Η Curve Digital ανακοίνωσε την κυκλοφορία του The Swapper στο Wii U. Συγκεκριμένα, το στούντιο δήλωσε μέσα από το Twitter πως με χαρά θα μεταφέρει τον τίτλο της FacePalm Games στο οικιακό σύστημα της Nintendo εντός του έτους. Αξίζει να σημειωθεί πως η παραγωγή δε θα λάβει καμία υποβάθμιση στα γραφικά (αντίθετα με την έκδοση του PS3), ενώ θα προστεθούν νέα χαρακτηριστικά προκειμένου να εκμεταλλεύεται πλήρως τις λειτουργίες του Wii U GamePad.
Το The Swapper αναμένεται να κυκλοφορήσει το Νοέμβριο για το Wii U, ενώ κυκλοφορεί ήδη για PC, PlayStation 3, PlayStation 4 και PlayStation Vita.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Δεν ήξερα την ύπαρξή του καν!! Ενδιαφέρον τίτλος.