Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Η Respawn έπρεπε να πείσει την Lucasfilm για το Star Wars Jedi: Fallen Order

Το Star Wars Jedi: Fallen Order μπορεί και να κατέληγε ως ένα εντελώς διαφορετικό game, αν η Respawn δεν έπειθε την Lucasfilm στο να χρησιμοποιούνται lightsabers και η Δύναμη. Κάτι τέτοιο μαρτυρά ο game director του τίτλου Stig Asmussen στο τελευταίο AIAS Game Maker’s podcast. Εκεί έγινε μια συζήτηση για την κατεύθυνση που ήθελε η Lucasfilm και το πως έγιναν οι συζητήσεις για να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Η εταιρεία που διατηρεί τα πνευματικά δικαιώματα ήταν υπέρ μιας πρότασης με bounty hunters και blasters.

Ο Asmussen αναγκάστηκε δε να σημειώσει στην επικοινωνία να σημειώσει πως δεν είναι τέτοια η δουλειά που έχει κάνει την Respawn να ξεχωρίσει. «Θα μπορούσε να μας ζητηθεί να φτιάξουμε και ένα racing game. Ωστόσο δεν νομίζω πως κανείς θα ήταν ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα», ανέφερε σε εσωτερικές συναντήσεις ο ίδιος. Όπως σημειώνει δε στο podcast, οι Jedi και τα lightsabers είναι κάτι σαν το Ιερό Δισκοπότηρο για την Lucasflim και ουσιαστικά έπρεπε να δώσει αγώνα για να του επιτραπεί να κάνει αυτό που έκανε με την τελευταία παραγωγή.

 
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Respawn Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Electronic Arts

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!