Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ο Σπύρος Γιαμάς μιλάει για τη συνεργασία CD Media-Nintendo

Όπως θα έχετε ήδη διαβάσει από το σχετικό νέο που βρίσκεται αναρτημένο στο site μας από τις 12 το μεσημέρι, η CD Media είναι η νέα εταιρεία που αναλαμβάνει την αντιπροσώπευση της Nintendo στη χώρα μας. Η CD Media διαχειρίζεται πλέον τα πάντα γύρω από την ιαπωνική εταιρεία στη χώρα μας και μία συζήτηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας θα είχε σίγουρα ενδιαφέρον. Έτσι, συζητήσαμε με τον κ. Σπύρο Γιαμά για όλη την εξέλιξη της ιστορίας, το πως ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις, το τι θα πρέπει να περιμένουν οι Έλληνες καταναλωτές από εδώ και στο εξής, αλλά και το τι έρχεται με το Nintendo NX.

Enternity: Πως πάρθηκε η απόφαση για την CD Media να κυνηγήσει την αντιπροσωπεία της Nintendo, ειδικά από τη στιγμή που έχει ήδη αρκετές μεγάλες εταιρείες στο portfolio της και ποιο σημαντικό «χαρτί» της CD Media εκτίμησε η Nintendo of Europe και αποφάσισε να προχωρήσει μαζί σας;
Σπύρος Γιαμάς: Η CD MEDIA ανέκαθεν ήταν, είναι και θα είναι εταιρία η οποία κυνηγάει και θα κυνηγάει οποιαδήποτε ευκαιρία της παρουσιαστεί για να μεγαλώσει και να συνεχίσει να προσφέρει με τον καλύτερο τρόπο τα προϊόντα του κλάδου είτε σε φυσική είτε σε ψηφιακή μορφή στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια. Εξάλλου η πορεία της εταιρίας των τελευταίων ετών, με την επέκταση της στο Βαλκανικό χώρο και την προσθήκη σημαντικών νέων συνεργασιών, έχει αποδείξει ότι μπορεί να προσφέρει και προσφέρει μια ιδανική λύση για τις εταιρίες του εξωτερικού που θέλουν τα προϊόντα τους και οι υπηρεσίες του να τα διαχειρίζονται από μια δυναμική ομάδα ατόμων για την ευρύτερη περιοχή. Συνεπώς, η απόφαση μας να επιδιώξουμε συνεργασία με τη Nintendo ήταν σύμφωνη με την φιλοσοφία της CD MEDIA. Η Nintendo πιστεύει ότι η CD MEDIA έχει την κατάλληλη κατάρτιση, υποδομή και ομάδα ανθρώπων και ότι είμαστε η καλύτερη επιλογή για να προσφέρει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Nintendo στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια.



Ε: Ποιες χώρες περιλαμβάνει η συμφωνία της αντιπροσώπευσης της Nintendo; Ελλάδα, Κύπρο ή και κάποια άλλη;
Σ.Γ.: Η συμφωνία που έχουμε συνάψει με την Nintendo of Europe περιλαμβάνει τις χώρες Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο, Αλβανία, FyroM, Ρουμανία, Κροατία, Σλοβενία, Βοσνία - Ερζεγοβίνη, Μαυροβούνιο και Σερβία.

Ε: Πόσο μεγάλο είναι το ρίσκο μιας τέτοιας επένδυσης, πάντα σε σχέση με το σκηνικό της ελληνικής οικονομίας;
Σ.Γ.: Αναμφισβήτητα το επιχειρηματικό τοπίο στην Ελλάδα ήταν και είναι -επιεικώς- δύσκολο. Η CD MEDIA έχει καταφέρει όχι μόνο να επιβιώσει μέσα από αυτές τις δύσκολες συνθήκες αλλά και να μεγαλώσει και να επεκταθεί περαιτέρω στα Βαλκάνια. Θεωρούμε ότι το ρίσκο είναι διαχειρίσιμο και ιδίως αν αναλογιστούμε ότι το κοινό της Nintendo στην Ελλάδα είναι πολύ ένθερμο αλλά και συνάμα αυστηρό. Συνεπώς, με την υποστήριξη του και την δέσμευση μας ότι θα προσφέρουμε τα πάντα και ότι θα υπάρξουν όλα τα κατάλληλα προϊόντα στις κατάλληλες ποσότητες σε συνδυασμό με το άψογο customer service και technical support, θεωρούμε ότι θα είμαστε σε θέση και θα μπορέσουμε να μειώσουμε το επιχειρηματικό ρίσκο.

E: Πόσο μεγάλο είναι το challenge της διαχείρισης μιας τόσο μεγάλης εταιρείας όσο η Nintendo; Και το ρωτάω αυτό κυρίως γιατί τυπικά καινούρια προϊόντα έχουν να έρθουν επίσημα στη χώρα μας από τις αρχές Οκτωβρίου και ο χώρος στο ράφι έχει καταληφθεί από άλλα προϊόντα, ανταγωνιστικά.
Σ.Γ.: Έχουμε τα εχέγγυα να ανταποκριθούμε στο challenge της διαχείρισης της Nintendo. Άλλωστε, γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο μας επέλεξε κατόπιν πολύμηνης διαδικασίας αξιολόγησης. Όσον αφορά στο χώρο που θα καταλάβουν τα προϊόντα της στα ράφια, θεωρώ ότι τα προϊόντα της Nintendo μαζί με την υποστήριξη μας, θα ξαναδιεκδικήσουν τον χώρο που τους ανήκει, δεδομένου της αγάπης του κόσμου για προϊόντα της Nintendo, του brand name και των παιχνιδιών που τόσο καλά ξέρει το καταναλωτικό κοινό.

Ε: Πότε θα μπορούν οι καταναλωτές να βρουν γεμάτα ξανά τα ράφια με προϊόντα της Nintendo;
Σ.Γ.: Δεδομένου ότι η εμπορική μας συνεργασία ξεκινάει και τυπικά από 1/10/2016, σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα από την ημερομηνία, τα ράφια στα μαγαζιά θα αρχίσουν να γεμίζουν με όλα τα προϊόντα της Nintendo.



Ε: Μιας και η εικόνα για το Nintendo NX είναι ακόμη θολή, ποιοι είναι οι πυλώνες πάνω στους οποίους θα «χτιστεί» η επιστροφή της Nintendo στα καταστήματα λιανικής; Ποια είναι δηλαδή τα σημαντικά λανσαρίσματα που περιμένουμε;
Σ.Γ.: Η Nintendo έχει ανακοινώσει επίσημα ότι το Nintendo ΝΧ θα είναι διαθέσιμο παγκοσμίως το Μάρτιο του 2017. Επομένως, από 01/10/2016 και μετά, όποιο καινούργιο προϊόν ανακοινώνεται από την Nintendo ότι θα κυκλοφορήσει, θα είναι και διαθέσιμο την ίδια ημερομηνία σε όλες τις χώρες για τις οποίες είναι η υπεύθυνη η CD MEDIA ταυτοχρόνως.

Ε: Τι συμβαίνει με παλαιότερα παιχνίδια που δεν ήρθαν επίσημα στη χώρα μας; Θα τα εισάγετε;
Σ.Γ.: H CD MEDIA θα εισάγει και θα διαθέσει στην αγορά και παλιά παιχνίδια που δεν ήρθαν επισήμως στην αγορά ανάλογα με τη ζήτηση που θα προκύψει. Έχουμε σκοπό να δουλέψουμε σκληρά για να καλύψουμε την οποιαδήποτε ζήτηση προκύψει για όλη την γκάμα των προϊόντων της Nintendo.

Ε: Από πλευράς τιμών που γνωρίζαμε μέχρι στιγμής, αλλάζει κάτι ή ο κόσμος θα βρει τα παιχνίδια όσο τα έβρισκε μέχρι το περσινό καλοκαίρι; Αναμένουμε ίσως και κάποιες προσφορές;
Σ.Γ.: Αυτή τη στιγμή είναι υπό κατάρτιση ο τιμοκατάλογος μας με τις προτεινόμενες λιανικές τιμές. Όπως πολύ καλά γνωρίζετε η προτεινόμενη λιανική τιμή είναι ακριβώς αυτό: Προτεινόμενη. Από εκεί και πέρα βάσει ευρωπαϊκού νόμου, ο κάθε έμπορος είναι ελεύθερος να ορίσει την τιμή πώλησης του κάθε προϊόντος ανάλογα με τις ανάγκες του. Βεβαίως θα υπάρξουν στο μέλλον και προσφορές.

Ε: Τι θα συμβεί με τα του service; Η προηγούμενη εταιρεία είχε άνθρωπο που έκανε εδώ τις επισκευές. Από πέρσι το καλοκαίρι, οι καταναλωτές αναγκάζονταν να στείλουν τις κονσόλες τους για επισκευή στο εξωτερικό. Πως προχωράμε από εδώ και πέρα σε αυτό τον τομέα;
Σ.Γ.: Γνωρίζουμε ότι οι καταναλωτές αναγκάστηκαν να αναζητήσουν customer support και service από το εξωτερικό το τελευταίο διάστημα. Η CD MEDIA θα έχει και θα προσφέρει πλήρες customer support και service στο καινούργιο service center της στην Αττική με εξειδικευμένο και εκπαιδευμένο τεχνικό προσωπικό. Ζητούμε την υπομονή και την κατανόηση του καταναλωτικού κοινού μέχρι την 01/10/2016, όπου από εκείνη την ημερομηνία και μετά θα αναλάβουμε πλήρως εντός Ελλάδος το πολύ σημαντικό αυτό κομμάτι. Μέχρι τότε οι καταναλωτές θα πρέπει να απευθύνονται στην ήδη υπάρχουσα δομή στο εξωτερικό.

Ε: Να περιμένουμε εκδηλώσεις για τους φίλους της Nintendo και όχι μόνο από τον Σεπτέμβριο και μετά, έτσι ώστε να εορταστεί η…επιστροφή της εταιρείας στην ελληνική αγορά;
Σ.Γ.: Ότι θα το γιορτάσουμε! Θα το γιορτάσουμε! Όλοι μαζί! Σίγουρα!



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Volga
    • Καλή πορεία να έχει, και ας προσπαθήσουμε και εμείς ως καταναλωτές και αυτοί ως αντιπρόσωποι να στηρίξουμε την ελληνική προσπάθεια !!!

    • mysterious
    • Καλή επιτυχία να έχουν οι άνθρωποι και μακάρι το κοινό της Nintendo να μείνει απόλυτα ευχαριστημένο από αυτούς.

    • john-data
    • Kαλή αρχή και μακάρι να έχουν συνεργασία με παραπάνω χρόνια απο τη nortec.
      @Tanno μόνο το 2 είναι στο χέρι τους.

    • iankysyrath
    • το region lock πρεπει να ξεφορτωθεί, αλλα δεν μπορεί να κανει κατι η cd media σε αυτό..αυτο που μπορει να κανει είναι να φερνει όλους τους τιτλους και φυσικα να ρίχνει τις τιμές ανταγωνιστικά σε τίτλους μετά από κάποιους μηνες

    • GamingFun
    • Μακάρι η CD MEDIA να τα καταφέρει και να μην έχει τη τύχη της NORTEC.
      Πάντως η μεγάλη εμπειρία που έχει είναι ένα μεγάλο ατού για τη CD MEDIA.
      Οπότε της εύχομαι καλή αρχή στη νέα της συνεργασία και αν είναι δυνατόν να έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

*