να πάρει το πάνω χέρι. Σημείωσε στο κομμάτι της αφήγησης πως η ομάδα ανάπτυξης ήθελε να ενσωματώσει μεγάλες τέτοιες στιγμές στη ροή της ιστορίας για να ξυπνήσει συναισθήματα του παίκτη, ενώ για την ελευθερία μετακίνησης που υποστηρίζει ο χάρτης και ο κόσμος ανέφερε πως ο κάθε παίκτης μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, αλλά το Ghost of Yotei έχει αρχή, μέση και τέλος.
Δεν θα γινόταν να μην αναφερθούμε και στα stances και το πως εξελίχθηκαν αυτά από το Tsushima στο Yotei και η συνέντευξη έκλεισε με το τι τον έχει βοηθήσει περισσότερο στην καριέρα του σε επίπεδο δημιουργικότητας. Και η απάντηση θα σας εκπλήξει. Η συνέντευξη θα προβληθεί την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου στις 22.30 στο COSMOTE Sport 1, στο πλαίσιο της εκπομπής Game R1.




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity