Οι αρχές των καταναλωτών της Νορβηγίας και της Γερμανίας έκαναν μήνυση στη Nintendo επειδή η ιαπωνική εταιρεία δεν επιτρέπει την ακύρωση των digital pre-orders στο Nintendo eShop. Η υπόθεση έφτασε στα δικαστήρια στα τέλη του 2019 και το δικαστήριο απεφάνθη πως η Nintendo είναι ελεύθερη να συνεχίσει αυτή την πολιτική για την ώρα.
Όπως αναφέρει το Consumer Counsil της Νορβηγίας, σύμφωνα με το Consumer Rights Directive της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι πελάτες πρέπει να μπορούν να αποζημιωθούν για ψηφιακές αγορές, τη στιγμή που η Nintendo ισχυρίζεται πως το Nintendo eShop της Ευρώπης είναι απολύτως υπάκουο στους ευρωπαϊκούς νόμους.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity