Μια από τις υποσχέσεις της για το Wii U κάνει πλέον πραγματικότητα η Nintendo, δίνοντας τη δυνατότητα στους Ιάπωνες να αγοράσουν και μεμονωμένα Wii U GamePad. Για την ώρα το χειριστήριο δεν υπάρχει στα ράφια των καταστημάτων και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το προμηθευτούν μόνο από την ίδια την Nintendo, με τιμή περίπου 112 δολάρια. Λαμβάνοντας πάντως υπόψιν τη συνολική πορεία του Wii U αλλά και και το NX που περιμένει στη “γωνία”, μάλλον δεν υπάρχει πλάνο για χρήση δεύτερου GamePad στην κονσόλα και η όλη κίνηση αφορά ουσιαστικά όσους αντιμετωπίζουν (τεχνικό) πρόβλημα με το δικό τους χειριστήριο.

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
112 δολαρια χαχαχαχαχαχχ και εδω η κονσολα με παιχνιδι εχει 180 ευρω ....
Ρε μπας και το ΝΧ θα είναι συμβατό με το GamePad ;
Λαμβάνοντας υπόψιν την παράδοση της Big N, το NX θα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ συμβατό με το gamepad (και θα έχει backwards compatibility με τα παιχνίδια του Wii U)!
Καλή κίνηση εντυπωσιασμού απο τη Νintendo!
@dawnstar Οταν κοστίζει 60 ευρώ ένα dualshock πόσο να κοστίζει ένα WiiU Gamepad?