Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ENTERNITY    
        
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Εκτός Sucker Punch ο lead designer του inFAMOUS: Second Son

Λίγο πριν το λανσάρισμα του inFAMOUS: Second Son, ο lead designer του παιχνιδιού Jaime Griesemer ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Sucker Punch. «Πράγματι έφυγα από τη SP. Όμως ακόμα δεν επιθυμώ να μιλήσω για αυτό», έγραψε ο Griesemer στο λογαριασμό του στο Twitter. Ο Griesemer ξεκίνησε τη συνεργασία του με την Sucker Punch το 2011 ως υπεύθυνος σχεδιασμού για το expansion του inFAMOUS 2, το inFAMOUS: Festival of Blood.



Προηγουμένως είχε εργαστεί για μεγάλο διάστημα ως developer στην Bungie, έχοντας ξεκινήσει το 2001 ως game design lead του Halo 2. Ο Griesemer προσέφερε ακόμα στον σχεδιασμό των Halo 3, Halo Wars, Halo ODST και Halo Reach, ενώ υπήρξε και lead game designer του Destiny, το οποίο θα κυκλοφορήσει αργότερα εντός του έτους. Να θυμίσουμε ότι το Infamous: Second Son πρόκειται να κυκλοφορήσει αποκλειστικά για το PS4 στις 21 Μαρτίου.

 
Διαβάστε πρώτοι όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook και στο Twitter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sucker Punch

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!