
Ευχαριστούμε τα sites Diagonismos.gr, ediagonismoi, KerdiseTo, Nethall, Tixerakias, Whatcaniwin, Save and win, Winthis και e-win για τη δημοσίευση του διαγωνισμού.
Όροι συμμετοχής:
- Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μόνο οι χρήστες που είναι μέλη στο Enternity.
- Αποκλείονται από το διαγωνισμό οι εργαζόμενοι στο Enternity, την Namco Bandai Partners, καθώς και οι συγγενείς τους α’ βαθμού.
- Έγκυρες θεωρούνται οι συμμετοχές που δεν παραβαίνουν τους όρους χρήσης του Enternity και έχουν καταχωρηθεί μέχρι τις 23:59:59 της Κυριακής 6 Απριλίου.
- To Enternity δε φέρει ευθύνη για την (ηλικιακή) καταλληλότητα ενός δώρου. Τα μέλη που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις αναπαραγωγής του (πχ. ανήλικοι) αποδέχονται αυτόματα πως με τη νίκη τους θα πρέπει να ενημερώσουν και τους γονείς τους, έτσι ώστε να πάρουν την κατάλληλη άδεια.
- Το κόστος αποστολής του δώρου βαραίνει αποκλειστικά και μόνο τους νικητές.
Καλή επιτυχία!




DAMN!!!
Tι λες τώρα ! τρελάθηκα ρεεεε !!!! καλή επιτυχία σε όλους! Ps3 εννοείται!
Καλη επιτυχία σε όλους ... xbox 360 !!
ωραία επιλογή!
Αυτα ειναι!Καλη επιτυχια παιδια!Σε PS3 αμα μας κατσει ο "πονος"!
άντε και καλή μας τύχη...ps3 παιδιά άμα κάτσει...
Τι παιχνιδάάάάάρα!!! Μου πήρε 35 ώρες το μπιιιιιιπ, αλλά άξιζε τον κόπο!!!! :)
καλη επιτυχια παιδια...
Πω πω παιχνιδάρα...αλλά δεν θέλω,δεν θέλω να σπάσω το χειριστήριο! :P Καλό κουράγ...εεε καλή τύχη στους υπολοίπους!
Αυτά είναι νέα. Μπράβο σας. Για PS3 θέλω. Αν είμαι άξιος να νικήσω στο διαγωνισμό θα δοκιμαστώ και στα νεύρα με το συγκεκριμένο παιχνίδι όπως λένε πολοί. Πολύ ωραία. Καλή επιτυχία σε όλους.
Αυτά είναι... ευχαριστώ enternity!!! xbox360
Τρομερός διαγωνισμός. Ευχαριτούμε!!!!
Καλη τυχη και prepare to die! :P PS3
PS3 :)
ps3 :)
Για 360;)
ευχαριστούμε για ακόμα μια φορά enternity .καλή επιτυχία σε όλους και όλες .πολύ καλό παιχνίδι
x-box 360 ωραιος διαγωνισμος
Μα δεν εχετε σταματημο...
Καλή επιτυχία παιδιά!
Καλή επιτυχία σε όλους!!!!PS3.
Καλη επιτυχία σε όλους
Ευχαριστούμε!
Καλη επιτυχία ! ps3
good luck!!!!!
Καλή επιτυχία σε όλους !
Μόλις μάζεψα και εγώ τα αλιενάκια
PS3 !!
Καλη επιτυχια σε ολους...!!! ΧΒΟΧ 360
καλη επιτυχια σε όλους...για ps3 εννοειταιιιιιι
καλή επιτυχία!!ps3
Καλή επιτυχία σε ολους!!! ΧΒΟΧ 360
poly kalo doro
Καλη επιτυχία σε όλους